22. lokakuuta 2013

Maybelline Big Eyes Mascara

Syksyn tullen punaisen eri sävyt huulissa, paksut rajaukset sekä ruskean ja oranssin sävyt luomiväreissä valtaavat sekä catwalkit että punaiset matot. Pääsin mukaan Indiedaysin ja Maybellinen Big Eyes Mascara -kampanjaan, jossa minua pyydettiin tekemään oma versio mieleisestäni tämän syksyn catwalk-lookista. Aloinkin heti selailemaan tarkemmin catwalk-meikkejä ja tutkiskelemaan, että mikä on juuri tänä syksynä IN.

Meikkitrendit syksy 2013/Makeup trends autumn 2013

Cat eyes:
cat

Sopii mulle! Tämä klassinen "kissansilmä"-rajaus ei tunnu menevän koskaan pois muodista. Itse piirrän lähes poikkeuksetta hieman kissamaiset, mutta maltilliset rajaukset arkimeikkiini. Ulos tai juhliin lähtiessäni teen rajauksista tummemmat sekä vieläkin kissamaisemmat ja näyttävämmät.

Orange/bronze eyes:
orange

Oranssit varjostukset luomivärissä näyttävät mun silmään hyvältä. Voisin hyvin kuvitella joskus tekeväni itselleni kauniin kulta-ruskean luomivärin, ja lisätä siihen hieman syksyistä oranssia varjostuksiin.

Red lips:
dg_makeup1

Syksyn tullen punainen on aina in. Varsinkin huulissa.

Glittery eyes:
glittery

Lisää glitteriä, yes please! Mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsisi. Cheerleader kun olen, ei glitteriä voi koskaan olla liikaa ;-) Glitteri on tullut tutuksi niin bilemeikeissä kuin kisameikeissänikin, joten tämä syksyn meikkitrendi todellakin nappaa!

Wine-hued lips:
wine

Ensimmäisenä, kun ajattelen viininpunaisia huulia, mulla tulee mieleen sellainen +50 v. rouva, mutta yhdistettynä oikeaan asukokonaisuuteen, uskoisin sen toimivan paremmin kuin hyvin!

Doll-like eyes:
doll

Nukkemaiset silmät saadaan aikaan näyttävillä ylä- ja alaripsillä. Paksut ja tuuheat tekoripset käyttöön siis - käy mulle!

Wetlook lips:
wetlook

Wetlook-huulet näyttävät hyvältä! Tykkään itsekin yleensä lisätä huulipunan päälle hieman huulikiiltoa, ettei huulien pinta ole täysin matta vaan hieman kiiltävä.

Bare face/natural lashes:
Hair-Makeup-Trends-Video-Paris-Fashion-Week-Fall-2013

Hassua, mutta tänä syksynä on muodikasta unohtaa pitkään suosiossa olleet ripsien pidennykset, tekoripset sekä ripsiväri kokonaan, ja nauttia omista ripsistä sellaisenaan. Myös muussa meikissä on muodikasta näyttää mahdollisimman luonnolliselta ja ei-meikatulta. Mun mielestä tummat, pitkät ripset tekevät katseesta intensiivisemmän sekä kauniimman, joten itse en kyllä ajatellut jättää ripsaria hyllyyn muodin vuoksi.

(Kuvat: täältätäältätäältä ja täältä.)

Tämän kampanjan toteuttamista varten sain Maybellineltä muutamia uutuusmeikkejä testattavaksi:

193

209

Olen käyttänyt jo hyvän tovin Rimmelin nestemäistä eyelineriä, jossa on todella ohut sivellin. Tämä Maybellinen Master Precise -eyelineri on sen sijaan hieman paksumpi ja "tukevampi", joten sillä saa helposti tehtyä voimakkaat, paksut rajaukset. Suosittelisin tätä tuotetta niille, jotka vasta totuttelevat rajauksien tekoon tai sellaisille, jotka haluavat rajauksistaan paksut ja näyttävät.

190

Maybellinen Big Eyes Mascara lanseerataan tänä syksynä, ja mut se ainakin hurmasi. Olen nimittäin aina vannonut Lorealin Telescopicin nimeen, koska olen luullut yhden huonon ripsarin johdosta, että kaikki ripsivärit, joissa on paksu sekä pehmeä harja, saisivat ripset paakuille. Näin ei kuitenkaan käynyt tämän ripsivärin kanssa. Vaikka sudin väriä monta kerrosta ripsiini, ripset pysyivät erillään toisistaan sekä kauniina. Plussaa tämä ripsiväri saa erityisesti siitä, että siinä on kaksi erillistä harjaa: toinen ylä- ja toinen alaripsille. Alaripsille tarkoitettu harja on pienempi, joten sillä on näppärä sutia väriä yleensä hieman yläripsiä lyhyempiin alaripsiin. Suosittelen lämpimästi tutustumaan tähän tuotteeseen, jos oma ripsivärisi vetelee parhaillaan viimeisiään!

199

Big Eyes -luomivärisetin värimaailma muistuttaa paljon yhtä tämän syksyn meikkitrendeistä. Nimittäin Orange/bronze eyes -meikin tekemiseen tarvitaan juuri kyseisiä sävyjä, joten päätin lähteä kokeilemaan sen tekemistä. Koska myös Cat eyes -look kuuluu vahvasti meikkityyliini, ajattelin yhdistää sen Orange/bronze eye -meikkiin.

