28. helmikuuta 2013

Sillä päivä se on kaunis

Oi, miten kiva päivä tänään onkaan ollut. Saatiin äidinkielentunnilla takaisin viime kevään ylppäreiden esseevaihtoehdoista tekemämme esseet, jotka arvosteltiin ylppäri arvostelukaavakkeiden mukaan, ja mä sain pisteitä 50/60! :) Oon nyt vasta ihan lähiaikoina tajunnut, että kirjoittaminen saattaakin olla yksi mun vahvuuksistani ja, että äikästä L:n tai E:n saaminen ei välttämättä olisikaan täysin mahdoton ajatus. Kovaa työtä se kyllä vielä vaatii! 

Lähdettiin V:n kanssa heti koulun jälkeen junalla Helsinkiin katsomaan Unelmien pelikirja -elokuvaa ja syömään Vapianoon. Meillä on huomenna kolmas vuosipäivä, ja molemmilla on treenit illalla, joten päätimme jakaa vuosipäivän ohjelman tälle ja huomiselle päivälle. Huomenna on siis luvassa lisää parisuhde hömppäilyä :) Leffan jälkeen V lähti treeneihin ja mä jäin kiertelemään kauppoja. Hypistelin vaatekaupoissa kevään ihania uutuuksia, mutta sain pidettyä itseni kurissa ja tuhlasin rahaa ainoastaan V:n vuosipäivälahjaan. No okei myönnetään, tarttui mulla mukaan itsellenikin uudet urheilurintaliivit.

Pyysin (lue: pakotin) V:n ottamaan minusta muutaman asukuvan ihanassa auringonpaisteessa tässä muutama päivä takaperin. Veikkaan, että kaikkien bloggaajien poikaystävät joutuvat aina silloin tällöin räpsimään tyttöystävistään asukuvia, ja ainakin mun parempi puolisko alkaa olla jo melko kypsä siihen hommaan..

126

Talvipäivieni pelastajat <3 Mun UGG:it on Bailey Button mallia ja oon kuullut monilta tutuiltani, että heillä kyseisen mallin varret ovat käytössä ns. lörpähtäneet, eivätkä pysy enää ylhäällä. Millaisia kokemuksia teillä on? Onko teillä tapahtunut lörpähdyksiä vai ovatko pysyneet vetreinä? :-D Ja onko teillä niksejä, miten ne saisi pidettyä pystyssä? Itse pidän varsien ympärillä ponnareita, kun kengät eivät ole jalassa, jotta varret pysyisivät ylhäällä ja ainakin tähän asti ovat pysyneet hyvinä, mutta saa nähdä kuinka monta vuotta pelkät ponnarit auttavat.. Olen myös miettinyt suutarin apuun turvautumista tai sitten, jos virittelisi sisäpuolelle jonkinlaisen kuminauhatsydeemin tai jotain vastaavaa.

103

Ihan ykköset talvipakkasilla ovat olleet myös nuo UGG Australian hanskat. Ei ole palellut koko talvena käsiä tai jalkoja, jos on ollut UGG:it käsissä ja jaloissa ;-)

4

102

5

Hihi. Arvatkaapas muuten mitä. Tämä päivän asu koostuu aika suurilta osin kirppiksen antimista nimittäin takki, neule ja farkut ovat kaikki kirppislöytöjä. Toi neule on yksi mun lemppareista ja takki on käytössä jo toista talvea. Karvakaulus on H&M:ltä, hanskat ja kengät ovat Australian UGG -merkkiä ja laukku sekä kello on GUESS:iltä.

3

Nutturalta kiireisesti (ettei poikaystävä hermostu, koska kuvaamisessa kestää) vapautettu takkutukka.

105

Kaulassa killuu Tuulilta synttärilahjaksi saatu ihana "cheer-lettinauha"-kaulakoru, joka on ihan mun näköinen ja kuuluu nyt mun lemppareihin. Kiitos Tuulille siitä <3

Huomenna onkin jo perjantai eli periaatteessa viikonloppu! Mä lähden viikonlopuksi treenaamaan Eliten kanssa Vierumäelle, joten mulla ei ole tällä kertaa luvassa rentouttavaa ja akkuja lataavaa viikonloppua, mutta levätkää ja rentoutukaa te munkin puolesta ja pitäkää kiva viikonloppu! Nyt hinnoittelen muutaman kassillisen kirpparille meneviä vaatteita samalla kun odottelen, että V tulee treeneistä ja päästään saunomaan sekä katsomaan tämän päivän salkkarit. Viedään siskoni kanssa maanantaina iso kasa vaatteita Järvenpään Euroset kirpparille, joten kaikki kynnelle kykenevät sinne vaan shoppailemaan ja tekemään löytöjä ensi viikolla!

Ainiin ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä lähipäivien ilonaiheena on ollut myös se, että mun Instagram on alkanut vihdoin ja viimein taas pelittää. Kaikki löytävät mut sieltä vanhaan tuttuun tapaan nimimerkillä: annnnib :)

39 kommenttia:

  1. ihanat takareisilihakset! mun mielestä näyttää tosi kauniilta :D !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mustakin on kiva, jos jalat näyttävät hyvin treenatuilta ja lihaksikkailta!

