31. heinäkuuta 2013

Pipefest 2013 @Himos

Moikka! Viime viikonloppuna vietin kesälomani parhaan viikonlopun Himoksella Pipefesteillä. Perjantaina mulla oli aamuvuoro, joka tuntui ikuisuudelta. Olin niin innoissani, etten olisi malttanut odottaa, että päästään reissuun. Onneksi heti töiden jälkeen V nappasi mut kotoa kyytiin ja matka sai luvan alkaa!



002

Mä pääsin pelkääjän paikalle, joka tarkoitti mun mielestä tietenkin sitä, että mä saan toimia DJ:nä matkan ajan. Aika nopsasti noi pojat kuitenkin syrjäytti mut siitä tehtävästä, koska suurin osa mun valitsemista biiseistä ei ollut kuulemma "mistään kotoisin". Ne vaan ei taida ymmärtää hyvän päälle..

5

Nyt mennään eikä meinata!



004

Musiikki pauhasi täysillä, auton mittari näytti +28, ulkona paistoi aurinko täydeltä taivaalta ja kylmät juotavat viilensivät mukavasti.

021

Ensimmäisen päivän asu:
Toppi - TALLY WEiJL
Shortsit - Primark
Sandaalit - Lindex
Kaulakoru - Primark
Kello - NewYorker
Käsikoru - Ginatricot

008

Meillä oli auto täys ja meininki katossa. Kuskilla meinasi mennä hermot pariin otteeseen, kun eihän siitä matkanteosta meinannut tulla yhtään mitään, kun takapenkki ja pelkääjän paikka pitivät nestetasapainoistaan niin hyvää huolta, että pissalle piti pysähtyä n. 30 min välein.

020

Jämsään saavuttuamme käytiin hakemassa kaupasta pikkusen purtavaa aamuksi, jätettiin auto V:n kaverin mökin pihaan ja lähdettiin taxilla festarialueelle katsomaan Ruudolfia ja Karri Koiraa! Festarialueelle ei saanut viedä järjestelmäkameraa, joten siksi sieltä on vain iPhonella otettuja kuvia.

1121

Ruudolf & Karri Koira

Voitte vaan kuvitella sen tunteen, kun sain fiilistellä yhtä lempibiisiäni eli Ruudolfin Leijonakuningas Laulua upeassa säässä, tuhansien ihmisten keskellä ja V:n harteilla istuen ja hulluna laulaen ;-D


"Ja kun ne kysyy et kuka mä oon. Mä katon niit silmiin ja kerron niille: Mä oon tähdet taivaalla, mä oon vuori korkeella. Joo mä tiedän, mä oon suomenmestari. Mä oon pikkusen toivoo, kun sä et usko voittoon. Joo mä tunnen, mä oon suomenmestari."


1152

Hennu <3

1161

Ja arvatkaa, mitä muuta siistiä mä sain kokea..

1216

Kyllä. Hypättiin V:n kanssa tandem benji-hyppy!

1220

<3

1211

Torni oli 70 metriä korkea ja hyppy maksoi 70 euroa, mutta se oli kyllä jokaisen euron arvoinen! Toi oli jotain niin uskomattoman siistiä, että oon satavarma, että tuun tekemään ton vielä uudestaan, ja korkeammalta! Ton jälkeiset kiksit ja adrenaliiniryöppy oli jotain ihan tajutonta.

1180

Benjin aiheuttamissa adrenaliiniryöpyissä suuntasin vanhan lapsuuden ystäväni ja koulukaverini kanssa katsomaan Cheekkiä. Meillä kävi melkonen tuuri, kun jollain ihmeen kaupalla päästiin katsomaan Cheek suoraan keskeltä sekä eturivistä! (Tai sitten se ihme oli kyynärpää taktiikka..).

1174

Cheek

1193

Nipa <3

041

Lauantaiaamuna huristeltiin lähikauppaan ja valmistettiin V:n kanssa meidän lempiruokaa eli tortilloja. Nam, nam.

071


092

Myös lauantaina säät hellivät meitä, ja koko päivä tulikin vietettyä aurinkoa ottaen ja uiden, hyvää ruokaa syöden, musiikkia sekä poikien höpsöjä juttuja kuunnellen ja kylmiä juomia siemaillen.

9

Ja tässä teille meikitön kuva musta, kun niitä aina toivotte niin kovasti ;-)

093

Pipefest 2013!

