18. helmikuuta 2013

Mul on kaikki hyvin tänään - It's my birthday!

"En anna muitten sanoo, mitä mä voin tehdä. Mä tiedän mistä tuun ja paikkani täällä. Mä nautin täysillä tästä päivästä. Se on jotain, mitä kukaan ei voi viedä. Mul on kaikki hyvin tänään, ei voi pilata mun päivää mikään. Mikään ei saa mua luovuttaan, et voi mua satuttaa, et voi pilata mun fiilistä millään, mul on kaikki hyvin tänään."

Tänään yksi osa mun elämästä päättyy, nimittäin lapsuus. En tietenkään ajattele, että nyt yhdessä yössä musta on yhtäkkiä kasvanut aikuinen tai, että olisin nyt täysin kehittynyt sekä ajatuksiltani että käytökseltäni ynnä muuta sellaista, mutta nyt on oikeesti aika alkaa ottaa vieläkin enemmän vastuuta omista asioistaan ja teoistaan. Mun tämänhetkistä olotilaa kuvaa ehkä kaikista sanoista eniten kiitollisuus. Tottakai oon myös ihan superinnoissani, mutta eniten mä oon kiitollinen tästä kaikesta, mitä olen saanut kokea näiden 18 vuoden aikana. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin niin koen, että olen saanut enemmän kuin olisin koskaan osannut edes toivoa tai unelmoida. Kiitos.

Haluan kiittää vanhempiani, jotka toivottavasti molemmat lukevat tämän joskus, siitä, että he ovat jaksaneet tehdä kovaa ja tavoitteellista työtä kasvattaessaan musta kelpo ihmistä. Toivottavasti koette onnistuneenne siinä edes osittain. Haluan myös kiittää heitä siitä, että he ovat mahdollistaneet mulle tämän elämän ja kaiken sen, mitä se on pitänyt sisällään. Myös isä- ja äitipuoleni ovat olleet todella suurena osana mun lapsuutta sekä elämää, ja vaikuttaneet siihen lähestulkoon yhtä paljon kuin omat vanhempanikin (etenkin sinä, Mikko), joten en voi jättää mainitsematta kiitollisuuttani myös teitä kohtaan. 

Iso kiitos myös muille läheisilleni: sisaruksille, ystäville, poikaystävälle ja sukulaisille, että olette jaksaneet tukea ja rakastaa mua kaikkina hetkinä. Kunniamaininta menee kyllä isollesiskolleni, jota ilman en olisi tässä. 18 vuotta oot mua kestänyt, ja joudut kestämään vielä monta monta vuotta lisääkin, joten sen voi jo laskea melkoiseksi saavutukseksi ;-D Kiitos, kiitos ja kiitos! <3

Synttäreideni kunniaksi ajattelin jakaa teidän kanssanne muutaman kuvan mun lapsuudestani.

001

Keräämässä simpukoita (ja syömässä hiekkaa) Espanjassa.

115

Konttausikäisenä joulukuusen katveessa.

114

Pienenä säitini kutsui minua linnunpojaksi. Isoveljeäni kutsuttiin koiranpennuksi ja -siskoani kissanpennuksi. Muita lempinimiäni oli mm. Annikki, Nanni ja Nannikki.

121

Polskimassa Espanjan auringon alla.

122

1-vuotis valokuvaus.

123

125

2-vuotis syntymäpäivät.

princess

Ensimmäinen "päiväni prinsessana" -päivä. Seuraava päiväni prinsessana olikin sitten wanhojen tanssit.

126

Mökkistylenä möksällä.

003

Euroopan kiertomatkalla 6-vuotiaana.

005

Anni - Villi ja vapaa.

Tänään juhlin synttäreitäni pitämällä pienimuotoiset juhlat ystävilleni. Harmi vaan, että aika monet on nyt hiihtolomareissuilla laskettelemassa tai etelän lämmössä, mutta ihan kivasti porukkaa pääsee kuitenkin tulemaankin! Oon pikkusen suunnitellut, että kuvaisin teille tästä päivästä sellaisen "Päivä kanssani" -tyylisen postauksen, johon saattaisi ehkäpä eksyä pari videotakin, koska niitä on niin kovasti toivottu, mutten kuitenkaan lupaa vielä mitään! Jonkinlainen postaus synttäreistä kuiten tulee, se on varma, mutta saa nähdä miten sen toteutan :-)

