21. heinäkuuta 2012

Haaste

Jenni heitti mulle blogissaan haasteen, jonka ajattelin toteuttaa. Oon tosi laiska toteuttelemaan näitä haasteita, joten pyydän anteeksi kaikilta niiltä, joiden haasteita en oo aiemmin toteuttanut, mutta nyt kesän kunniaksi ajattelin kerrankin vastata edes yhteen tälläiseen! ;-)


Ohjeet: Jokaisen haastetun täytyy vastata niihin yhteentoista kysymykseen, jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa. Valitse sitten 11 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 11 uutta kysymystä, joihin haastettujen tulee vastata. Älä haasta sitä henkilöä, jolta sait tämän.


Haastajan kysymykset:
1. Mikä on ollut kesän kohokohta? Miksi?
EM-kisamatka Italiaan sekä viikko Saksassa perheeni luona. EM-kisoja tuskin tarvitsee paljon selitellä ja Saksassa olo oli rentouttavaa lomailua parhaimmillaan! :-)


2. Jos saisit matkustaa minne tahansa, minne matkustaisit, miksi juuri sinne ja kenet ottaisit matkaseuraksi?
Tosi vaikee sanoa yhtä paikkaa, koska maailmassa on niin paljon upeita paikkoja, joissa haluaisin käydä ja ne kaikki paikat ovat niin erilaisia, ettei niitä voi edes verrata toisiinsa, että minne matkustaisin mieluiten. Tällä hetkellä olisi kuitenkin ihan ykköstä päästä jonnekin turkoosin meren ympäröimälle paratiisi saarelle, josta ei puuttuis aurinkoa, shoppailua eikä biletystä ;-D Ja sinne siksi, koska Suomessa ei ole ollut nyt kauheen lämmin kesä ja haluisin päästä kunnolla löhöilemään rannalle ja nollaamaan ennen koulun alkua :-) Mukaan lähtis varmaankin Essi tai sitten Pampu ja Tuuli, jos taas haluaisin lemmenlomalle niin matkaseurana olisi tottakai V <3


3. Minkälaiset lakanat sängyssäsi on tällä hetkellä?
Puhtaat, ah! Just vaihdoin tollaset valkoset, joissa on beigejä kukkia muistuttavia kuvioita. Sopii huoneen sisustukseen! ;-)


23

4. Lempi kappaleesi?
Mun kestosuosikki on Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love. Siitä en vaan pääse yli enkä ali. Myös Gotye - Somebody that I used to know on aivan i-h-a-n-a! Aina kun löydän jonkun uuden hyvän biisin kuuntelen sitä nonstoppina ja kulutan sen ihan puhki. Niin kävi myös näille kahdelle biisille, mutta niihin en oo kyllästynyt silti vieläkään! Enkä tule kyllästymään. Eli sori kaverit joudutte kuunnella näitä jatkossakin joka kerta kun ollaan yhdessä juhlimassa ja mä pääsen DJ:ksi ;-DD


5. Millaiset olisivat unelma hiuksesi?
Pitkät, latvoihin asti paksut, kiiltävät, pohjaväriltään tosi vaaleat, joissa super vaaleita raitoja ja ehkä edestä vähän rikotut. En silti uskalla toteuttaa tota edestä rikkomista omilla hiuksillani :-( :-D


6. Parhaan ystäväsi yksi ärsyttävä puoli?
Mulla ei ole yhtä tiettyä parasta ystävää vaan muutama sanoinkuvaamattoman tärkeä ja paljon hyviä ystäviä. Yksi läheisimmistä ihmisistä mulle on mun sisko, jota ei kylläkään varmaan parhaaksi  YSTÄVÄKSI oikeesti vois luokitella, mutta kyllä se sellanen mulle on. Siskossa ehkä ärsyttävä puoli on se, että ollaan niin erilaisia kaikissa siisteyteen liittyvissä asioissa. Mä oon sellanen siivoushullu, joka pitää huolen, että kaikki on aina ihan tiptop ja hän on sellainen rempseästi elelijä, jota ei pikku (tai vähän isompikaan) sotku hetkauta. Saadaan siis jonkinverran vääntää kättä kotihommista kun asustellaan kahdestaan.. :-D Ystävissä ei varsinaisesti ärsytä mikään muu kuin se, että MULLA ei ole tarpeeksi aikaa, joten en ehdi näkemään niitä niin usein kuin ehkä haluaisin, mutta onneksi laatu korvaa määrän ja yhdessä vietetyt hetket on aina parhaita.