075

Mun rantajellona <3


nimetön1

Bikinien yläosa - Victoria's Secret
- alaosa - Ostettu Virosta
Aurinkolasit - Ginatricot

10

066

Kesä 2013!

179

1221

143

Illalla lähdettiin taas festarialueelle kuuntelemaan Brädiä, Stigiä ja JVG:tä.

nimetön

Lännen komeimmat

155

Ranneke tallessa!


8

Tokana iltana päälle päätyi jo edellisessä postauksessa esitelty "Flower power" -asukokonaisuus.

Toisen päivän asu:
Toppi - Ginatricot
Shortsit - Siskolta lainassa
Korvakorut - Ginatricot

1239

Tuo mulle lämpöö Brädi!

1225

1242

<3

1251

JVG!

1256

Myös JVG:n keikka tuli katottua eturivistä. Saatiin Villeltä halit ja lentopusut, kun se pomppasi yleisön kanssa samalle tasolle ;-)

1275

Sunnuntaiaamuna heräsin aikaisin nauttimaan ihanasta säästä ja upeasta miljööstä.

1282

Ja iltapäivällä lähdimme ajelemaan kotia kohti väsyneinä (ja ryytyneinä), mutta onnellisina.

305

Kiitos kauheesti kaikille reissussa mukana olleille ihanasta viikonlopusta! Ja pakko sanoa, että vitsit mulla on kyllä parhaita lukijoita. Jokaikinen juttelemaan tullut lukija vaikutti niin ihanalta ja positiiviselta, että olin ihan sanaton :-) On ilo kirjoitella teille!

108 kommenttia:

  1. Sulla on siis niin täydellinen kroppa kun ihmisellä voi olla :)!!

    VastaaPoista
  2. Wow! Oot upea! Oon ihan pikkasen kateellinen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 Kadehtia ei tartte! :)

      Poista
  3. Sulla on kyllä mun makuun niin täydellinen kroppa, toivottavasti oot siitä ylpeä! Ja varmaan ootkin, kun rohkeasti bikinikuvia laittelet :-) Olisipa itsellä mahdollisuus samaan, oot todella onnekas tyttö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka tahansa voi oikeanlaisella ruokavaliolla ja treenillä päästä hyvään kuntoon.

      Poista
    2. Kiitos :) ^ True! Unelmat ovat tehty toteutettaviksi ;-)

      Poista
    3. (Oon ensimmäinen anomyyni) Mulla ei sinänsä samoja mahdollisuuksia oo, istun pyörätuolissa lihassairauden vuoksi, enkä pysty harrastamaan mitään liikuntaa. Sillä tarkotin, että Anni ja kaikki muut tietenkin myös joilla on mahdollisuus toteuttaa unelmiaan, on todella onnekkaita :)

      Poista
    4. Ikävä kuulla :-( Mutta onneksi elämässä on tärkeintä elää ja olla onnellinen. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa :) Jokaisen elämä ja unelmat ovat erilaisia, ja yhtä tärkeitä.

      Poista
  4. Ketä noi muut pojat muuten on? Poikaystävä kavereita vai? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti poikaystävän (ja Annin) kavereita? Tuskin Anni ketään randomeita jätkiä kuvailee :D

      Poista
    2. Poikaystävän kamuja, joista suurin osa on myös mun kamuja :)

      Poista
  5. Sulla on kyllä maailman paras kroppa! Vautsi :-)❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipäs nyt liioitella ;-) Kiitoksia <3

      Poista
  6. wow sulla on kyllä niin täydellinen kroppa, ihan kateeksi käy! tää kuulostaa ehkä vähän tyhmältä, mut tiiätkö miten oot saanu tollaset "naiselliset" vatsalihakset, et ei oo sellasia "möykkyjä" vaan ns viivat? :DD haha en tiiä jos tajusit mut.. xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kiitoksia :) En tiedä miten, koska niitä "möykkyjä" mä ehkä vähän vielä metsästelen.. ;-D Mä tykkäisin, jos pikkusen erottuis vatsalihakset muutenkin kuin noi "viivat" :p