(EDIT: Tein tämän postauksen jo muutama viikko sitten ja huomasin nyt, kun muut bloggaaja "kollegani" ovat ehtineet julkaista jo omia catwalk-lookejaan, että tämä orange/bronze eye -meikki + kissamaiset rajaukset on ollut aika suosittu combo, muttei anneta sen häiritä! Jokainen bloggaaja tuo kuitenkin varmasti jotain uutta ja itsensä näköistä tähän meikkiin. Ja kyllähän tuo luomiväripaletti sopii todella hyvin tämän lookin toteuttamiseen!) 

Tässä olisi hieman meikin eri vaiheista sekä lopputuloksesta kuvia:


191

Ilman mitään silmämeikkiä.

199

1

Kulmaluille, liikkuville luomille sekä silmän sisänurkkaan laitoin luomiväripaletin vaaleinta sävyä ja ruskeat varjostukset tein tummanruskealla.

2

Lisäsin liikkuvan luomen ulkonurkkiin ja keskelle oranssin/pronssin väristä luomiväriä.

248

Lopuksi häivytin pronssia/oranssia sekä varjostuksia vaaleanruskeaa luomiväriä apuna käyttäen, piirsin kissamaiset eyelinerit, taivutin ripset ja sudin Maybellinen Big Eyes -maskaraa ripsiini.

5

Lisäsin myös alaluomelle aivan ripsien tyveen oranssia/pronssia luomiväriä.

3

6

Ja tältä näyttäisi lopputulos. Mitäs tykkäätte? :)

7

4

Sain myös mahdollisuuden arpoa teidän lukijoideni kesken yhden Maybellinen meikkipaketin, jonka arvo on yhteensä n. 40€! Pystytte osallistumaan meikkipaketin arvontaan kommentoimalla tähän postaukseen:

1. Mitä mieltä olet trendistä, jonka ideana on saada suuremman näköiset silmät laittamalla maskaraa myös alaripsiin? 
2. Mikä näistä tässä postauksessa esitellyistä meikkitrendeistä on sinun lempparisi? 
3. Kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi kommentisi loppuun. 

Aikaa osallistua arvontaan on perjantai-iltaan (25.10.) kello 22.00 asti!

(Postaus on toteutettu yhteistyössä Indiedays ja Maybelline kanssa.)

124 kommenttia:

  1. Aivan upee meikki! :)

    1. Mä ainakin tykkään aina, että ripsaria on myös alaripsissä. Se tasapainottaa kivasti.
    2. Mun lemppari on ehdottomasti toi mitä itseki lähdit kokeileen, eli luomivärit. Myös punaset huulet on ihanat näin syksyllä!
    3. Linda.palmroth89@gmail.com

    VastaaPoista
  2. 1. Tykkään! :-)
    2. Lemppari oli Doll-like eyes.
    3. essi.kaappola@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä ripsari alaripsissä on ihan must! Siitä asti kun oon meikannut niin oon laittanut ripsaria myös alaripsiin :) ja noi luomivärit on mun mielestä kyllä kivoin tän syksyn meikkitrendeistä! Ja miten ihmeessä sä saat noista rajauksista noin hyvännäköset?!:D

    VastaaPoista
  4. No hups se s-posti sitte unohtu... pinja.kuivalainen@gmail.com :D

    VastaaPoista
  5. 1.Ripsiväri on ollut mulle aina "kaikki kaikessa", ja olen aina käyttänyt sekä ala- että yläripsissä ripsiväriä, joten tykkään!
    2. Suosikki on Doll-like eyes, samoin perusteluin kuin äskeinenkin :)
    3. idaa324@gmail.com

    VastaaPoista
  6. 1. itse oon aina laittanut alaripsiin:) Silmät näyttää muuten jotenki vaisuilta.
    2. Cat eyes on musta kivoin nuista
    3. nina_aaw@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. 1. Ennen käytin ripsaria alaripsissäkin, mutta nykyään käytän useimmiten vain yläripsissä (juhlissa tietenkin vähän vahvempi meikki ja silloin ripsaria päätyy myös alaripsiin). Näyttää kyllä tosi hyvältä jos ripsaria on sekä yläripsissä, että alaripsissä, ja juhliin on kiva laittautua vähän enemmän, siksi tykkään tehdä vähän hillitymmän meikin arkeen ja panostaa juhlameikkiin sitten enemmän.
    2. Mun suosikki noista trendeistä on Orange/bronze eyes, se on niin kivan syksyinen ja siihen vielä noi kissamaiset rajaukset niin ihan täydellinen meikki! :)
    3. saija.kotanen@luukku.com

    Tosi hyvältä näyttää toi sun meikki kans! :)

    VastaaPoista
  8. 1. Tykkään! Oon aina pistänyt ripsaria myös alaikäsiiki toisin kuin monet kaverini, joten todellakin hyvä juttu!
    2. Punaiset huulet kuuluvat raikkautensa takia myös syksyyn, ja tuovat väriä kasvoille :-)
    3. kattu97@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. 1. Laitan aina myös alaripsiin ripsiväriä!
    2. Doll eyes meikki on lempparini
    3. miau-96@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. 1. Tykkään itse ainakin laittaa ripsaria alaripsiin :)
    2. Lemppari on tuo huulimeikki, myös luomivärit on ihanat!
    3. minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  11. 1. ite olen aina laittanut ripsaria myös alaripsiin joten trendi on tervetullut

    2. cateyes on ikisuosikki ;)

    3. viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Kiva postaus! Doll's eyes on suosikki, ihanat värit tossa luomiväripaletissa. Tuo rajaus on myös kiva, pitää vaan olla tarkkana, ettei mene överiksi, koska silloin se ei näytä niin hyvältä kuin tolleen miedompana.

