24. joulukuuta 2011

Joulumarkkinat

Perheeni harrastaa säännöllisesti seinä- ja kalliokiipeilyä. Suuntasimme tänään heti aamusta heidän vakkari kiipeilyhallille kiipeilemään. Pienenä kiipesin silloin tällöin itsekin, mutta nykyään se on jäänyt hieman vähemmälle ;-)
Kiipeilytossut jalkaan..
 ja eikun menoks!
Pikkusiskon ja -veikan rinnalla olin oikea amatööri. Ne veteli siellä kun mitkäkin ammattilaiset :-)
 Kiipeilyn jälkeen suuntasimme Mannheimiin ja menimme sushi -ravintolaan.
 Sushit kulkivat liukuhihnalla ja hihnalta sai itse valita, mitä halusi syödä. Ruoka oli tositosi hyvää! :-)
Lopuksi menimme kiertelemään kauppoja ja joulumarkkinoita Mannheimissa. Olimme aikaisemmin tällä viikolla Heidelbergissakin ostoksilla ja joulumarkkinoilla, joten osa kuvista on napsittu sieltä. 
Ich liebe dich = Minä rakastan sinua.



Esittelen teille myöhemmin tekemäni ostokset ;-) Koristelimme tänään illalla perheen voimin joulukuusen ja nyt vuorossa olisi I'm legend -elokuvan katselua ja herkkujen syöntiä.

8 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten ihanan näköstä !
    Me missataan just sopivasti Italian joulutorit kun lähdetään vasta 26 päivä sinne. :( Mut ehkä uusvuos sukulaisten kanssa korvaa sen c:

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihania ja todella tunnelmallisia joulukuvia ♥ Mä oon joskus kans kokeillu tuota seinäkiipeilyä ja sillon se ainaki tuntui vastenmielisen vaikealta, mut näköjään jotkat taitaa ton skillin ;) Hyvää ja rauhallista joulua sinne koko perheelle :)

    VastaaPoista
  3. Se on "i am legend"

    VastaaPoista
  4. Tiitue - no varmasti korvaa! :) Hyvää Joulua sinne ja pidä kivaa Italiassa :)
    Ina - Voi kiitos paljon, samoin sinne! :-) Mulla ainoa ongelma tossa kiipeemisessä on se, että haluaisin kiivetä, mutten haluaisi mennä liian korkeelle ;-D
    Anonyymi - Kiitos korjauksesta :) Ehkä kaikki ymmärtävät "I'm Legend":istäkin, mikä elokuva on kyseessä ;-)

    VastaaPoista
  5. Täst on varmast monta mielipidettä, mut mun mielestä noi sun hiukset on ylipitkät. Pääasia et ite tykkäät, HYVÄÄ JOULUA ♥

    VastaaPoista
  6. upeita kuvia! hyvää joulua :-)

    VastaaPoista
  7. damnn oon aina halunnu koittaa tollasta ihan kunnolla, ite oon vaa päässy kiipeemaan jotain super lame messukeskuksen seinää ylös :D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - ja mähän tykkään :) Kiitos!
    Emilia - kiitos samoin :-)
    Fiude - No sit eiku vaa kokeilemaan ;) toi on kivsuu

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!