10. tammikuuta 2013

Gold and white

Moikka! Mun viikko on mennyt aikalailla koulussa käyden ja treenaten. Mulla alkaa tässä jaksossa kaikkina muina päivinä, paitsi perjantaina, koulu kahdeksalta, joten oon koko ajan tosi väsynyt. Kasin aamut ei oo mun juttu. Oonkin nyt ottanut lähes joka päivä koulun jälkeen 1-2 h tunnin päikkärit ennen treenejä. Treenit on lähtenyt kunnolla käyntiin ja taas voi todeta, että kyllä huomaa, että ollaan oltu lomalla, kun nyt on joka lihas kipeänä. Tänään meillä on treeneistä vapaata, joten mulla on oiva tilaisuus lähteä siskon kanssa salille nostelemaan rautaa ;-)

Pistetään kehiin kuvia muutaman viikon takaa.

6

116

Ostin juuri ennen Saksaan lähtöäni uuden nahkatakin. Olin metsästänyt uutta nahkatakkia jo pitkään, koska vanhastani on kulunut sisävuori rikki ja tekonahka alkanut irtoilla kovan käytön johdosta, joten onneksi löysin tämän ihanuuden H&M:ltä. Karvareunus on irroitettava. En malta odottaa, että säät lämpenevät ja pääsen käyttämään tätä. Muutenkin mun mielestä toi lumen tulo voisi jo vaihtua sulamiseen ja kesä voisi tulla talven tilalle.

8

Saksasta ostin kuvissa päällä olevan topin, jossa on kultaisia niittejä olkapäissä. Toppi oli alennuksessa ja hintaa oli jäljellä 6€, joten annoin sille kodin vaatekaapistani ilomielin. Myös kuvissa olevat kiilakantanilkkurit ovat Saksasta ostetut. 

120

Kahdet oikeanpuolimmaiset kuoret ovat uudet lisäykset Saksasta iPhone-kuorieni kokoelmaan. Ostin Saksasta myös pari uutta söpöä napakorua, mutta unohdin kuvata ne.

5

Oma nuuhkunenäni <3

10

244

Meinasin alkaa hihkumaan ilosta, kun olin Saksassa yhdessä kauppakeskuksessa ja näin siellä KIKO Make Up Milano -liikkeen kyltin. Ihastuin KIKO:on n. 3-4 vuotta sitten, kun oltiin Italiassa. Olen aina luullut, että kyseisiä liikkeitä löytyy vain Italiasta, joten olen joka kerta Italiassa ollessani hamstrannut meikkejä hirveän kasan, mutta nyt mut on pelastettu! Mukaan lähti kirkkaanpunainen huulipuna, vaaleanpunainen huulikiilto ja täydellinen luomiväri duo, jossa on väreinä vaaleabeige ja suklaanruskea eli just oikeat värit mulle!

9

Hyvää loppu viikkoa muruset! Voiton puolella ollaan jo (eli lähempänä viikonloppua) ;-)

51 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Höpshöps! Jokainen vartalo on erilainen, ja kaunis :)

      Poista
    2. myös ylipainoinen vartalo?

      Poista
  2. Onks sulla muuten Twitteriä? :)

    VastaaPoista
  3. Voikun toi hauva on söpö!! <3 ja anni oot ollu taas tosi nättinä! :)

    VastaaPoista
  4. Kiko <3 harmi ku en tajunnu Italiassa hamstraa sieltä enempää meikkei ku oli viel alet :(
    -merppa

    VastaaPoista
  5. Tuo karvakuono on ihana! <3

    VastaaPoista
  6. mistä oot ostanu noi housut?

