19. kesäkuuta 2014

Graduation gifts

Huomentapäivää ihanaiset! Juhannus lähestyy kovaa vauhtia. Säiden perusteella ei kyllä ihan heti uskoisi, että mennään jo kesäkuun puolessavälissä, mutta kai se on uskottava, kun kalenteri niin kertoo. Pakko kyllä sanoa, että tuli kyllä "hieman" omituinen fiilis toissapäivänä katsellessani ikkunasta ulkona leijailevia lumihiutaleita. Hrr! Toivotaan, että viikonloppuna säät suosisivat.

Mun kaapit ovat täyttyneet lähiaikoina uusista ihanista asioista mm. ylioppilasjuhlieni sekä muutaman shoppailureissuni jäljiltä. Ajattelin, että voisin esitellä niitä nyt myös teille. Aloitetaan valmistujaislahjoista:

132

Valmistujaislahjaksi sain paljon kauniita kortteja, jotka usein sisälsivät myös hieman rahaa. Tämän lisäksi sain myös todella mieluisia esineitä.

058

Kauniit valkoiset Peugeotin suola- ja pippurimyllyt.

095

Kosmetiikkatuotteet tulevat aina tarpeeseen!

112

Ajattomat Fiskarsin salaatinottimet pääsevät varmasti kovaan käyttöön tämän salaattien rakastajan käsissä.

209

Siskoltani sain jälkikäteen kasan kaikkea ihanaa hänen palattuaan Saksan ja Itävallan reissultaan. Hän oli totisesti panostanut lahjaan ja miettinyt, mistä pitäisin. Hän kertoi saaneensa kiitettävästi vihiä edellisestä postauksestani, jossa esittelin mieluisiani kesälookeja. Hän oli yrittänyt poimia jokaisesta kollaasista jotain minulle. Niin ihana ajatus ja niin kultainen sydän <3 

254

Hellehattu, jonka käyttämistä odottelen jo innoissani! Tämä lähtee ehdottomasti mukaani Mallorcan hiekkarannoille ;-)

062

Iittalan Essence valkoviinilasit olivat nappivalinta isoveljeltäni. Olen nimittäin kuolannut tämän sarjan perään jo pitkään.

216

Niken pinkit treenikengät. Tähän ei sanoja tarvita - pure love!

206

Turkoosi statement-kaulakoru on täydellinen lisä kesän asukokonaisuuksiini.

070

Ihania pikkuisia Iittalan Teema-sarjan valkoisia tarjoiluastioita. Olen päättänyt alkaa kerätä Iittalan valkoista Teema-astiastoa, joten nämäkin olivat todella mieleiset! 

201

Guessin kirkkaansininen bikinien alaosa.

113

125

Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä: kultainen Michael Korsin kello, jonka sain poikaystävältäni. Se on mielestäni yhdellä sanalla kuvaillen täydellinen!

Kaiken kaikkiaan sain niin ihania ja mieluisia lahjoja, joista olen todella kiitollinen!

17 kommenttia:

  1. Mä en tienny et Guess valmistaa biksujaki :o cool! ;)

    VastaaPoista
  2. Ihania tavaroita olet saanut lahjaksi! Varsinkin toi Korsin kello on upea :) Onko toi hellehattu muuten mistä? Ihan täydellinen kuumiin kesäpäiviin :)

    VastaaPoista
  3. Kaikki lahjasi ovat tosi kivoja, mutta täällä suosikiksi nousee noi Peugeotit, niistä on sinulle iloa vuosiksi eteenpäin ja ne ovat lahjoja, joista voi iloita päivittäin. Todella kauniit valkoisena, en ole kyllä missään Suomessa kaupassa nähnyt tuossa värissä, ainoastaa kahdessa puunvärisävyssä, ihanat!

    VastaaPoista
  4. Hei hieno hattu! Olen itsekin yrittänyt metsästää jotain kivaa olkihattua kesäksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt niitä on kyllä monissa kaupoissa! :)

      Poista
  5. Oi vitsi miten ihania ja käytännöllisiäkin lahjoja olet saanut! :) tuo hattu on kyllä upea!

    VastaaPoista
  6. Tämä kuuluisi varmaan johonkin toiseen postaukseen, mutta pahoittelut että kirjoitan tämän tähän. Haluan kiittää sua. Oot antanut mulle ihan mielettömästi motivaatiota kaiken suhteen. Mulla alkaa syksyllä ylioppilaskirjoitukset ruotsilla ja yhteiskuntaopilla ja ilman sitä sinun ylioppilaskirjoitusapupostausta (kai ymmärrät mitä tarkoitan:D) olisin täällä ihan sormi suussa ja istuisin kirjoitussalissa ensisyksynä itkemässä. Oot ihan huippu! Mulla on vaikeuksia keskittymisen kanssa, mut nyt kun oon alottanut kirjoutuksiin lukemisen muistiinpanoja tehden oon pystynyt kauemman aikaa keskittymään ja opiskelusta on tullut todella mielekästä.
    Oon myös saanut inspiraatiota sun terveellisistä elämäntavoista. Oon itse muuttanut omia elämäntapojani sinusta inspiroituneena ja oon saanut pudotettua jo 5 kiloa ja itsetuntoni on noussut kohisten.
    Kiitos sinulle ja ihanan positiiviselle ja inspiroivalle blogillesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! <3 Kiitos itsellesi aivan superihanasta kommentista :') Tälläiset kommentit muistuttavat aina siitä, miksi tätä oikein tekee. Ihan huippua, että olen saanut kunnian toimia motivaattorinasi :) Ja hirveesti tsemppiä sulle ylppäreihin! Oot hyvissä ajoin aloittanut lukemisen, se kannattaa!

      Poista
  7. Ootko jo myynyt sun penkkariasun? Tai onko sun kaverit myyneet niiden asut (ne nalle puh jutut)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun penkkariasu on jo myyty, mutta ystävieni Ihaa- ja Tiikeri-asuista en ole täysin varma!

      Poista
  8. mistä kaupasta toi hattu on?

    VastaaPoista
  9. kuinka paljon sait rahaa?:)

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!