13. maaliskuuta 2013

Weekend - Week end

Mun viime viikonloppu oli melko vauhdikas.

003

Perjantai-iltana lähdin treenien jälkeen ekstemporee siskoni ja hänen ystäviensä kanssa tsekkaamaan Fredan Tivolin menon. Tulin ensin treeneistä junalla kotiin, laitoin bilelookin valmiiksi, fiilistelin hyvän musiikin tahdissa ja join pari drinksua. Aikaa tähän kaikkeen meni noin 30 min, kunnes olin taas junassa menossa Helsinkiin päin. Mä olin Tivolissa ensimmäistä kertaa ja tykkäsin siitä kyllä kovasti. Kunnon tanssipaikka!

Perjantai-iltana mulla oli niin kova hoppu saada itseni valmiiksi, ettei ehditty ottaa edes illan asukuvia. Lauantaina innostuttiin kuitenkin uudelleen lähtemään ulos, joten postausta kuvittavat asukuvat ovat lauantai-illalta. Lauantaina käytiin tanssimassa ihan vaan paikallisessa yökerhossa, mutta oli tosi kivaa ja oli kiva nähdä pitkästä aikaa monia tuttuja :)

004

Lauantai-illan asukokonaisuus: valkoinen pitsitoppi - 2b bebe, kaulakoru ja kello - Guess ja farkut - Madonna.

005

Mustavalkoinen toimii aina ;-)

017

Tällä viikolla ei mitään ihmeempiä. Olen käynyt salilla, treeneissä, ruokakaupassa, laittanut ruokaa, yrittänyt saada kurssitöitä tehtyä ja muuta enemmän ja vähemmän mukavaa. Viikonloppu tule jo! :)

58 kommenttia:

  1. Millon tekisit kysymyspostausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisinpa tehdäkin ihan tässä lähiaikoina, jos teillä lukijoilla riittää kysyttävää! :)

      Poista
  2. Vautsi mikä nainen! Oot kyllä tosi kaunis!

    VastaaPoista
  3. mistä olet ostanut noi Madonna-farkut? ja muistatko mitä on maksanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan annin puolesta,eli ne on ostettu syyslomalla Saksasta:-D

      Poista
    2. Hinta oli ainaski 15€ vissiin.. Tässähän tuntee ittensä stalkkeriks ku tiedän mitä farkkus on maksanu!!!!!:::D

      Poista
    3. Haha joo ne ovat tosiaankin Saksasta syyslomalla ostetut ja hintaa oli 14,95€ ;-D

      Poista
  4. voisitko laittaa enemmän kuvia ruoka-annoksistasi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistän yleensä Instagramiin enemmän kuvia välipaloista etc. :)

      Poista
    2. kaikki ei käy instagramissa,saati omista sellaista itsekään :( laittaisit tännekin:)

      Poista
    3. No Toi on kyllä totta! Olen ajatellut, että tekisin aina tietyin aikavälein sellaisen Instagram-kuva katsauksen tänne blogin puolelle niin niitä näkyy sitten luultavasti aina niissä! :) Oiskos se hyvä! ja voin mä otella enemmän muutenkin kuvia ruoka-annoksista, jos niistä tykätään ;)

      Poista
    4. En mäkään missään Instassa oo, mut tuostahan noita kuvia saa klikattua tän blogin sivupalkista. Vai enkö nyt oo käsittänyt kaikkee!

      Poista
    5. instagram on tosiaan olemassa internet versiona!! tais olla webstagram tms. ja sieltä näkee normaalisti kaikki kuvat mitä instastakin :)!