      Poista
  2. Sul on ihanat hiukset :) älä mee koska leikkaa niit. :D ne on nii täydellisen pitkät ja tollaset hyväkuntosen näköset <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Kyllä varmaan sitten joskus vanhempana aikuisena haluaa hieman lyhyemmän mallin ;)

      Poista
  3. Mulla alkaa nyt hiihtoloma, wihiiiii <3 mut piä hauska viikonloppu ja treenaa kovasti! Aivan ihana tuo neule :) ja sulle soppii nuttura! (=

    VastaaPoista
  4. Nyt harmittaa, et asun niin kaukana. Sulla on niin kiva tyyli, et oisin varmasti löytänyt jotain kivaa!! :)

    VastaaPoista
  5. Viestintää vaan opiskelemaan... oot jo melkeen ammattilainen, nää blogithan on vähän niinkuin tietyllä tavalla naistelehtiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo onhan nää, mutta en mä kuitenkaan ehkä ihan niin lahjakas kirjoittamisessa kuitenkaan ole, että elättäisin sillä itseni ;-D

      Poista
  6. Mitä lajia sun V treenaa? :)

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihanat hiukset! Näkkee tosta sun vartalosta, että nyt on ollu reeniäreeniä ;) sun blogi on ihan paras ja tunnut tosi ihanalta ihmiseltä! :)

    mitä tuo neule on? :) IHANA<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti! <3 Neule on alun perin H&M:stä, mutta itse ostin sen kirppikseltä :)

      Poista
  8. ootko kokeillu koskaan keskijakausta?:) musta se saattais sopii sulle tosi hyvinkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli mulla joskus pienenä ja oon nyt vanhempanakin kokeillut muutaman kerran, mutta musta sivujakaus sopii paremmin :) + mun hiukset on raidotettu sivujakaukselle, joten senkin takia olisi vaikea vaihtaa :-D

      Poista
  9. Hienoa! Sinähän olet hyvä koulussa :) Olitko jotenkin varautunut tuohon esseen kirjoitukseen vai miten? Mikä oli aihe? Mikä sulla on nyt keskiarvo? Sullahan on mahdollisuuksia vaikka mihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Saimme tehtäväksi kirjoittaa viime kevään 2012 vuoden ylioppilas esseevaihtoehdoista esseen ja valitsin Jyrki Vainosen novellin Pullo ja kirjoitin siitä otsikkoesseen :) Mun keskiarvo on nyt jotain 8.8 tai 8.9 veikkaisin :)

      Poista
  10. moi. kuinka pitkä oot ja paljonko painat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon 165 cm ja paino henkilökohtainen tieto :)

      Poista
  11. Minkälainen ihminen on sun mielestäsi tylsä? :D Mietin tätä ihan vain huvikseni, kun sulla on kuitenkin paljon tekemistä koko ajan, että pidätkö esim. sellaista ihmistä tylsänä, joka käy vain työssä tmv. vai mikä tekee sun mielestä ihmisestä tylsän? Entä millainen ihminen on sun mielestä mielenkiintoinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. un mielestä "tylsää" ei luokitella sen perusteella, mitä ihminen tekee. Joku ihminenhän voi olla ihan mahtava persoona ja todella hauska eikä tippaakaan tylsä, vaikka hänellä olisi aikaa vievä työ esimerkiksi. Mun mielestä tylsä ihminen on ehkä sellainen, jonka kanssa itse en esimerkiksi löydä ns. yhteistä säveltä ;-D eli, jos ei löydy yhteisiä puheenaiheita etc. niin ehkä sellainen :) Ja ehkä sellaset ihmiset ovat tylsiä, jotka eivät innostu mistään, eivätkä halua tehdä mitään :-D

      Poista
    2. Upsista unohdin kokonaan vastata mielenkiintoinen kysymykseen! :-D Hmm.. Mielenkiintoinen on ihminen, joka on hyvä suustaan, aito, elämäniloinen ja ottaa toiset huomioon :) Ehkä nämä piirteet omaavat ihmiset ovat myös hieman menevämpiä ja tekevät enemmän asioita sekä haluavat nähdä ja kokea paljon :)

      Poista
  12. Hieno asukokonaisuus :)

    ♥: jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Vastaukset
    1. En ole :-D Vaikkakin näin juuri toissayönä unta, että olin :-D

      Poista
  14. Hei mikä se teijän pöytänumero on eurosetillä? :)

    VastaaPoista
  15. Ompas ihana blogi sinulla! (= onko sulla facebookkia tai blogin sivuja siellä? :) ja yks kysymys viellä, et kuinka monesti viikossa peset hiukset niinku sillee kunnolla? Pesekkö joka päivä ihan hoitoaineella? (: kuivaatko ikinä hiustenkuivaajalla sun hiukset? Oon kuullu,et se on epäterveellistä hiuksille, joten uskoisko tähän? Ompas paljon kysymyksiä, mut toivon että vastaat (=

    Vaikutat tosi kivalta ihmiseltä ja sulla on ihania vaatteita! Hihi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti! :) Mulla ei ole blogille facebook-sivuja vaan ihan oma henkilökohtainen. Pesen hiukset joka toinen päivä ja aina, kun pesen, käytän hoitoainetta ja shampoota. En käytä ikinä hiusten kuivaajaa ja olen itsekin kuullut, että hiusten kuivaaja kuivattaa hiuksia ja, että luonnollinen kuivuminen on terveellisempää :)

      Poista
  16. Tiedätkö vielä paljon sait tekstitaidosta pisteiksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla alkaa YO-kirjoitukset vasta ensi syksynä! :)

      Poista
  17. omg, sun hiukset on niin perfecto ! :)♥
    xoxo

    http://nenna-wwwbloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Ihana asu :) Tuo kuulostaa niin tutulle että poikaystävä ei enää innostu asukuvien ottamisesta :D.

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!