18. heinäkuuta 2012

Prätkämimmi

Mami ja isäpuoli hankkivat tänä keväänä moottoripyörät ja ovat nyt opetelleet ajamaan niillä. Mami on nuoresta asti haaveillut omasta moottoripyörästä ja sillä ajamisesta, ja nyt se unelma on toteutunut :-) 

3

Äitin varusteet sopivat mulle ja siskollekin, koska ollaan kaikki melko samankokoisia, joten päästiin molemmat testaamaan miltä tuntuu istua uuden tuliterä moottoripyörän kyydissä :-) Ajeltiin pikkusia mutkikkaita teitä pitkin vauhdin hurmassa.

5

6

Vähän jänskätti, mutta hyvin se isäpuoli ajoi!

8

Prätkähiiret

4

Kypärä päähän ja menoks!

10 kommenttia:

  1. upee toi moottoripyörä & oot säki iha mielettömän kaunis ! oon kade

    VastaaPoista
  2. Mamis on aika mimmi!

    Siis tosi harva tonikänen motskaripyöräilee.

    En kyllä sit taas toisaalta ihaile kuitenkaan, kun on niin riskialtis laji. Ja noin superihanat pikkulapset, jotka tarvii vielä äitiä.

    Kaikki voi mennä sekunnissa, tuttavapiirissä nimittäin on käynyt näin.

    Oon niin sad!

    Mut onnea ajoihin........... lämmöllä!

    Suojelusenkeli täältä sinnepäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha niin on! ;-) ja joo mekin mietittiin just yks ilta kuinka vaarallista se on, meinaa kolarissa moottoripyörä jää aina kakkoseks.. :-/ Pitää ajella varovaisesti ja liikennesääntöjen mukaisesti..

      Poista
  3. Tyylikkäitä! mä en uskaltaudu iskän kyytiin varmastikkaan koko elämäni aikana.. :D kovasti se aina yrittää suostutella :)

    http://youareworthit-mira.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihana <3 ! puhutko sä sujuvasti saksaa? minun mummuni asuu saksassa ja käyn pari kertaa vuodessa sielllä ja oon käyny saksan kurssinki niin puhun suht hyvin :) du bist schön </3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ikävä kyllä puhu VIELÄ sujuvasti saksaa, koska olen opiskellut sitä nyt lukiossa vasta kolmen kurssin verran, mutta aion kyllä oppia puhumaan! ;-) Danke schön <3

      Poista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!