    VastaaPoista
  7. oii kikoja !! onkohan niitä englannissa myös jos saksassakin nykyään :D suuntaan nimittäin hiihtolomalla britteihin !:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä yhtään missä kaikkialla niitä on. Mulle tuli ihan yllärinä, että Saksassa oli :)

      Poista
  8. Oot vaihtanu sun profiilikuvan! Ihana! :)

    VastaaPoista
  9. Minkä kokonen toi sun nahkatakki on?:)

    VastaaPoista
  10. oot upee!<3 hei kuinka pitkä muuten oot?:)

    VastaaPoista
  11. napapaita talvella O_O etkö jäädy :D
    nimim. olen villapaita päällä talvisin sisällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei toi oo ollut vielä käytössä kertaakaan muuten kuin ostoksia kuvatessa ;-D ja tota pystyy pitämään myös ihan normaalistikin! :)

      Poista
    2. ..ja kuva on otettu Saksassa, jossa oli jouluaattonakin + 16 astetta ;)

      Poista
  12. nádherné obaly na mobil:) a ty tvoje vlasy jsou nádherné<333

    VastaaPoista
  13. Voitko tehdä postauksen sun ja siskosi kodista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän kodissa ei ole paljoa kuvattavaa, mutta omasta huoneestani mun on jo pitkän aikaa pitäny räpsiä tänne kuvia :)

      Poista
  14. Voi kun sä oot kaunis :) Ja sulla on tajuttoman hyvä kroppa! Jos et harrastais cheerleadingiä niin uskoisitko, että oisit yhtä hyvässä kunnossa kuin nyt? Tai että oisko sulla motivaatioo pitää ittes noin hyvässä kunnossa, jos ei ns. "tarvis"? Tai jos ymmärrät mitä haen takaa :D

    Ja tuntuu, et sulla on jotenkin jalat maassa ja osaat arvostaa kaikkee mitä sulla on :) Et vaikuta sellaselta tyhmältä ylimieliseltä bimbolta ja se on positiivista! Sun blogi on yks mun lemppareista, jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon kauniista sanoistasi! :) Uskon ja toivon, että pystyn pitämään kroppani kunnossa myös sitten, kun en enää harrasta cheeriä. Mutten tiedä olisinko saanut itseäni samanlaiseen kuntoon, jos en olisi koskaan aloittanut cheeriä :-D En tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitan.. Vähän vaikea kysymys ja vähän vaikea vastaus ;-D

      Poista
  15. Mikä sen sovelluksen nimi on millä saat sun instagram kuviin niit kaikkii valojuttui ja kimallusta?

    VastaaPoista
  16. Ihana tuo nahkatakki! :) <3

    Ps. Mää ite oon 6lk ja 169,9 pitkä :D meillä on hieman pituusero... :)

    + sulla on ihanan pitkät hiukset! Monta vuotta oot kasvattanu ja ookko koskaan leikannu? :) ja oot oikeessa että jokasen vartalo on omalla tavallaan kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säpäs oot pitkä ikäiseksesi, tai sitten mä lyhyt.. ;-D Oon kasvattanut näitä lähes koko elämäni eli en oo ikinä leikannut radikaalisti. Ihan vaan leikannut latvoista 2-4 cm eli huonot latvat pois aina tarpeenvaatiessa :)

      Poista
  17. Voi miten ihana takki!!:)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Oliks sul alushametta vanhojenmekon alla? Jos oli nii millanen?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sellanen vanne alushame, joka piti sitä mekkoa koholla ja poissa jaloista :)

      Poista
  19. Ehkä maailman söpöin koira! :') Ja rakastan sun hiuksia!

    http://masteringliving.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. Oot nätti:) haluun yhtä pitkät hiukset!!!!!! Ootko koskaa miettiny et leikkaisit niit kerroksittain, vois olla älyttömästi nykyistä hienommat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettinyt kerroksittain leikkaamista, mutta oon melkonen pelkuri ja pelkään, etten tykkäisikään niistä.. :( :D

      Poista
    2. Ite oon aika rento hiusten suhteen koska ne on "vaan hiusta", joten reippaasti vaa kokeileen jotain uutta!:)

      Poista
    3. En oo ikinä ees leikannut tai värjännyt hiuksiani kampaajalla :-D

      Poista
  21. Oon ite just alottanu harrastamaan cheerleadingiä ja mul on ongelma et miten saan mun tosi pitkät hiukset kiinni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä treenaan ja kisaan aina hiukset nutturalla tai sillain ns. kaksin kerroin :) Pysyy akrossa poissa käsien alta eikä raippaa silmiin tai jää pyrtseissä kiinni mihinkään ;-D Suosittelen!

      Poista
  22. Kiitos hiusvinkistä!

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!