    VastaaPoista
  13. 1. Toi trendi on ollu mulla melkeen aina, laitan yleensä aina vähän väriä alaripsiinki! :))
    2. Tällä hetkellä mulle on iskeny ehdottomasti punaset huulet eli red lips! Varsinkin viininpunanen, tällä hetkellä löytyy senväriset kynnet ja pari vaatettakin :D
    3. marja-liisa.nguyen@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. 1. Alaripsiin laitan ripsiväriä lähes aina, joten tykkään.
    2. Oranssin/ruskean sävyt silmissä ovat ainakin omassa suosiossa, koska korostavat hazel-värisiä silmiä :)
    3. satuli14@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. 1. Mun mielestä trendi on tosi hyvä, itse oon kyllä aina laittanut ripsiväriä myös alaripsiin :)
    2. Lemppari on ehdottomasti cat eye joka on kuulunut mun arkimeikkiin lähes aina!
    3. veeraus@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. 1. olen käyttänyt ripsaria alaripsissä aina, joten ei muuta sinänsä omaa meikkaustani ollenkaan :)
    2. luomivärit on lemppari, ihanat värit jotka sopii kaiken kanssa!
    3. eveddd@gmail.com

    VastaaPoista
  17. 1. Oon ite laittanut aina alaripsiin ripsaria, just sen takia koska se saa silmät suuremman näköisiksi. Tykkään siis!
    2. Nyt tämän postauksen myötä innostuin tosta oranssista luomiväristä tollain hillitysti laitettuna, joten voisinkin kokeilla sitä! Punaset huulet on myös todella nätit, mutta itse oon vielä vähän arka niiden suhteen.
    3. mariannan-@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. 1. Laitan aina ripsaria myös alaripsiin, mutta en huomiotaherättävästi. En halua suuremmin korostaa alaripsiä, vain tasapainottaa niitä yläripsien kanssa.
    2. Wet look lips, koska olen vasta tutustunut huulipunien käyttöön, joten uudet vinkit ja tyylit siihen liittyen ovat äärimmäisen tervetulleita!
    3. kommundhilf@gmail.com

    VastaaPoista
  19. 1. Oon aina tykännyt käyttää ala ripsissä ripsiväriä, joten tykkään kovasti!
    2. Numero kaksi kuvakollaasi kuvista on mun lemppari
    3. emiliakorpela@outlook.com
    3.

    VastaaPoista
  20. näytät tooooodella erilaiselta ilman meikkiä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä,tuli huomattua että meikillä saa hirveän paljon aikaan :-D ero meikatulla ja meikittömällä nassulla on kuin yöllä ja päivällä :O

      Poista
    2. Eipä toi ero kyllä mun mielestä ainakaan ole mitenkään "normaalia" suurempi :D Totta kai siinä on eroa onko melko vahva silmämeikki vai ei, ja varsinkin noi kissamaiset rajaukset muuttaa jonkun verran. Mutta siis mun mielestäni Anni näyttää hyvinkin paljon samalta meikittä ja meikattuna. Toki siis eron huomaa selkeästi, mutta en mä kyllä sanoisi, että eroa on kuin yöllä ja päivällä :D Osaa ihmisistä ei meinaa edes tunnistaa samaksi ihmiseksi, kun näkee ensimmäisen kerran ilman meikkiä.

      Kaunis olet Anni <3 :)

      Poista
    3. Juu varmaan vaikuttaa jonkin verran tohon "järkyttävään eroon" se, että noissa muissa vertailukuvissa mulla on silmämeikkiä tavallista enemmän :) Itse en ainakaan koe näyttäväni kovin erilaiselta ilman meikkiä, mutta tottakai loogisesti silmät eivät ole yhtä näyttävät ja tummat. Tärkeintä kuitenkin on, että poikaystäväni tunnistaa mut samaksi ihmiseksi ilman meikkiä ;-D

      Anonyymi 16.07 - Kiitos <3

      Poista
  21. 1. Mulla on huono kaukonäkö, joten joudun käyttämään laseja päivittäin. Ne kuitenkin saavat silmäni näyttämään pienemmiltä, joten kikka toimii mulla hyvin. Kiva idea, joka oikeasti toimii :)
    2. Doll-like eyes on ehdoton suosikki!
    3. nepruska@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. 1. Itse laitan aina alaripsiinkin ripsiväriä, sillä se saa silmät näyttämään suuremmilta:)
    2. Toi oranssi luomiväri jotenki sytytti mut! Vaikka en luomiväriä kauheesti koskaan laitakkaan.
    3. lumenkukka@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. no johan nyt on pakkelia naamassa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silmissä on joo pikkusen normaalia enemmän :)

      Poista
    2. Olikohan tän koko postauksen idea vähän niinku pakkeli... :o

      Poista
  24. 1. Laitan itse yleensä aina ripsaria myös alaripsiin. Arkimeikissä tosin vähemmän kuin bilemeikissä, mutta mielestäni intensiivinen ja tumma silmämeikki näyttää hyvältä kaikilla, kunhan se on tehty huolitellusti ja sopii asukokonaisuuteen ja tyyliin muutekin.
    2. Itelläni suosikki on ehdottomasti tuo silmämeikki minkä teit. Se sopii niin bileisiin kuin arkimeikiksikin, jos noin paljon viitsii arkena panostaa. Bileisiin ja kisameikkiin sitten kuuluu tietenkin glitteri, sehän on ihan must! Itsekin siis harrastan cheerleadingia ;-) Wet-look huulissa myös on mun juttu.
    3. jennicamilla92@live.no

    VastaaPoista
  25. 1. Oon käyttänyt ripsaria alaripsissä varmaan viimeks kasiluokalla, se on jotenkin saanu mun silmät aina näyttään suttusilta ja tunkkasilta, joten ei oikein iske. :/
    2. Doll-like eyesistä tykkään eniten!
    3. petra.eerika@gmail.com

    VastaaPoista
  26. 1. Oon aina käyttänyt myöskin alaripsissä ripsaria, muuten silmämeikki näyttää jotenkin keskeneräiseltä
    2. Red-lips on suosikkini!
    3. ninkku_@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. 1. se näyttää kivalta jollain ihmisellä joka osaa tehä sen hyvin mut ei kaikilla.ja ite en yleensä laita alaripsiin mitään
    2. cat eyes
    3. jampu-bampu@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. 1. Mielestäni huolellisesti meikattu maskara alaripsissä vahvistaa ja keskittää katsetta. Silmien väri ja katse tulee paremmin esille ja tekee silmistä valovoimaisemmat. Pidän!