7. Hese vai mäkkäri? Miksi?
badababbabaa I'm lovin It eli mäkkäri ja siksi, että Bigmac on mun suuri rakkauteni <3 Ehkä sen takia, että hesen hamppareissa on vähän liikaa niitä kastikkeita.

24

8. Pituus? Haluaisitko olla lyhyempi/pidempi?
165 cm :-) Oon ihan tyytyväinen pituuteeni, koska oon tällänen normipitkä eli en pitkä enkä pätkä, mutta jos pitäisi valita haluaisinko olla tästä lyhyempi vai pidempi niin ehkä ihan vähän lyhyempi.


9. Rauhallinen ilta kullan kainalossa vai bile-ilta kavereiden kesken?
Riippuu ihan fiiliksestä. Tänä iltana bileilta kavereiden kesken kuulostais paremmalta kuin hyvältä, ja sitä ajatusta yritän istuttaa myös mun kavereiden päähän ;-D Mutta rauhalliset illat kullankin kanssa on aina yhtä ihania ja rentouttavia, eikä ne voi mennä koskaan pieleen, toisin kuin bile-illat.. :-D


10. Lempi harrastus?
Kilpacheerleading, henkeen ja vereen ;-) Se vaan on jotenkin just niin mua ja rakastan onnistumisen tunnetta, ja sitä ei voi olla kokematta tässä lajissa! Cheer on myös todella raskasta ja rakastan sitä tunnetta kun treenien jälkeen on niin väsynyt, että tekis mieli vaan itkeä. Tykkään siis pistää kropan koville ja rääkätä itteäni loppuun asti. Haha, kuulostipa kamalalta :-D


11. Soittoäänesi tällä hetkellä?
Iki ihana iPhonen oletussoittoääni Ksylofoni, joka toimii mulla myös herätyskellon soittoäänenä ja joka raastaa mun aivoja joka kerta soidessaan :-D En osaa vaihtaa tohon mitään parempaa.


Olen laiska ja haastan vaan neljä henkilöä tekemään tän haasteen ja ne henkilöt ovat mun bloggaavat ystäväni eli niparahkatupsi ja liimis. Jos satutte lukemaan tän niin teidän on PAKKO tehdä tää! >:) Haastan myös kaikki halukkaat blogini lukijat tekemään tämän!


Omat kysymykseni:
1. Kerro paras muistosi kesältä 2012?
2. Mikä on suurin paheesi?
3. Mikä on lempivaatteesi tällä hetkellä?
4. Missä kaikissa maissa olet käynyt? Mikä on ollut paras matkasi? Miksi?
5. Mitkä asiat saavat sinut kiinnostumaan vastakkaisesta sukupuolesta?
6. Mikä on suurin saavutuksesi elämässäsi? Mitä haluat vielä saavuttaa?
7. Mitkä ovat 4 parasta luonteenpiirrettäsi?
8. Millä sanoilla kuvailisit ystäviäsi?
9. Mikä on unelma-ammattisi?
10. Mikä on helpoin tapa saada sinut leppymään, jos olet vihainen?
11. Mitä odotat eniten tulevalta syksyltä 2012?


25

Hyvää loppukesää kaikille!

8 kommenttia:

  1. http://audiko.net/

    tolla saa helposti laitettuu lempparibiisin iphonee soittoääneks ja valitan ite sen kohdanki

    VastaaPoista
  2. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=5765330&t=5760131

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin keskustelun läpi, mutten löytänyt sieltä itseeni viittaavia kommentteja. Oliko tämän tarkoitus siis tuoda esiin, että olet samaa mieltä minun blogistani kuin mitä muut puhuvat tuolla muista blogeista? :) jos oli niin ole hyvä vaan ja lopeta blogini lukeminen :-D Kukaan ei tosiaan pakota sinua seuraamaan kenenkään blogia!

      Poista
  3. oletpa ihana :) Gotye - Somebody that I used to know on yks maailman ihanimpia biisejä, vaikka ite en kestäkkään kuunnella sitä enää kun tuun siitä niin surulliseks</3 haha oikeesti itken tosta biisistä :D

    VastaaPoista
  4. Naaaw kulta olet ihana :) lähetään bailulomalle vaikka samantien..<3

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!