15. syyskuuta 2013

Loppisfynd

Hyvää huomenta sekä leppoisaa sunnuntaiaamua täältä Saksasta! Meillä oli eilen aivan mahtavat juhlat täällä äitini ja isäpuoleni syntymäpäivien kunniaksi, mutta niistä on luvassa myöhemmin kokonaan oma postauksensa ;-)

Tein tällä viikolla mielestäni aika kivoja löytöjä Euroset-kirpputorilta. Meillä oli siskoni ja kämppikseni kanssa pöydät samalla kirpparilla edellisellä viikolla ja Euorsetin myyjä naureskelikin minulle, kun kiikutin ison kasan vaatteita kassalle, että: "Ai sä tulit heti tuhlaamaan tienestisi".

054

049

Shortsit 5 € (Zara)

053

Nämä ostettuani rupesi kyllä pikkusen harmittamaan, että kesä on jo ohitse, koska näitä olisi niin kiva päästä käyttämään! No jospa vaikka pääsisin talvella tai ensi keväänä johonkin lämpimään..

043

Ihana väri. Miksen ole aiemmin tajunnut ostaa itselleni tälläisiä?

035

Angry Birds -penaali 3€ Mun vanha penaali meni rikki, joten ostin tämän söpöläisen tuomaan hieman lisämotivaatiota tähän opiskeluun - "Just another diamond day".

041

039

Neule 4€ (Veromoda)

052

Farkkulegginsit 4€ (Veromoda)

037

Neule 2€ (H&M)

Mä olen kyllä sitä mieltä, että kirpputorit ovat ihan superhyvä keksintö! Mulla meni näihin ostoksiin yhteensä n. 20€, kun taas jos olisin ostanut samat tuotteet uusina kaupasta olisi mulla mennyt varmasti reilusti yli 60€. Ja kirppisshoppailusta ei tule läheskään yhtä helposti huonoa omaatuntoa kuin tavallisesta shoppailusta, vaikkei välttämättä juuri sillä hetkellä tarvitsisikaan uusia vaatteita.. Onko teillä jotain tiettyä vakkarikirppistä, jossa käytte ja teette hyviä löytöjä? :-) Saa vinkkailla! Olisi kiva kuulla etenkin täältä pääkaupunkiseudulta hyviä kirppiksiä.

49 kommenttia:

  1. Aivan ihanat vaatteet !!(:
    Sulla on ihan mahtava kroppa, oot ihana Anni !!<3

    VastaaPoista
  2. Itellä oli kans tollaset keltaset shortsit... Ohjeen mukaan pesin ja läks väri ekas pesus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh :( Pitää koittaa pestä jollain hellävaraisella ohjelmalla.. :)

      Poista
  3. Kirpparit on kyllä ihan mahtavia!! Pk-seudulla Valtteri oli kyllä ehdottomasti paras, harmi että se lopetettiin :( jäähallin kirppari on kans ihan jees :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin kävin Valtterissa muutaman kerran joskus, ja se oli kyllä hyvä!

      Poista
  4. Ompa kyllä kivat noi shortsit! Ja taas saa päivitellä tuota sinun valtavan, uskomattoman kaunista vartaloa! Nuo sun jalat, niin upean lihaksikkaat ja masu tiukka kuin mikä! Kova työ maksaa kyllä itsensä takaisin. :)

    VastaaPoista
  5. haha, ite oon kanssa kirpparien sellanen vakkariasiakas että huhhuh! asun Klaukkalassa ja 300m päässä kotoa on aivan huippukirppis... Siellä tulee käytyä välillä pari kertaa viikossakin...hah! sulla on kyllä niin ihana kroppa! :)) wautsi

    http://janninamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Järvenpään Helmi kirppari on tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä oo tullut koskaan käytyä! :) Pitää käydä ;-)

      Poista
  7. Kivoja löytöjä olet tehnyt! Itse en vaan osaa shoppailla kirppiksillä vaikka olen yrittänyt, tuntuu ettei ikinä löydä mtn! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä pitäis käydä aina silloin tällöin niin joskus sattaa löytää jotain kivaa ;-)

      Poista
  8. Monelta menet arkisin ja viikonloppusin nukkumaan ja monelta heräät? Tai lintsaatko ikinä koulusta sen takia että olet väsynyt tai oletko muutenkaan paljoa pois tunneilta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arkisin yleensä n. kahdentoista aikaan, ja viikonloppuisin hieman myöhemmin :) En lintsaa, mutta joo kyllä aika usein väsyttää ;-D Pitäis opetella mennä aikasemmin nukkumaan.. Joskus se vaan on ihan mahdotonta, kun treenitkin loppuvat niin myöhään, että olen vasta yhdentoista maissa illalla kotona :(

      Poista
  9. Voi apua sun vatsa!! Oon niiin kade tosta kropasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollasen vatsan saa aivan kuka tahansa halutessaan. Joten treenaamaan vaan ;)

      Poista
    2. "Aivan kuka tahansa" on melkoisen väärin sanottu. Monet ihmiset, kuten minä, istuvat esim. pyörätuolissa, sairastavat lihassairautta tai on muita syitä miksi se ei onnistu. On sitten muunlaisia tavotteita ja saahan sitä ihailla niitä jotka saavat tuollaisen kropan halutessaan :-)

      Poista
    3. Aivan kuka tahansa,lähinnä varmaan tarkottaa et normaalisti liikkumaan pystyvä henkilö tai treenaamaan pystyvä

      Poista
  10. ihania ostoksia :) rakastan sun blogii!