    2. Orange/bronze eyes, wetlook lips ja Wine-hued lips kiinnittivät erityisesti huomioni. Näitä olisi mielettömän kiva yhdistellä ja nyt syksyä ajatellen saisi upean meikin aina syksyn värejä silmällä pitäen että antamaan ns. valoa ja väriä pimeneviin iltoihin.

    3. katjamarikaholopainen@gmail.com

    VastaaPoista
  29. 1. Oon ite käyttänyt koko ikäni ripsaria ylä- ja alaripsiin, joten arvatenkin se näyttää musta kivalle! :)
    2. Doll-like eyes!
    3. rebebekka@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. 1. Itse olen aina käyttänyt ripsiväriä myös alaripsissä, koska mulla luonnostaan niin vaaleat ripset :) Joten ilman muuta!
    2. Clittery ja cat eyes! :)

    mona.aaltonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. 1. Itse olen laittanut ohuen kerroksen aivan tyveen, joka korostaa silmiä hyvin kauniisti. Hämähäkki -ripset eivät kuitenkaan ole kaunis näky.
    2.redlips
    3. monolajulia@gmail.com

    VastaaPoista
  32. 1. Itse oon aina käyttänyt myös alaripsissä ripsaria, sillä muuten näytän jotenkin tosi uniselta :D Mutta yksilöllistähän tää on, joillekin sopii, joillekin ei :)
    2. Eka ja vika ovat suosikkejani - kissansilmät juhlaan ja luonnollisuus arkeen!
    3. essi.j.salonen@student.hamk.fi

    VastaaPoista
  33. 1. Käytän ripsiväriä ylä- ja alaripsissä päivittäin, eli tää trendi on siis omasta mielestä käypä!
    2. Oma suosikki on toi orange/bronze eyes ja glitteri. Voisin kuvitella hyvin yhdisteleväni noita molempia tyylejä jossain vähän juhlavammassa meikissä. :)
    3. jenna.salminen95@gmail.com

    VastaaPoista
  34. 1. ite en koskaan laita alaripsiin ripsaria, mutta tietyillä ihmisillä se näyttää tosi kivalta!
    2. cat eyes :)
    3. saija_99@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. 1. Ihan kivan näköistä :)
    2. Doll-like eyes
    3. iida.nikkanen@gmail.com

    VastaaPoista
  36. 1. mun mielestä ripsari alaripsissä kuuluu ihan arkimeikkiin:) avartaa katsetta!
    2. ihanimmat lookit ovat punaiset huulet ja nukkemaiset silmät!
    3. riikkaxd@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. 1. laitan alaripsiin vain vähän ripsaria, etteivät tule suttuisen näköisiksi
    2. red lips!
    3. luomaketuri.noora@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Ompas sulla pienet silmät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha Anni meidän perheen nappisilmä onkin nyt muka pienisilmäinen.. :D Noo ehkä tosta vähän alhaalta otetusta kuvakulmasta voi niin luulla, mutta Annilla on kyllä oikeasti ollut jo pienestä pitäen melko suuret silmät kasvojen kokonaisuutta katsoessa .. :)

      Poista
  39. 1. Tykkään! Alaripsiin laitan tosin vain ulos lähdettäessä ripsiväriä!
    2. Ehdottomat lempparit oli orange/bronze sekä cat eye - look :)!
    3. Bothofus2013@gmail.com :)

    VastaaPoista
  40. 1. En oo käyttäny alaripsissä ripsaria, koska normaalikokoisilla harjaksilla se tuntuu vaan suttaavan mun ripset :D ehkä sit pienemmällä ripsarilla se onnistuis helpommin!

    2. Cat eyes oli lemppari :)

    3. yassu.94@gmail.com

    VastaaPoista
  41. 1. Ite laitan melkeen aina myös alaripsiin ripsaria. Ainoastaan sillon, jos tiedän että tuun tekemään jotain hikiliikuntaa saatan jättää alaripset ilman ripsaria. Eli ei oo mulle mikään uus juttu :)
    2. Luonnollisuus ja kissansilmät miellyttää itseä eniten.
    3. anvali@utu.fi

    VastaaPoista
  42. 1. tykkään tosi paljon, kun ripsaria laittaa myös alaripsiin.
    2. red lips oli kiva :)
    3. tetra.iisu@gmail.com