PS. Tämän päivän ja tulevaisuudenkin tapahtumia voitte EHKÄ seurata myös Instagramista. Ehkä siksi, että mun Instagram on vähän niin kuin sanonut itsensä irti. Aluksi mulla ei toiminut kommentit ja vähän ajan päästä en pystynyt enää lisäämään sinne edes kuvia. Muutama päivä sitten tein uuden käyttäjän, joka toimi yhden päivän moitteettomasti, mutta nyt sekin on alkanut takkuilemaan. Nyt mulla on siis kaksi käyttäjää, joista kumpikaan ei toimi kunnolla.  Mahtavaa! Voitte vaikka alkaa seuraamaan niitä molempia ja mä laitan kuvia aina siille käyttäjälle kumpi toimii milloinkin ;-D Löydätte mut ainakin toistaiseksi Instagramista nimimerkeillä annnnib (4 n-kirjainta) ja annnnnib (5 n-kirjainta)!

Ihanaa alkavaa hiihtolomaa ja maanantaita muruset!

64 kommenttia:

  1. <3 !!! Onnea nyt vielä täälläkin <3 ;) ihanuus olet!

    VastaaPoista
  2. Ihana teksti :') ja ihana sinä, vielä täälläkin (ja vielä monessa muussakin mediassa ja ja oikeissa haleissa) PARASTA synttäripäivää rakas<3 toivottavasti tehään tästä ihan mahtava ja ikimuistonen päivä! Jag älskar dej<3

    VastaaPoista
  3. hyi ku oot ollu ruma

    VastaaPoista
  4. ihanaa syntymäpäivää vielä Anni<3 ihan äidin näkönen oot kyllä ollut pienenä! Tässä biisi tähän päivään http://www.youtube.com/watch?v=u2RBJI_0W2Q pitäkää hauskaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 hih musta mä näytän ihan iteltäni noissa :-DD

      Poista
  5. Mahtavaa synttäriä Anni! :) <3

    VastaaPoista
  6. ihanaa synttäriä ! pidä ikimuistoinen päivä <3 kaikkea hyvää sulle !

    VastaaPoista
  7. Annille <3 Heidelbergista, ja onnea tosi tosi paljon! Parasta 18v synttäripäivää sinulle!

    VastaaPoista
  8. Onnea ihana Anni!!!!! :)

    VastaaPoista
  9. En yleensä koskaan onnittele bloggaajia heidän syntymäpäivinä, mutta olet niin positiivinen poikkeus muiden joukossa, että nyt on pakko! Onnea ihanin Anni! <3

    VastaaPoista
  10. 18-synttärit on synttäreistä parhaimmat!

    VastaaPoista
  11. Onnea rakas tyttöni ;)

    VastaaPoista
  12. Kirjoitit ihanasti! Ja onnea!

    VastaaPoista
  13. Onnea:)) näytät ihan itteltäs noissa kuvissa!!:D ihan uskomaton yhdennäköisyys vaikka oot joku 1-2 v noissa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en kans tajuu, et miten voin näyttää jo 2 vuotiaana ihan samalta ku nyt!! :D

      Poista
  14. Kiitti sulle, että jaksat piristää tällä blogilla ja muutenki oot tommone ihana ihminen! :) Tosi paljon onnea sinulle, pidä ikimuistoinen päivä! <3 :) oot niin söpö ollu pikkusena... :') <3 kivasti kirjoitettu postaus! :)

    - Jasmiina

    VastaaPoista
  15. Onnea nuorelle naiselle, elämää on vielä edessä vielä kuinka paljon ;););) <3

    VastaaPoista
  16. Ihana teksti ja ootpas ollu söpö pienenä:) Onnea!

    VastaaPoista
  17. Paljon onnea Anni!!:)

    VastaaPoista
  18. onnea onnea<3

    En nyt tiedä voiko tätä täällä kysyä, mutta mistä mahdat ostaa rintsikoita? Kun itse en oikein löydä sopivaa liikettä millään. Tuntuu hirmuisen hankalalta löytää rintsikat, joissa on pieni ympärys mutta isompi kuppi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :) Ei mulla mitään vakkari paikkaa oo, et ostelen ihan sieltä, mistä sattuu hyvät löytymään :)

      Poista
  19. Oot ihana! Paljon onnea sinulle! :) <3

    VastaaPoista
  20. Onnea ihanalle annille <3 piä hauskat ja ikimuistoiset synttärit :)

    VastaaPoista
  21. ihania kuvia :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  22. Paljon onnea vielä vähän myöhässä! :) ♥

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!