    ♥: http://leave-world.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. http://www.mup.fi/myyrmaeki-halli/kirpputori

    Paras kirppari, jolla oon ikinä ollut! On aina satunnaisin viikonloppuisin Myyrmäki-hallissa (nyt seuraavat 6 viikonloppua sekä la että su aamuisin 10-14. Ihmiset tulevat itse paikan päälle myymään, joten tavara on "tasokkaampaa" koska ei loju samat vaatteet viikosta toiseen ;) Oon joka kerta tullut kassillisen kanssa pois. SUOSITTELEN ihan kaikille.

    VastaaPoista
  12. Omg sun booty on kasvanu! Oisko jotai reenivinkkejä? Paljolla teet jalkaprässissä :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noei se kyllä ainakaan hirveesti oo, mutta kiva jos ees vähän ;-D Mulla on tosi vähän pakaraliikkeitä itsellänikin tiedossa, mutta perus kyykkäys, jalannostot kontillaan ja jalkaprässiä :) Jalkaprässiä teen n. 100 kilolla, mutta noi määräthän vaihtelevat tosi paljon laitteesta ja tavoitteista riippuen :)

      Poista
  13. Huh, näyttääpäs oudoilta sun jalat :D mutjoo, tykkään noista kirkkaista shortseista ja että sun blogissa on hyvälaatuisia kuvia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, miten oudoilta? :) Kiitti!

      Poista
    2. Sillä tavalla että ihanku sun jalat kääntyisivät "ulospäin", äh vaikea selittää! :D että sisäreidet menevät vänkyröiksi. Outoja adjektiiveja minulla.. :D
      Mutta sääret näyttävät kyllä normaaleilta/hyviltä! :-)

      Poista
    3. Nii jotenki polvet menee tollee sisäkiertoon :D mut joo ei siin mitää! XD

      Poista
    4. mullekkin on sanottu tosta! :D itsellänikin on treenatut jalat, voisko johtua siitä :)

      Poista
    5. Voisikohan se johtua vaikka siitä, että vedin vain nopsasti noi farkut jalkaan kuvaa varten ja en näköjään ehtinyt suoristaa noita saumoja oikeille paikoilleen, kuten kuvasta näkee.. :)

      Poista
  14. Ja ainiin, ps. Sun blogi on ihana koska tää on niin pirteä ja tuun hyvälle tuulelle! Musta on kiva kun pidät tämän blogisi positiivisena! :-)

    VastaaPoista
  15. Tuli vaan mieleen, että laitoin "Last week via instagram" -postaukseen kysymyksen, jonka julkaisit, mytta ilmeisestikin unohdit vastata kun julkaisit jo uuden postauksen. :) se kuitenkin kuului näin: "Missä salilla sä nykyään käyt kun ennen sun joissain kuvissa näky että oot uikilla, mutta nyt näyttää olevan eri? Miks vaihoit ja voisitko suositella jotain? :):)" oot aivan ihana ja vaikutat tosi mukavalta persoonalta! voisitko ikinä kuvitella valmentavasi kun nyt joudut harrastamisen ehkä lopettamaan? sun tasoisella tytsyllä ois varmasti jaettavaa nuoremmillekin! ;) onko susta outoa jos lukija tulee juttelemaan tai jos oot jonkun kaverin seurassa niin ootko lukijan poistumisen jälkeen semmonen vähän inhottava vai silleen hymyssä suin? :) olis mukava jutella sulle joskus ja aivan ihanaa syksyä sulle ja myös sun läheisillesi! KEEP GOING GIRL! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on tainnut unohtua vastata eli oon käynyt uikilla ja Saluksella, ja nyt käyn Saluksella useammin. Salusta voin suositella sekä tytöille että pojille lämpimästi. En usko, että ainakaan ihan heti kiinnostaisi valmennushommat, mutta never say never! Musta vähän tuntuu, että avaan kokonaan uuden aukeaman elämässäni, ja keskityn uusiin asioihin ja haasteisiin.. :) Ei oo outoa, että tullaan juttelemaan. Musta on ihana nähdä minkälaiset ihmiset siellä ruudun toisella puolen mun blogia lueskelevat. Hymyssä suin oon ainakin tähän asti ollut jokaisen lukijatapaamisen jälkeen, koska mulla on niin suloisia lukijoita! :) Kiitos kovasti <3

      Poista
  16. Mua harmittaa tositosi paljon kun meijän lähikirpparit (vantaalla) on aivan kakkoja. Siis kirjaimellisesti ROSKIA myynnissä. Tahraisia vaatteita ylihinnoittelulla... :( höh. Sä aina löydät kaikkee kivaa :)

    VastaaPoista
  17. Mulla taitaa olla just samanlaiset farkkulegginsit paitsi että lisäillyt pari uutta reikää;)!