      Poista
  7. voi ei toi benjikuva:-DD blogbuzzissa oli siitä kommentti, oikeestaan naurahdin sille mut oli myös pakko kommentoida koska ihan tyhmä juttu:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huhhuh :-D Ihan luonnollista, että löysät shortsit menee vähän pussille, jos laittaa tollaset valjaat ylle, jotka puristaa ne kasaan.. Mikä ihmisiä vaivaa :-D

      Poista
    2. Voitteko valaista mua? :D yritin kyylätäcnoita benjikuvia mutten nähny mitään erikoista annin sortseissa...? Enkä V:n? MitööD:

      Poista
    3. No ei niissä mitään erikoista olekaan.. :)

      Poista
  8. Onko sulla tekoripsiä tuossa ekassa autokuvassa susta? Tosi kaunis meikki, ootko samalla tavalla meikannu siinä ku tuossa viimeisimmässä meikkauspostauksessa? Minkä kokosena sulla on tuo musta tuubitoppi?

    Kauheesti tulee nyt kysymyksiä, mutta mietin miten saat nuo sun letillä tehdyt laineet niin siistin näköseksi? Mulla niistä tulee lähes aina tosi pörröset eikä ollenkaan sileän näköiset niinku sulla. Oisko jotain neuvoa? Mulla on hieman lyhemmät hiukset kuin sulla, mutta suunnilleen yhtä paksun näköset.

    Oot kyllä upee, sekä sisältä että ulkoa. Niin raikkaan ja positiivisen olonen! Tulee aina hyvä mieli ku sun kuvia kattoo, vaikka pieniä kateuden pistoksia tuntuukin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on irtoripset :) Lähes samalla tavalla, mutta hieman tummemmat luomivärit ja sitten ne irtoripset ja eyelinerit sekä ylä- että alaluomella! :)

      Toi musta tuubitoppi on joku XXS :-D

      Hmm.. En tiedä. Siihen vaikuttaa varmaan aika paljon hiuksien oma "luonne". Mulla on itselläni aika sileät ja piikki suorat hiukset, joten lettikiharat ovat sitten aika sileät. Jos sulla on esimerkiksi luonnonkiharaa, saattaa lettikiharoista tulla melkoisia kikkuroita, kun omatkin kiharat ovat siellä seassa :)

      Kiitos <3

      Poista
    2. Jep, kiitos vastauksesta! Mulla on tosiaan hieman luonnostaankin laineikkaat hiukset, ei vaan yhtä "tiukat" laineet kuin mitä saat leteillä tehtyä. Minkälaisia irtoripsiä käytät, näyttää niin luonnollisilta? :)

      Poista
  9. Aah se fiilis benjihypyn jälkeen on jotain ihan uskomatonta! Harmi vaan ku se on suht kallista, vaikka tosiaan onki kyllä täysin sen arvosta :D

    Ja sulla on kyllä ihan mielettömän upee kroppa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep!! Ihan hullua :-D

      Voi kiitoksia :)

      Poista
  10. Mä en tekis bensihyppyä vaikka maksettaisiin. :D Mulla on niin paha korkeanpaikankammo, että jo pikkusille portaille nouseminen on paha juttu. Hankin adrenaliiniryöppyni siis jostain muualta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, never say never! ;-) Suosittelen kyllä!

      Poista
  11. heeh ei liity nyt yhtään kesäiseen postaukseen:D mutta millaset syys/talvikengät ajattelit hankkia, vai oletko tollasta edes vielä miettinyt? :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ehtinyt vielä heittää ajatustakaan syksylle ja talvelle, koska haluan nauttia tästä kesästä täysin voimin! :) Varmaankin aikalailla samoilla syys- ja talvikengillä mennään kuin viimekin vuonna. Ehkä hankin jotkut uudet ylipolvensaappaat tms. :)

      Poista
  12. beautiful photos. you look amazing! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    VastaaPoista
  13. Onks sul pidennykset vai onks sul noi pitkät hiukset luonnostaa?:)

    VastaaPoista
  14. Aivan mieletön kroppa! :)

    VastaaPoista
  15. Ei tollasta kroppaa voi olla!!!<3

    VastaaPoista
  16. Missä hyppäsitte ton benjin? Ois kyllä niin kiva kokemus! Ja maksoko se yhteensä teiltä molemmilta 70e

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla festarialueella :) Maksoi jokaiselta hyppääjältä 70€, hyppäsi sitten yksin tai kaksin.