    VastaaPoista
  43. 1. käytän ala-ja yläripsissä kummassakin ripsaria, joten hyvältä näyttää!
    2. red lips
    3. iikkusi@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. 1. Alaripsissä ripsari sopii monille, mutta ei kaikille. Itselläni se näyttää kammottavalta, enkä siksi ikinä laita mascaraa alaripsiin. On kai yksilöllistä, kenelle alaripsissä ripsari antaa silmiä suurentavan vaikutelman.
    2. Kissansilmä- meikki on ehdoton suosikkini - sopii kaikille, ja antaa seksikkään lookin.
    3. jutta.hakamies@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. 1. En oo ite ikinä käyttänyt ripsaria alaripsissä, koska musta se ei sovi mulle. Joillekin se taas sopii tosi hyvin!
    2. Tykkäsin kyllä melkeen kaikista noista, mutta suosikkeja on kyllä eka ja vika. :)
    3. nooraaa_96@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. 1. ite käytän aina alaripsissä ripsiväriä, koska muuten mun silmät näyttää oudoilta :D
    2. Kaikki oli kivoja, mut eiköhän tuo kissan silmä vie voiton :)
    3. emppu_ahola@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. 1. Oon aina tykännyt laittaa alaripsiin ripsaria.
    2. Kävin pitkästä aikaa ostamassa uuden eyelinerin, joten kissamaiset rajaukset on ehdoton suosikkini!
    3. roosawrgmail.com

    VastaaPoista
  48. 1. Tykkään käyttää ripsaria myös alaripsissä, se viimeistelee silmämeikin ja silmät todellakin näyttävät suuremmilta!
    2. Ehdottomasti cat eyes! Se on ihan kestosuosikki ;-)
    3. yuuli97@gmail.com

    VastaaPoista
  49. 1. Vaihtelu virkistää, itsekin teen niin joskus :) Eli hyvältä näyttää!
    2. Doll-like eyes
    3. katariin96@gmail.com

    VastaaPoista
  50. 1. Olen aina käyttänyt ripsaria myös alaripsissä, ja itselläni se ainakin toimii, sillä minulla on pienet silmät muutenkin

    2. Cat eyes ja redlips! Ehdottomasti.

    3. tintti.aavisto@shukokai.fi

    VastaaPoista
  51. 1. Mä laitan aina alaripsiin ripsaria. Se saa silmät heti suuremman näkösiksi :)
    2. Punaset huulet ja kissarajaukset!
    3. pauliinamaria@hotmail.fi

    VastaaPoista
  52. 1. Isot silmät on ihanat. Oon aina laittanut ripsaria myös alaripsiin.:)
    2. Cat eyes ja redlips on mun lempparit.
    3. irenekorpela@suomi24.fi

    VastaaPoista
  53. 1. Itse tykkään tästä trendistä ja olen jo pitemmän aikaa laittanutkin ripsiväriä ylä- ja alaripsiin.
    2. Tykkään eniten cat eyes rajauksista jos vaan osaisin tehdä rajaukset paremmin :D
    3. tyttiilona@gmail.com

    VastaaPoista
  54. 1. ite olen aina tykännyt laittaa ripsaria myös alaripsiin joten trendi on tervetullut!
    2. 2. Cat eyes ja redlips!
    3. eba-95@hotmail.com

    VastaaPoista
  55. aivan ihana meikki!! :)

    1. Oon tainnut aina käyttää ripsaria myös alaripsissä, joten tykkään! :)
    2. Orange/bronze luomivärit näyttää upeilta (varsinkin näin syksyllä) ja rakastan glitteriä!
    3. wanilla94@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. 1. Itse laitan usein ripsarit myös alaripsiin, tykkään!
    2. Cat eyes on mun suosikki
    3. annikaleh@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. 1. Ite oon aina laittanu myös alaripsiin ripsaria. Toi trendi on siis hyvä juttu kun itekkin tykkään ripsarista myös alaripsissä. :)
    2. Cat eyes on mun oma suosikki!:)
    3. maiju-jokinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. 1. Olen aina laittanut alaripsiin maskaraa, koska koen että se korostaa silmiäni vielä enemmän, joten welcome!
    2.Oma lempparini on cat eyes
    3. johanna.bryggare@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. 1. Laitan aina ripsaria myös alaripsiin, joten on kyllä mieleeni :D
    2. Kissansilmät on lempparit!
    3. jaanasd@windowslive.com

    VastaaPoista
  60. 1. ite oon aina käyttäny alaripsissä myös ripsaria, joten en osaa sanoa mitään eriyistä :D
    2.Doll-like eyes on paras, koska noi sopis myös mun tummiin silmiin.
    2.aijja@windowslive.com

    VastaaPoista
  61. 1. Vaihtelu virkistää, voisi itsekin kokeilla joskus :)
    2. Punaiset huulet!
    3. moona.k@hotmail.com

    VastaaPoista
  62. 1. Mä tykkään laittaa maskaraa myös alaripsiin joten huippu juttu on! Nyt sitä saa tosin varmaan vaan lisätä, koska ennen oon käyttäny alhaalla tosi hillitysti. ;)
    2. Mun ehdottomia lemppareita ovat sekä cat eyes että orange/bronze eyes! :)
    3. helmi.flinkkila@gmail.com

    VastaaPoista
  63. 1. En osaisi olla, jos ripsaria ei olisi myös alaripsissä ! Mun mielestä tää on jopa yleinen käytäntö eikä mikään trendi enää ;D
    2. Kissansilmät on kyllä parhaat mut jollain tavalla tuo luonnollinen lookkikin viehättää :)
    2. satusuhonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  64. 1. Pidän kovasti koska käytän aina itse alaripsissäkin.
    2.Cat eyes! koska sen näyttävyyttä voi säädellä rajaukset pituudella!
    3.veramoi@hotmail.com

    VastaaPoista
  65. 1. Useimmilla se näyttää tosi kivalta, mutta mulle se ei sovi ollenkaan :(
    2. Cat eyes on mun suosikki !
    3.jenni.lindberg@windowslive.com