      Poista
    6. Joo webstagram.com ja instagram.com voi käyttää Instagramia tietokoneella :) ja joo myös tosta mun sivupalkista klikkaamalla pääsee katsomaan Instagram kuvia :)

      Poista
  5. ÄÄ voi vitsi mä oon niin kateellinen et sulla on tollanen kroppa !! tekisin melkee mitä vaan et saisin tollasen vartalon :D

    VastaaPoista
  6. Mitä tekoripsiä sä käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanut ihan vaan Seppälästä halppis ripsiä ja leikkaan aina yhden ripsen keskeltä halki ja lisään palaset silmän ulkonurkkiin :)

      Poista
  7. Hei, haluisin tietää ku sulla on noin littee masu että onko se vaan tullu sun cheerleadingin ohella vai teetkö jotain tiettyjä vatsa ja selkälihaksia jotka on saanu sun vatsan noin kivaksi :-) kiitti jos vastaat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääosin cheeristä, mutta nyt oon ruvennut käymään pikkusen aktiivisemmin salillakin :) Treeneissä selkä- ja vatsatreeni tulee vähän niinkuin "huomaamatta", tottakai välillä tehdään ihan kuntoakin (linkkareita etc.) ja salilla sitten treenaan ihan laitteiden ja painojen avulla selkää ja vatsaa :)

      Poista
  8. Sä oot kyllä hirmu kaunis!:) Sitten vielä tämmönen kysymys, jos siis haluat vastata, että kuinka hyvä itsetunto sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Hmm.. Enpäs itseasiassa oikein tiedä :-D Ei kuitenkaan mikään sieltä parhaimmasta päästä, että luultavasti sellasta keskitasoa eli ihan normaali :)

      Poista
  9. Hei ootko ajatellu tehdä videoita ? Olis tosi kiva kuulla sun ääni ja nähdä vähän liikkuvaa kuvaa ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aina ollut pikkusen videopostauksia vastaan, mutta helmikuussa synttäripäivänäni yritin tehdä muutamankin videon, kun niitä on toivottu niin paljon, mutta ei se vaan oikein tuntunut luontevalta höpötellä yksin kameralle :( :-D

      Poista
  10. onko sulla pitkä matikka, fysiikka tai kemia ?

    VastaaPoista
  11. Etkö sä käynyt ollenkaan suihkussa treenien jälkeen? Jos et, niin WHY? :D Tuosta vaan saa sellaisen kuvan että olet vaan hikisten treenien jälkeen tuikannut ripset silmiin, vaihtanut vaatteet ja menoksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin :-D "Laitoin bilelookin valmiiksi", pitää mielestäni sisällä kaiken, mitä teen ennen kuin lähden ulos :-D En maininnut erikseen hampaiden pesuakaan tai hajuveden laittoa. Osaan kyllä huolehtia itse hygieniastani, kiitoksia vain ;-)

      Poista
    2. hahahha,ihana vastaus anni! :D

      Poista
    3. Ei kun sain sen käsityksen ihan siksi, kun sanoit että kaikki oli valmista 30 minuutissa, ja mun mielestä se on jo aika hyvin. :D Niin siksi mietin että wtf, kävit tyyliin vain vaihtamassa vaatteet ja menoks. :D

      Poista
    4. Oon tottunut kiireeseen! ;-) Musta tuntuu, että mulla on aina kiire jonnekin :-D Eikä mulla vartalosuihkussa mene 1-2 minuuttia kauempaa :-D

      Poista
    5. Munkin jotkut kaverit ihmettelee sitä kun sanon vaikka 30 min ennen ulos lähtemistä, että "Käyn nopee suihkussa ja laittaudun vielä sitten", et miten mä kelasin ehtii! Mutta sehän on ihan riittävä aika (ellei hiuksia pidä suoristaa/kihartaa kauheesti) :-D!

      Poista
    6. Joo tossa ajassa en kyllä ehtinyt melkein yhtään hiuksia laittamaan ;-D Hädin tuskin ehdin harjata.. :-D

      Poista
  12. TOSI HYVÄ POSTAUS! lyhyt ja ytimekäs! mukavaa vaihtelua :)

    VastaaPoista
  13. mitä teette niille vaatteille jotka jäi teidän kirppispöydästä yli? :) olisko blogikirppis? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaatteita jäi iso kasa vielä yli, joten suunniteltiin, että otettaisiin uudestaan pöytä hieman keväämmällä, koska siitä sai ihan kivasti taskurahaa ;-) Musta tuntuu, että ne vaatteet, jotka jäivät yli, eivät ole kuitenkaan ihan blogikirppis-matskua :-D koska parhaat "kermat" ovat nyt kuitenkin kuorittu päältä pois ;-D