      Poista
  17. vooooou sul on kyl täydelline vartalo & oot tosi kaunis <3
    sul on tosi hyvä blogi !! :D

    VastaaPoista
  18. Kui siistiä toi benjihyppy !!! :o

    www.onestepcloseriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  19. oii oot niiin kaunis ja vaikutat ihanan positiiviselta <3

    VastaaPoista
  20. Ooh, ihana sikspäkki tolla miehelläs! ;-D <3
    Ja aivan tajuttoman siistiä toi tandemhyppy. Voin kuvitella mitkä kiksit oli sen jälkeen! Ite oon aina unelmoinu laskuvarjo/benjihypystä. Siistiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on.. ;-) Ja jep! Se oli ihan sairaan siistiä :)

      Poista
  21. sun blogi on kyllä niin mun lemppari :) ja täydellinen kroppa!

    VastaaPoista
  22. Kiva auto ;) kenen auto toi on tos ekas tai tokaskuvas :Dminkä merkkinen ja mallinen :D ? Hihii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. V:n perheen auto :) En muista noista merkeistä ja malleista hölkäsen pöläystä, mutta mokaksi sitä kutsutaan ;-D

      Poista
  23. Oi ootte niiiiiiin super söpö pari :) oot niin ansainnu onnea :) oot kyllä super ihana ihminen :) kaikkien kuuluis olla noin pirteitä ja ilosia. Onnea paljon sulle ja "V:lle" :)

    VastaaPoista
  24. Oot kyllä niin täydellinen kun ihminen vaan voi olla! Ite oon sua aika paljon vanhempikin, mutta oot kyllä silti ihan mahtava esikuva, niin ulkonäöltäs kun luonteeltasikin! Ollut jo useemman vuoden ihan ehdottomasti mun lemppariblogi:)<3 papiljottien käytöstä postausta kaipailen pian;)! Olis uusille kampauksille viikonloppuna käyttöä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukaan ei ole täydellinen, mutta kiitos paljon ihanasta kommentistasi! :) <3 Saa nähdä kerkeenkö ennen viikonloppua hius-/kampauspostausta tekemään, mutta pyrin ottamaan sen seuraavaksi urakakseni ;-) Tässä kun on nyt niin paljon kaikkea muutakin tehtävää päivisin, kun treenit jatkuivat ja ens viikolla ois paluu kouluukin!

      Poista
  25. Sun asenne tätä blogia ja erityisesti kommentteja kohtaan on kyllä ihailtava. Kertaakaan en ole nähnyt, että olisit vastannut kenellekään ilkeesti tai tylysti, vaikka susta tai jopa sun läheisistä on saatettu puhuu tosi ikävään sävyyn. Musta tuntuu, että nykyään aika iso osa bloggaajista vastailee tosi tylysti tollasiin kommentteihin, eikä siinä mitään, koska ei kenenkään tarvii sietää mitään haukkumisia tms. mut susta huomaa, että asetut tavallaan niiden kommenttien "yläpuolelle" etkä vedä heti hernettä nenään.

    Samaan aikaan osaat kuitenki tehdä selväks, ettei joistain asioista tarvii spekuloida sun blogissa (viitaten vaikka siihen, että joidenki mielestä sä et syö tarpeeksi) ja toi on mun mielestä ihan oikein. Tollasetki asiat osaat kuitenkin esittää tosi asialliseen sävyyn, etkä ala heti "raivoomaan" kuten jotkut bloggaajat tekee.

    Muutenki musta on ihanaa, ku jaksat vastailla kaikkiin kommentteihin, vaikka niitä yleensä saatki tosi paljon postauksiisi :) Osaat ottaa lukijat huomioon ja sun blogia on tosi miellyttävä lukee ihan jo sun positiivisen asenteen takia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti :') Upeaa, että mulla on tollasia lukijoita <3

      Poista
    2. Mulla on vähän eri kokemuksia tästä bloggaajasta. :D Joskus olen kirjoittanut Annille aiheeseen liittyvän kritiikin, joskin täysin asiallisen ja Anni ilmeisesti käsitti sen väärin, loukkaantui siitä ja kirjoitti aika tylyn vastauksen. Yritin sitten perustella kommenttiani ja jälleen asialliseen sävyyn ja tällä kertaa pehmeämmällä otteella, mutta Anni ei koskaan julkaissut sitä, vaan jätti asian roikkumaan sillä tavalla että näytti muiden silmissä hyvältä ja tavallaan teki minusta kamalan ihmisen. Minun onneni tässä oli se, että kirjoitin anonyymina. Omalla nimellä en tänne uskaltaisi kirjoittaa, varsinkin kun tiedän, miten Anni saattaa toimia.