    VastaaPoista
  66. 1. Mä pidän enemmän "luonnollisesta" lookista, aikaisemmin laitoin alaripsiinkin ripsaria, mutta nyt oon huomannut, että näyttää paljon kivemmalta, kun en oo laittanut alaripsiin ripsaria. :)
    2. red lips:)
    3. norppa9724@gmail.com

    VastaaPoista
  67. 1. Pidän kovasti tästä trendistä koska se sopii minun silmiini! 2. Cat eyes on suosikki! 3. ewsgi_@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. 1. Ite oon aina käyttäny ripsaria myös niin, mutta periaatteessa mun silmään vaaleat alaripset ne vasta tekeekin silmistä isomman näköset :) jos miettii vaikka ripsipidennyksiä, joiden kanssa harvemmin alaripsiin laitetaan mitään.
    2. Punaiset huulet! Tuo heti särmää olemukseen ja niitä ei ihan jokasella vastaantulijalla näekään.

    almurp9@gmail.com

    VastaaPoista
  69. 1. Ite käytän alaripsissäkin ripsaria (: Tosin sitäkään ei saa olla liikaa!
    2. Nuo kissamaiset rajaukset <3 Ite en oo uskaltanu vielä kokeilla julkisesti, mutta ehkäpä vielä joku päivä
    3. essi.anttila@gmail.com

    VastaaPoista
  70. 1. Pidän siitä!
    2. toi wet lips! tykkään itse laittaa aina huulipunan päälle vähän kiiltoa.
    3. helmeriini@gmail.com

    VastaaPoista
  71. 1.Niille joille sopii alaripsiinkin ripsari näyttää oikein kivalta, mutta itse näytän lähinnä idiootilta jos laitan alaripsiin jotain väriä :D
    2.Orange/bronze eyes ehdottomasti :) Vannon aina noihin sävyihin meikatessani vahvemmin!
    3. manniina64@gmail.com

    VastaaPoista
  72. 1. Tykkään kyseisestä lookista, mutta itse en osaa laittaa ripsaria alaripsiin. Tulee pelko, että se leviäisi :D
    2. Cat eyes ehdottomasti, se on niin klassinen ja sopii arkeen sekä juhlaan.
    3. pumpulisaara@gmail.com

    VastaaPoista
  73. 1. Toimii! Kuuluu vakkareihin aina juhlameikissä.
    2. Cat eyes ja glitteri!
    3. samppua@hotmail.com

    VastaaPoista
  74. 1. Olen aina käyttänyt ripsaria alaripsissäkin juurikin siksi että pienet silmäni korostuisivat, joten tykkään:)
    2. Cat eyes!
    3. minja.h@luukku.com

    VastaaPoista
  75. 1. Joillekkin sopii alaripsille ripsari, mutta itse en henkilökohtaisesti käytä:)
    2. Kissamaiset silmät on mun lemppari!
    3. zaara_x@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. 1. Tykkään, sillä käytän aina itsekin alaripsissä ripsiväriä.
    2. Doll-like eyes, koska pitkät, näyttävät ja tuuheat ripset ovat itselleni tärkeintä etenkin juhlameikissä!
    3. oonapulkkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  77. 1. En oikeastaan laita alaripsiin arkena ripsaria ollenkaan. :) Juhlimaan menossa kyllä, sopii hyvin vahvempaan silmämeikkiin.
    2.Red lips. Vahva puna on vaan mun juttu.
    3. veera_ry@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. 1. Mun mielestä silmät näyttää nimenomaan isommalta jos alaripsiin ei laita ripsiväriä :D kivaa vaihtelua kuitenkin mutta ei alaripsiin ripsarin laittamine ole mikään trendi :D en siis ole mitään mieltä
    2. Cat eyes ja glitterisilmät :) niillä saa kivasti kiinnitettyä huomion silmiin
    3. ollieeeeh@gmail.com

    VastaaPoista
  79. 1. Olen alkanut lämpenemään trendille teinivuosien hämähäkkiripsien jälkeen ja kokeillutkin sitä jo pariin otteeseen.

    2. Itse pidän eniten kissarajauksista, joita itsekin suosin niin arki-kuin juhlameikissäkin.

    3. kiajanita@hotmail.com

    VastaaPoista
  80. upeen meikin oot tehny, ihanasti sulautuu toi oranssi sekaan!

    1. oikeen mukava juttu, jos osaa laittaa sitä ripsaria alas maltillisesti ettei käy sellasta "hämähäkki"-efektiä! Tuo silmät kivasti kyllä esille eikä paino ole vain ylhäällä :)
    2. paha valinta, doll-like eyes, cat eyes ja red lips oli kaikki tosi paljon mun mieleen mutta jos ihan pakko noista kuvista joku valita niin doll-like eyes :)
    3. jnaks-u@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. 1. Joillekkin sopii ripsiväri alaripsiin, joillekin taas ei. Ite oon nyt vasta lähiviikkoina alkanu käyttää ripsaria myös alhaalla :)
    2. toi luonnollinen meikki, ilman ripsiväriä näytti aika kivalle.
    3. nelli.uronen@omnia.fi

    VastaaPoista
  82. 1. Sehän on aika perus juttu, itse oon aina käyttänyt ripsaria alaripsiinkin, ilman sitä meikki tuntuu jotenkin puolivalmiilta :D eron huomaa heti :)
    2. Oon tykästynyt noihin syksyisiin oranssiin ja ruskeaan, ja eyeliner on kovassa käytössä jo nyt ! Mut itselle uutena juttuna nuo punaiset huulet näyttää tosi kivalta. Vaikka en oo aiemmin oikein välittänyt noin intensiivisen punaisista huulista, nyt tekisi kyllä mieli kokeilla ;)
    3. nailart123@hotmail.com

    VastaaPoista
  83. onko saksassa Victorias secret?