    VastaaPoista
  18. Heips ihana Anni! :) semmoista kysyisin, että jos sulla vaan on aikaa, niin haluisitko taas tehä ruokapäiväkirjan viikon ajalta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Tässä ylppärikiireiden keskellä se tuskin onnistuu, mutta sen jälkeen voisin harkita asiaa :)

      Poista
  19. sää löydät kirpparilta aina kaikkee ihanaa, ku mä en löydä koskaan mitään :P ja ihana toi penaali ;) oot nii nätti ja ilosen näkönen joka kuvassa. Sää ja V:kin sovitte ihanasti yhteen <3

    VastaaPoista
  20. Mun on ihan pakko tulla kommentoimaan, vaikka oon yleisesti ottaen todella laiska tässä hommassa.. Sä oot jumalaisen upea ulkonäöltäs ja blogin perusteella näyttää kaikki hienolta ja täydelliseltä, eihän sua voi muutakun ihailla. Mutta mä oon itse huomannut että ihmiset luulevat monesti ulkokuorta katsoen että jollain olis kaikki asiat kultaa, timantteja ja täydellistä. Mutta se luulo on kaukana totuudesta. Uskon että tosi monet tytöt on sulle kateellisia, mutta mä tuun iloseksi aina kun luen sun blogiasi!

    Mä ihailen sitä että sulla on joku asia joka inspiroi sua, toi cheerleading! Itse oon laiska sohvaperuna mutta on niin innoittavaa että jotkut tekee omien unelmiensa eteen niin paljon töitä. Toivottavasti itekkin löydän joskus elämässä jonkun omanlaisen juttuni, johon panostan täysin tehoin ja saan tuntea sen ''wou, tää on mahtavaa ja mä onnistuin'' - fiiliksen. Sulla on aivan upeat hiukset, itekkin jumaloin pitkää tukkaa ja jopa kuivista latvoista luopuminen voi aiheuttaa pari kyyneltä.. ;D

    Se mitä halusin oikeestaan sanoa, on että sä vaikutat tosi jalat maassa olevalta ihanalta ihmiseltä, ihmiseltä jolle on tosi tärkeetä läheiset ihmiset. Kaikki perheeseen liittyvät aidot kuvat ja postaukset ovat ehdottomasti parhautta! Muistan hämärästi jonkun kommentin aikoinaan sulle että voi voi ku sun elämä on täydellistä, ja vastasit niin hienosti takaisin siitä, että on sunkin elämässä huonoja kohtia. Jos oon ymmärtäny oikein niinku kirjotit siinä kommentissa, sun osa perheestä asuu ulkomailla. Itse oon puoliksi ulkomaalainen ja sydän on aina kahdessa paikkaa, sekä mun toiset sisarukset on Kyprokselta ja juuri tänään jouduin taas hyvästelemään isoveljen.

    Pysy aina sellaisena kun oot, kateus on ja pysyy.. sitä monet naiset on vaan täynnä vaikka ne ei ymmärrä että se on turhaa. Sulla on yks mahtavimmista blogeista ehdottomasti. Hyvää syksyä sulle! :) tulipas romaani.. hui

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti Ana ihanasta kommentistasi! Kiva saada välillä vähän pidempääkin palautetta :-) Ymmärrän täysin mistä puhut. Mäkin mietin niin usein, että voi kunpa voisin yhdistää nämä kaksi elämääni, joita mulla on Suomessa ja Saksassa. Se vaan ikävä kyllä ei ole täysin mahdollista, joten on vain osattava nauttia ja ottaa kaikki iloirti tästä tilanteesta sekä niistä hetkistä, jotka saa viettää yhdessä perheen kanssa. Oon lueskellut Inan blogista juttuja teistä, ja vaikutatte kyllä molemmat niin upeilta ja lämminsydämisiltä nuorilta naisilta, että huhhuh! :) Mukavaa syksyn jatkoa sulle, ja kyllä sä löydät vielä sen sun "oman juttusi". Sulla on koko loppu elämä aikaa ;-)

      Poista
  21. heippa anni! tykkään sun blogista ihan älyttömästi ja sä oot todellakin mun inspiraatio monessakin asiassa :) sen lisäks et inspiroit mua ni myös motivoit mua treenamisessa! :) voitko kertoo vähän sun treenailusta, teetkö salilla laitteilla vai vapailla? millasia liikkeitä teet hauiksiin entä selkään ja vatsaan? kirjotit, että teet prässillä 100 kilolla, ni millasia sarjoja/toistoja teet? oisin tosi kiitollinen, jos pystyisit ja jaksaisit vastata, vaikka monta kysymystä onkin! :)

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!