      Poista
    3. Aika hassua, kun mä kuitenkin julkaisen yleisesti ottaen n. 95% mulle tulevista kommenteista. Jos jätän kommentin julkaisematta, niin silloin minusta kommentoijan olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä uudelleen, että olisiko voinut ilmaista asiansa hieman kauniimmin tai asiallisemmin vai olisiko se pitänyt jättää kokonaan sanomatta.

      Ei kuulosta korvaani yhtään minun toiminnalta tuo tuommoinen, että olisin jättänyt täysin asiallisen kommentin julkaisematta :) Sen voin uskoa, että joskus olen saattanut kimpaantua turhasta, jos olen käsittänyt jonkun asian väärin, mutta hei ihmisiä me bloggaajatkin vaan ollaan! :)

      Rohkeesti vaan omalla nimellä kirjoittelemaan! Kritiikkiäkin on paljon mukavampi saada, kun näkee, että minkä niminen ja näköinen ihminen sitä siellä ruudun toisella puolen kirjoittaa. Anonyymina, kun on niin helppo huudella ;-)

      Poista
  26. Voi hitsit oot niin upee :)

    VastaaPoista
  27. Kuin paljon treenaat syviä vatsalihaksia ja miten? Entäpä millaisia vatsalihasliikkeitä teet? Pitääkö syvät vatsalihakset vatsan "sisällä" kun on rennosti, esim. nukkuessa? Itselläni kävellessä vedän vatsan sisään automaattisesti mutta nukkuessa vatsa tavallaan "valahtaa". Jos yhtään tajuat mitä tarkoitan. :D Oon kiitollinen kaikesta avusta(:: p.s. sulla on unelmakroppa ja sun hiukset <3 oot ihana (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, siis multa ei todellakaan kannata kysyä minkäänlaisia treenivinkkejä tai sen sellaisia, koska mä en tosiaan ole mikään tietäjä näissä asioissa :-D Mä teen salilla millon mitäkin. Liikkeitä, joita olen nähnyt muiden tekevän tai sitten keksin itse sellaisia joiden luulen tuntuvan oikeassa paikassa ;-D Mulla ei esimerkiksi ole hajuakaan, että mitkä liikkeet treenaavat syviä- ja mitkä "normaaleja" vatsalihaksia. Suosittelisin vaikka youtubesta katselemaan jotain videoita tai etsimään treeniblogeista jotain liikkeitä ja vinkkejä vatsalihasten treenaamiseen! Munkin varmaan pitäis käydä niitä katselemassa ja kurkkimassa, että saisin vähän näkyvempiä lihaksia tohon massuun ;-)

      Ja en yhtään tiedä, miten mahani käyttäytyy nukkuessani, koska luonnollisesti nukun silloin ;-D Ei V ainakaan ole tähän asti valittanut kertaakaan, ettei mahtuisi nukkumaan kanssani samassa sängyssä sen takia, että vatsani olisi "valahtanut" pitkin sänkyä ;-D Haha noei, mutta en siis tiedä :) Kai nukkuessa kaikki lihakset rentoutuvat jotenkin? :-D

      Kiitos <3

      Poista
    2. Tietääkö teidän valmentajat sitten mitä lihaksia kannattaa treenata? Onko teillä erikseen treeneissä lihaskuntoharjoituksia? Rupesin miettimään tätä kommenttisi jälkeen ja kun teidän joukkueella ei kuitenkaan ole mikään kosmisen hyvä kehonhallinta. Hyvää se on sitten kun yksikään ihminen ei huoju ja pyramidi romahda, mutta ette te nyt ihan huonoimmastakaan päästä ole vaikka paljon kehitettävää löytyykin.

