24. lokakuuta 2013

New white blouse

Hyvää iltaa! Arvatkaa vaan kaksi kertaa, että meninkö sitten loppujen lopuksi siihen talousmatematiikan kokeeseen? No en mennyt, mutta eipä se haittaa, koska laskeskelin mulle tulevan siitä huolimattakin 76 kurssia täyteen, wuhuu! Ei siis ainakaan siitä jää kiinni mun valmistuminen ensi keväänä. Kokeen sijasta käväisin koulun jälkeen kirpparilla. Joo joo tiedetään, mun pitäisi varmaan rajoittaa siellä ravaamista, koska lähden sieltä todella harvoin tyhjin käsin. Lähiaikoina oon kuitenkin tehnyt siellä vähän erilaisia löytöjä, joista kuulette/näette lisää myöhemmin esimerkiksi ostos- ja "My room" -postauksien yhteydessä. Huonepostauksen materiaalit itseasiassa löytyvätkin jo mun tietokoneen valokuvatiedostoista, joten stay tuned! ;-)

302

Lätkäistään tähän vaikka muutamat asukuvat reilun viikon takaa, jotka ovat jääneet kaiken tämän kiireen keskellä julkaisematta. Kuten jo joissain aiemmissa postauksissa "valittelin", mulla on tällä hetkellä sellainen tilanne, että koneelta löytyy paljon asukuvia sekä muita kuvia, joissa olisi ainesta postauksiin, mutta aika vaan ei riitä! Parempi tämä tilanne kuitenkin varmaan on kuin se, että kuvamateriaalia ei yksinkertaisesti vaan olisi. Toivottavasti teitä ei kuitenkaan haittaa, jos joinakin päivinä ei kuljeta ihan reaaliajassa näiden kuvien suhteen.

248

Käytiin yksi iltapäivä kävelyllä koulun jälkeen V:n ja heidän perheen vahtikoiran kanssa.

285

238

251

306

239

275

nimetön1

Tosta huivista on tullut nyt syksyn mittaan yksi mun lemppareista. Ostin sen kesälomalla Seppälästä -70% alennuksesta, jolloin hintaa jäi jäljelle vaivaiset 2,90€, joten tämä ihanuus ei ollut kyllä hinnalla pilattu!

Takki - H&M
Kaulahuivi - Seppälä
Paita - H&M
Farkut - Veromoda
Saappaat - Bianco
Laukku - Ostettu Saksasta
Kaulakoru - Guess

057

Paita - Sheinside.com* klick!

(* Saatu blogin kautta)

105

Bandeau - Ginatricot
Kello - Guess
Käsikoru - Lindex

nimetön2

Mun muutaman viikon takainen lauantai-illan asukokonaisuus koostui Ginatricotin bandeausta sekä yhteistyön kautta Sheinside.com:ilta saadusta paidasta. Tykkään tosta paidasta ihan hurjasti, mutta heti ekassa pesussa se kutistui jonkin verran, ja nyt en tiedä voiko sitä enää käyttää. Harmittaa, mutta ehkä se hieman venyisi/löystyisi käytössä?

Tänään illalla olin istumassa iltaa tyttökavereideni kanssa paikallisessa kahvilassa, jossa voi pelailla omassa rauhassa, hämärässä valaistuksessa erilaisia lautapelejä. Me valittiin tottakai Alias, koska se vaan on ihan hulvattoman hauskaa katsoa, kuinka jokainen selittää vuorollaan mitä ihmeellisimpiä keinoja käyttäen ihan yksinkertaisia tai hieman hankalampia sanoja. Nyt mun masu kurnii siihen malliin, että olisi pakko saada jotain täyttävää iltapalaa. Saa nähdä, mitä osataan taikoa V:n kanssa noista jääkaapista löytyvistä tarvikkeista. Yksi tuore ananas siellä ainakin minua houkuttelisi kovasti..

PS. Laskin teidän lähettämiä kommentteja/vastauksia mun Maybelline Big Eyes -Mascara -postaukseen ja niistä selvisi, että mun lukijoiden lempparit tämän syksyn meikkitrendeistä ovat: 1. Cat Eyes, 2. Red Lips ja 3. Orange/Bronze Eyes. Jos sinä et ole vielä käynyt kertomassa omaa lempimeikkitrendiäsi ja osallistumassa arvontaan, niin suosittelisin klikkaamaan itsesi nopeasti postaukseeni painamalla vaaleanpunaista linkkiä, sillä aikaa osallistua arvontaan on vain huomis iltaan kello 22.00 asti!

Kauniita unia!

(Postaus on toteutettu yhteistyössä Sheinside.com kanssa.)

20 kommenttia:

  1. Sulla näyttäisi olevan aikamoinen läjä vaatteita, niin tuli mieleen että kuinka monta kertaa sä pidät yhtä vaatekappaletta ennen kuin hommaat jotain uutta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tullut laskettua minkään vaatteen käyttökertoja, mutta joistain tulee lemppareita, ja jotkut taas saattavat jäädä vähän vähemmälle suosiolle :)

      Poista
  2. Tuo viimeinen kuva.. Voi luoja kuinka kaunis sä olet :O Noi hiukset ja toi kroppa <3 Mulla on itsellänikin lähes yhtä pitkät hiukset kuin sulla, mutta niitä on varmaan puolet vähemmän :( Sun hiukset on aivan täydelliset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kiitoksia kovasti <3 Ei ne nyt ihan täydelliset ole, mutta olen kyllä kiitollinen, että mulle on tätä tukkaa suotu ;-D

      Poista
  3. ihanan paksu toi letti sulla aina! <3 mikä kahvila toi tommonen on? :) minkä niminen? :)

    VastaaPoista
  4. miten saat tissis näyttämään tolta olkaimettoman bandeaun kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa on olkaimet, mutta ne saa irroitettua, jos ei halua käyttää niitä. Mulla oli olkaimet :)

      Poista
  5. Hei, käytätkö rintsikoita tuollaisen bandeaun alla? Upeat asukokonaisuudet ja sinä tietenkin myös, kuten aina :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Riippuu ihan bandeausta. Mulla on noita muutamat, ja joihinkin tarttee rintsikat alle, ja joihinkin ei. Ne ovat vähän eri mallisia.

      Poista
  6. Ootteko saaneet vielä ylppäreiden tuloksia? :) Hauskaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olla saatu vielä lopullisia tuloksia :) Ilmoitan luultavasti heti, kun tulee! Kiitos samoin <3

      Poista
  7. Onko sinulla instagrammia?(:

    VastaaPoista
  8. Onko noi sheinsiden vaatteet jotain kiinakrääsää jos noin kutistuu :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ainakaan ennen ole kutistunut sieltä saamat vaatteet, joten voihan olla, että olin vahingossa pessyt paidan liian kuumalla :)

      Poista
  9. Olitko tyytyväinen sun ylppäreitten alustaviin tuloksiin?

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!