    VastaaPoista
  84. 1. ite oon kyllä aina käyttänyt alaripsiinkin :-) mutta siis juu tykkään! :-D
    2. Lemppari on Doll-like eyes! :-) ja aivan ihana tuo sunki meikki!
    3. janita1996@hotmail.com

    VastaaPoista
  85. 1. Ripsari alaripsissä oikein käytettynä näyttää kivalta, mutta siinäkin voi mennä pieleen jos innostuu liikaa.
    2. Lemppari on wine-hued lips ja paksut värikkäät rajaukset!
    3. kerppuli@hotmail.com

    VastaaPoista
  86. 1. Itselleni ei ole oikeastaan ikinä 'sopinut' se, että laittaisin ripsaria myös alaripsiin.. Vieläkin vierastan sitä välillä, mutta jos teen tumman meikin, laitan myös alaripsiin ripsiväriä nykyään. Muuten en käytä.
    2. Cat-eyes on mun lemppari! Itse oon jo pitkään pysynyt tällä linjalla ;) Toimii!!
    3. hannaah-@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. 1. tykkään! itse olen aina tykännyt käyttää myös alaripsissä ripsiväriä, mun mielestä silmät korostuu huomattavasti enemmän silloin.
    2. cat eyes ehdottomasti, itse pysynyt pitkään jo tällä linjalla ;) näyttää aina hyvälle!
    3. henna.tuoriniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  88. 1. En ole koskaan osannut meikata alaluomia tai -ripsiä, sillä minusta se ei ole sopinut minulle yhtään. Tänä syksynä olen kuitenkin alkanut leikitellä ajatuksella tällaisesta meikistä. Kerran olen jo näyttäytynyt yöelämässä alaluomet ja -ripset meikattuina, josko joskus uskaltaisin kokeilla ihan arkenakin.. :)
    2. Moni mainitsemistasi lookeista on todella viehättäviä, mutta ehkä eniten tällä hetkellä kiehtoo tuo bare face/bare eyes -look :)
    3 ruokokoski.anu (at) gmail.com

    VastaaPoista
  89. 1) Ripsiväri alaripsissä korostaa silmiä ja saa ainakin itsellä silmät esiin!
    2) Lemppari oli cat eyes, koska rajaukset sopivat hieman ohuempina arkeen ja vahvistettuina juhlaan :)
    3) inkeri-arama@live.fi

    VastaaPoista
  90. 1. ite käytin ensimmäiset meikkivuoteni lukioon asti ripsaria alaripsissä ja aina tuumin että en voi olla käyttämättä sitä alhaalla. nyt kun aloin miettimään huomasin että lopetin sen käytön jo varmaan vuosi sitten! nyt en laita ripsaria alaripsiin koskaan, tuntuukin niin hassulta :D
    2. cat eyes suosikki! mutta omalla kohdallani pelkästään juhlatilaisuuksiin, ei arkena.
    3. ninni-cheer@hotmail.com

    VastaaPoista
  91. 1. Itse laitoin ripsaria aina alaripsiin, tosin en nykyään jaksa, koska ripsienpidennykset on yksinään jo näyttävät :)
    2. Orange/bronze eyes ehdottomasti!
    laurarissanen1@luukku.com

    VastaaPoista
  92. 1. Voisin kokeilla laittaa alaripsiin ripsaria että nämä viirusilmät tulisivat näkyviin paremmin!
    2. Red-lips ehdottomasti! Sinun meikkaamat cat-eyes silmät ovat ihanat. Täytyy alkaa harjoittelemaan, että saan yhtä loistavan tuloksen aikaan ;)
    3.emmip93@hotmail.com

    VastaaPoista
  93. 1. Mä laitan aina ripsivärii myös alaripsii. :)
    2. Oranssi/pronssi/ruskee luomiväri ehdottomasti!
    3. suss-93@hotmail.com

    VastaaPoista
  94. 1. en oo ikinä laittanu alaripsiin, mutta oli nyt pakko kokeilla ja totta! Suuremman näköiset silmät!
    2. Cat eyes, mjau! ;)
    3. juliajosefiinab@gmail.com

    VastaaPoista
  95. 1. No aika turha:D
    2. Ehdottomasti toi ruskean sävyinwn smokey eye!
    3. Wadhadami@hotmail.com

    VastaaPoista
  96. 1. tykkään, kunhan vaan laittaa sitä ihan maltillisesti eikä innostu liikaa (--: toimii oikeesti ja saa silmät näyttää isommilta !
    2. orange/bronze eyes
    3. milla_17@hotmail.fi

    VastaaPoista
  97. 1. En ennen käyttäny, mut oon nyt laittanu parin viikon ajan, ihan vaan muutoksen takia :D
    2. Sama juttu tän kanssa, en ennen koskaan käyttäny punasia huulia,mut nytkun koitin oon jääny koukkuun. Myös arkisin! :)
    3. sannitee@hotmail.com

    VastaaPoista
  98. 1. Laitan itse aina ripsaria myös alaripsiin, joten tykkään!
    2. Lemppari on cat eyes, koska se tuo meikkiin "viekkautta". :)
    3. jasu---@hotmail.com

    VastaaPoista
  99. 1. Laitan alaripsiin normistikin
    2. tuo cat eyes hillitympänä samanlaisena kuin oma versiosi.
    3. om93080(ät)uta.fi

    VastaaPoista
  100. 1. laitan lähes aina ripsiväriä myös alaripsiin, eli tykkään! paitsi jos ulkona on sateinen keli niin saatan jättää sen pois ettei suttaannu ripsarit niin helposti :D
    2. lempparini on cat eyes!
    3. ainoidaalisa@gmail.com