      Poista
    3. Mahdatkohan nyt tietää mistä puhut? Vaikka cheerleadingissa kehonhallinta on kaiken a ja o, niin se, että pyramidit/stuntit huojuvat voi johtua jostakin aivan muusta kuin kehonhallinasta. Matkaan voi nimittäin sattua montakin muuttujaa, esimerkisi kun heittämällä rakennetaan pyramideja ja jos ylösmenot sisältävät vielä kierteitä tai voltteja eivät nostajat voi saada aina aivan täydellistä otetta päällisestä jolloin voi stuntti/pyrtsi hieman horjahtaa tai huojua, puhumattakaan siitä, että kun ihmisiä asetetaan nopeassa tahdissa kahteen tai kolmeen kerrokseen ei kaikki varmasti suju niinkuin se ollaan suunniteltu :)

      Poista
    4. Valmentajamme ovat cheerleadingissa maamme huippuja ja fysiikkavalmentajamme valmentaa myös monia olympiaurheilijoita, joten otaksun heidän osaavan hommansa :) Treeneissä teen vain mitä käsketään, ja sovellan oppimaani omassa saliharjoittelussa!

      Poista
    5. Kyllä mahdan tietää mistä puhun. Tottakai hyvänkin kehonhallinnan omaavalle voi sattua vahinkoja ja mokia ja mitä enemmän ihmisiä, sitä enemmän niitä mokia voi tapahtua, mutta siinä vaiheessa kun on hyvä, niitä ei tapahdu kovin usein ja monesti sen horjahduksenkin tai muun virheen osaa korjata. Elitellä on varmasti oikea suunta tällä saralla, mutta matkaakin on jäljellä.
      Hyvä esimerkki loistavasta kehonhallinnasta on mm. akrobatiavoimistelijoilla. Nousijat saattavat tehdä erilaisia voltteja nostajan käsien päälle, olalle tmv. ja keho pysyy täydellisessä hallinnassa, vaikka vauhtiakin olisi enemmän. Tällaisesta ei voida puhua Eliten kohdalla ja se on ihan puhdas fakta.

      Kiitos Annille vastauksesta.

      Poista
  28. woo mikä kroppa ja kuin kaunis sun pitääkän olla! miksi minullaki ei ois hmph :(

    VastaaPoista
  29. oi vitsit sulla on ihan tajuton kroppa jota kelpaakin esitellä! :-) vaikutat niin positiiviselta ja ihanalta ihmiseltä, jatka samaan malliin <3

    VastaaPoista
  30. todella kauniina oot ollu! :-)

    VastaaPoista
  31. Voi että ku sut ois niin ihana nähdä ! (:
    Tää sun blogi vaan niin ihana, on niin ihanaa ku sä bloggailet niin usein..(:
    Ja sinä... Voi että ku oot kaunis !!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) Pyrin postailemaan niin usein kuin suinkin vaan kerkeän.. Vähän mietityttää, että mitenköhän ton postailun käy nyt kun treenit jatkuivat ja koulukin alkaa ensi viikolla ja siinä samalla pitäisi päntätä vielä ylppäreihinkin :-( Kiitti!

      Poista
    2. No toivottavasti ainaki viikos postaat ees 2-3 kertaa ni se ois jo mahtava juttu !(;

      Poista
  32. Oo kuulostipa kivalta reissulta! Sä oot niiin kaunis! Ja ootte poikakaveris kans tosi näyttävä pari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyllä ihan kesän paras reissu! :) Kiitos <3

      Poista
  33. Sä hymyilet hassusti, kun välillä sun kieli tulee vähän ulos suusta hymyillessä.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen sen aina kuvissa ihan huomaamattani :-D En ees tiiä teenkö sitä muuten ku kuvissa.

      Poista
  34. Oot upea - niin ulkonnäöltäsi, kropaltasi kuin ehdottomasti tuolta ihanan positiiviselta luonteeltasikin joka tekstin ja kuvien kautta välittyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia kovasti <3 Parhaani yritän.. :)

      Poista
  35. Mitä muita biisei ruudolf ja karri koira veti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis melkeen kaikki noi perus suositummat: Mammat Riivaa, Lähe Mun Kaa etc. :) Oli kyllä hyvä keikka!