      Poista
    2. Paljonko saitte taskurahaa pöydästä? :D

      Poista
    3. Se jääköön omaksi tiedoksemme :)

      Poista
  14. Miten sulla on niin paljon rahaa ostaa vaatteita "tavallisista" kaupoista ja etenkin esim guessiltä? Säästövinkkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mun mielestä mä ostelen aika harvoin uusia vaatteita :-D Tai no harvoin ja harvoin, mutta ainakin tosi paljon harvemmin kuin esim. siskoni ja monet ystävistäni :) Nytkin olen ollut vuoden alusta lähtien miltein ostolakossa eli olen ostanut vaan välttämättömiä juttuja, koska säästän rahaa Jenkkeihin :) Kirppareita tulee koluttua silloin tällöin ja ostelen usein aika paljon uusia vaatteita kun käyn Saksassa. Siellä käymme yleensä mm. Guess:in outletissa :) Asussa olevat Guessin korut ovat kuitenkin lahjoina saatuja.

      Poista
  15. oot iha hirmu kaunis ja rakastan sun hiuksiis(; ja toi kroppa! Upee oot(: !

    VastaaPoista
  16. Asutko oikeesti Järvenpäässä? Miks en oo tiennyt.. :D Asun siis itsekkin. Missäpäin kaupunkia muuten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ehkä tää ei olekaan ihan niin pieni paikka, mitä ajattelis.. ;-)

      Poista
  17. Sulla on kyllä tosi upee tukka! Itekki rupeen nyt miettimään jotain muutoksia :> Siili olis niin siisti tohon toiselle puolen :p
    http://www.salkkarit-ennakkoon.tk/showthread.php?tid=15

    VastaaPoista
  18. Niin kaunis ja mukava tyttö olet, mutta laitappa rinnat piiloon hei! ;) Ei niitä tarvitse kaikkien nähdä, eikä varmasti ole tarkoituskaan.

    Enkä mä tätä nyt pahalla sulle sano. Mäkin olen hoikka (mutta rintava) tyttö, joka rakastaa pukeutua muodin mukaisesti. Mutta oon silti hyvin tarkka siitä, ettei sulot ole liikaa näkyvillä. Tottakai naisten pitää olla ylpeä muodoistaan, mutta rajansa kaikella. Teet tottakai itse omat valintasi, mutta mun mielestä sulle sopisi jo hieman aikuismaisempi tyyli. Aikuismaisella en tarkoita sitten mitään mummojen-tyyliä, jos joku tähän nyt heti heittäisi sellasen kommentin! Mutta Anni varmasti fiksuna tyttönä tietää mitä tarkoitan.. :)

    Aurinkoista päivää!



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, jossa oli paljon hyviä pointteja! Arkena pukeudun hillitymmin, mutta yökerhoihin ja baareihin tykkään toisinaan pistää vähän avonaisempaa päälle :) Makunsa kullakin!

      Poista
  19. Osaatko sanoo sun ulkonäöstä mitään huonoo, jos ei saa sanoo: kynsiä, ripsiä, tai ihoa? Tyylii 3 huonoa asiaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis eiköhän kaikki osais luetella ulkonäöstään vaikka kuinka monta huonoa asiaa :-D Kapeammat kasvot ja nenä ois kiva, parempikuntosemmat latvat ja vaikkapa isompi (lihaksikkaampi) peppu ;-D

      Poista
    2. Ainiin ja luomet pois kasvoista! :)

      Poista
  20. Sulla on aivan ihana blogi ja oon nyt alkanu lukeen nuita sun vanhempiaki tekstejä! Oon saanu sun blogista paljon hyviä vinkkejä mun omaan elämään:)Tätä blogia on toosi kiva lukea ja hyvä että teet postauksia aika usein! Mäki harrastan cheerii ja mulle on jääny epäselväksi/mua on jääny häiritseen mitä paikkaa teet stunteissa? Onko sulla mitään vinkkejä, miten voi tulla notkeammaksi tai kehittää lihaskuntoa?:)

    Oot muuten todella kaunis, oon kateellinen, mutta hyvällä tavalla! Onnea sun elämälle!<3

    T: Oot mun esikuva:)

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!