    VastaaPoista
  101. 1. Laitan aina alaripsiin ripsaria, oli trendi tai ei! Eli tykkään :)
    2. Cat eyes
    3. riikka.saarimaki1@gmail.com

    VastaaPoista
  102. 1. Alaripsari ei mielestäni edes tee silmistä isomman näköisiä, jos omat ripset ovat lyhyet. Korkeintaan avaavat katsetta. Luonnostaan pitkät alaripset taas kannattaa muutenkin jättää värjäämättä, etteivät ylä- ja alaripset ole samanpituiset ja näytä hämähäkiltä :D Tässä trendissä ei siis musta oo pointtia. Toki alaripsarin käytössä ei yleisesti ole mitään vikaa. Ite tulee laitettua harvoin, kun käytän usein ripsipidennyksiä pitkiä aikojakin putkeen ja tykkään niistä sellaisenaan.
    2. Suosikkini on red lips
    3. sarianna.kuosmanen@gmail.com

    VastaaPoista
  103. 1. Kuulostaa kiinnostavalta, erityisesti tuo kun on alaripsille pienempi ripsiharja! Itsekin kun usein alaripsiin laitan ripsiväriä.
    2. Tuon ripsivärin lisäksi myös tuo sinun meikissäsi käyttämäsi luomiväricombo näyttää ihanalta!
    4. janita@ata.fi

    VastaaPoista
  104. 1. Silmälasien kanssa en, muuten joo. Silmälaseilla se näyttää jotenkin suttuselta, saa näyttään silmät väsyneiltä.
    2. Tykkään niin paljon noista viininpunaisista huulista! Harmi ettei mulle vaan sovi huulipunat.
    3. jttavaltonen at gmail.com

    VastaaPoista
  105. 1. Tykkään kyllä todella!=)
    2. Oma suosikki oli rajaukset (ja tuo sinun kokeilemasi meikki sopi sulle täydellisesti!!<3)
    3. cccandyland@gmail.com

    Onnea hurjasti kaikille!=)

    VastaaPoista
  106. 1. Tykkään! 2. Cat eyes 3. sm92755(ät)uta.fi

    VastaaPoista
  107. 1. Käytän aina alaripsissäkin, sillä silmäni pääsevät paremmin oikeuksiin näin :)
    2. Orange/bronze eyes on oma suosikkini, sillä kaipaan vaihtelua huulieni korostamisesta.
    3. reeta.savolainen@luukku.com

    VastaaPoista
  108. 1. En käytä alaripsissä ripsaria jos en laita mitään luomiväriä, rajauksia ym niin näin mun mielestä sopii paremmin mulle ripsari vain ylös, mut muuten kyllä. :)
    2. Cat eyes on suosikki.
    3. sannaemilia.nummelin@gmail.com

    VastaaPoista
  109. 1. Itse en tykkää käyttää alaripsissä ripsiväriä, mutta monille se kyllä sopii.
    2. Oma suosikki on "glittery eyes", todella upean näköisiä kuvia!
    3. ninniiii@windowslive.com

    VastaaPoista
  110. 1. Nyt kun itellä on ripsienpidennykset ollut jo reilun vuoden niin en yleensä jaksa alaripsiin ripsaria laittaa mutta jos ripsaria ilman pidennyksiä käytän niin alaripsiin laitan myös eli jees tykkään :-)
    2. Red lips vaan toimii aina
    3. anna.nukarinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  111. 1. Ripsiväri alaripsissä on ihan näyttävän näköistä. Itse tosin harvoin/ tuskin laisinkaan teen niin, koska se suttaantuu mulla niin helposti.
    2. Red lips sopii eri toten syksyyn.
    3. reeta-89@hotmail.com

    VastaaPoista
  112. 1. Mielestäni alaripsiin kuuluu myös ripsiväri eli sounds good!!!
    2. Mun syksyn suosikki on punaset huulet:)
    3. luukkolameri@suomi24.fi

    VastaaPoista
  113. 1. Pidän ripsaria alaripsissä harvoin, sillä mielestäni minulle sopii paremmin ripsari vain yläripsiin :)
    2. Red lips
    3. anni_laitila@hotmail.com

    VastaaPoista
  114. 1. Musta joillekkin sopii todella hyvin alaripsiinkin ripsaria, kun taas itselle ei ollenkaan sovi.. :/ Se riippuu paljon myös millasta meikkiä ripsarin lisäksi on. Suuremmat silmät saa helpommin oikeanlaisella meikillä, kuten alarajaan laittaa vaaleaa kajaalia. :-)
    2. Cat eyes! Ja myös red lips :-)
    3. janettakristiina@luukku.com

    VastaaPoista
  115. 1. Tykkään tästä trendistä tosi paljon, koska käytän itekki ripsaria myös alaripsissä!
    2. cat eyes
    3. laura.niska@hotmail.com

    VastaaPoista
  116. 1. Minusta alaripsiin kuuluu aina laittaa ripsiväriä! Näyttää todella paljon kivemmalta :)
    2. 'Nukke' meikki :) Pidin erityisesti miten se korosti silmiä.
    3. juu_ia@hotmail.com

    VastaaPoista
  117. 1. mikäs siinä, itellä ei tuu vaan laitettua sinne ku en koe tarvetta sille :D
    2. cat eyes
    3. jupppie@gmail.com

    VastaaPoista
  118. 1. Itse laitan aina myös alaripsiin.
    2. Cat eyes
    3. kuiskaa@gmail.com

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!