      Poista
  36. oot niin niin upea huhu! ja vaikutat myös tosi ihanalta ihmiseltä (:

    VastaaPoista
  37. Nyt tartteisin asian tuntian apua...
    Oon siis harkinnu cheerledingin aloittamista, mutta kysymyksiä riittää.
    1. Olen siis 13v ja 175cm pitkä mutta voinko silti harrastaa kyseistä lajia?
    2. Muuttuuko vartalo radikaalisti johonkin suuntasn (esim. uimareilla hartiat levenee) lihakset ei tosin haittaa... ? :)
    3. Olen harrastanut 3 vuotta telinevoimistelua joskus kauan aikaa sitten ja nyt viimeiset 3 vuotta tanssia. Eli riittavätkö mun lähtö kohdat tähän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      1. Pituus ei ole este eikä mikään! Pitkät vaan yleensä ovat sitten joko nostajia tai takaihmisiä, riippuen muun joukkueen pituudesta.
      2. Ei muutu radikaalisti :) Lihaksia tulee paljon lisää erityisesti käsiin ja reisiin.
      3. Telinevoimistelusta on todella paljon hyötyä vartalon hallinnassa ja erityisesti akrobatiasta sekä tanssi on myös todella ominaista cheerille eli hyvät lähtökohdat on! :) Rohkeesti vaan kokeilemaan!

      Poista
  38. Vaikutat Anni ihan mahtavalta tytöltä, mitä oon sun blogista saanut irti. Ihanan persoonallinen ja sun näkönen, ehdottomasti yks mun lemppariblogeista!
    En yleensä kommentoi blogeihin, koska en omista tällähetkellä minkäänlaista tiliä jolla kommentoida enkä kauheesti tykkää anonyyminä kommenttia laittaa. Tiedän kumminkin, että tuut vastaamaan mulle mitä ei kaikki bloggaajat tee, jos kommentoi anonyyminä. Huippua lukea myöhemmin sun vastauskommentti, saan jotenkin yhteyden suhun haha :D

    Oon puhunu mun poikkiksen kaa tandem benjihypystä, ja tän postauksen ansiosta ehkä jopa uskallan oikeesti hypätä sen vielä joskus tulevaisuudessa.. Ihanaa nähdä kun sulla on ollu onnistunut festariviikonloppu, kirjotit jo edellisessä postauksessa että se tulisi ehkäpä onnistumaan ;)

    Oot maininnut että oot harrastanut telinevoimistelua, ja aattelin vielä kysyä kilpailitko ja missä seurassa harrastit? :)

    Paljon tsemppiä sulle tulevaan syksyyn, cheeriin ja kouluun <3 Toivottavasti törmään suhun joskus, aion satavarmasti moikata!
    Terkuin Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa kuulla, että saan välitettyä hieman persoonaanikin sinne ruudun toiselle puolen kuvien ja tekstini avulla, vaikka blogini melko pintapuolinen onkin.

      Suosittelen todella benjihyppyä. Kyllähän se jännitti, mutta voi vitsit se tunne sen aikana ja jälkeen! Ja joo oli kyllä ihan paras viikonloppu! Sanoinkin poikaystävälle menomatkalla, että apua nyt kun menin kirjoittamaan, että viikonlopusta tulee hyvä, niin eiköhän jotain pahaa sitten satu, mutta onneksi niin ei käynyt! :)

      Harrastin telinevoimistelua VSK-U:ssa, ja joo kilpailin silloin :)

      Kiitos kovasti tsempistä ja ihanasta kommentistasi! <3 Syksystä on luultavasti tulossa melko raskas treenien ja koulun osalta, koska treenataan kovaa SM-kilpailuja varten ja ylppäritkin kolkuttelevat jo ovella, joten tsempit tuli kyllä oikeaan osoitteeseen :')

      Poista
  39. Kroppa <3 Tekis mieli niin alkaa treenaa ittesäki tuohon kuntoon.... :PPP Joka ikinen postaus vaan näyttää et miten tollasta kroppaa kelpaa pitää esillä pukeutumisessa... ÄÄHH TAHON SAMANLAISEN!

    VastaaPoista
  40. Oot täydellinen <3 Tää sun blogi ja sun asut on aivan upeita kerta toisensa jälkeen!

    fashioninmyheart-essi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kukaan oo täydellinen, mutta kiitos kiitos :)

      Poista
  41. Voi miten sun postauksia on AINA niin ihana lukea! Kiva kuulla että sulla on ollu onnistununeet festarit :)

    Joku sanokin aiemmin, että sulle on ekstra kiva jättää kommenttia, koska vastaat aina kaikkiin niin mukavasti, vaikka kommentteja paljon sulle sateleekin! Useimmissa blogeissa bloggaaja kommentoi "yleisesti" vaan kiitoksen kommentoista ja sanoo perään ettei mitenkään jaksa/ehdi vastaamaan kaikkiin, mikä tietysti on ymmärrettävää, mutta sillon tulee itelle olo että lukikohan se edes niitä kommentteja, tai epäilys aineki ettei kauheen ajatuksella.. Sulla on suuri työ varmasti vastailla kommentteihin kaikkien muiden kiireiden ja juttujen lisäks, mutta muista että yhellä kommenttiin vastaamisella teet jonkun ihmisen todella iloseks! :))

    Oon se sama anonyymi joka näki susta kerran unta, että päästiin samalle luokalle kosmetologi- kouluun :D hahah.

    Ihanaa että jaksat kirjottaa tällästä blogia, sun positiivisuutes tarttuu muihinkin! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on ihana saada tälläisiä kommentteja, kiitos siitä sinulle <3

      Hihi, ei oo vielä unes käynyt toteen ;-)

      Poista
  42. tiiätkö jo minne pyrit lukion jälkeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti opiskelemaan kauppatieteitä :)

      Poista
    2. Hei, kirjoitatko nyt syksyllä ja loput sitten ensi keväänä, eli ensi keväänä pääset ylioppilaaksi?

      Poista
    3. Niin siksi kysyin, kun olet sanonut, että haluat opiskella kauppatieteitä. Oman tuttavapiirin kokemusten perusteella Aalto-yliopistoon on hurjan vaikea päästä, kympin tyttösellekin, valitettavasti ja etenkin yo-keväänä. Moni joutuu pyrkimään monta kertaa ja pääsee sitten vaikka Vaasaan lopulta, mutta yrittäähän kannattaa toki aina.

      Ainahan voisit suosiolla paiskia töitä n. puoli vuotta kirjoitusten jälkeen ja alkaa sitten lukemaan pääsykokeisiin kokopäiväisesti. Ja muuten AMK-liiketalouteen pääkaupunkiseudulla on myös vaikea päästä. esim Haaga-Heliaan pääsee vain vajaa 20 % ensisijaisista hakijoista. Tiedän/tunnen monia, jotka sinnekin on pyrkinyt monta kertaa pääsemättä. Mutta onnea kirjoituksiin ja pyrkimisiin, sisua ja ahkeruuttahan sulta löytyy ja niitä tarvitaan.

      Poista
    4. Kaikkialle on varmaan aika vaikeaa päästä opiskeleman, muttei pidä lannistua vaan pitää tavoitteet korkealla! ;-) Mulle ei ole vielä yhtään selvää, missä haluaisin jatko-opiskeluni opiskella. Helsinki, Turku, Tampere vaiko kenties Saksa tai Amerikka..? Kaikki on vielä auki :)

      Poista
    5. Voin sanoa, ettei kannata yhtään kuunnella tota "vaikea päästä" tai "et pääse jos et lue 8 h joka päivä" -liibalaabaa, se vaan stressaa ja laskee uskon itseensä. Itse hain opiskelemaan psykologiaa Helsinkiin (yli 800 kävi kokeessa, 50 pääsi sisään). En käynyt valmennuskurssia, en lukenut 8 h päivässä ja kävin lukemisen ohella n 35 h töissä joka viikko, ja kaikesta tästä huolimatta (tai juuri sen ansiosta) pääsin tänä vuonna sisään :D

      Kaikki toimintatavat ei toimi kaikille; parin tunnin päivittäisellä lukemisellakin voi siis päästä sisään ja toisaalta kaikki eivät pääse vaikka lukisivatkin 8 h päivässä puolen vuoden ajan. :) Asenne on tärkein!

      Poista
    6. Voin myös kertoa, että yksi ystäväni luki itsensä oikikseen suoraan lukiosta. Myös kauppatieteelliseen pääsi kaksi kaveriani toinen suoraan toinen välivuoden jälkeen, mutta kaikki kuitenkin ensimmäisellä hakukerralla :>
      Kaikki lukivat 8h päivässä vkloppuisin osa luki yht 10h ja kaikilla oli valmennuskurssi. Ei mtn tuhansien eurojen vaan ihan satojen eurojen kurssit :)
      Kaikki on mahdollista kun vain yrittää eikä lannistu, panostaminen palkitaan aina jossain kohtaa :)
      Tsemppiä kirjoituksiin!

      Poista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!