15. huhtikuuta 2015

20 facts about me

1. Olen äitini sanojen mukaan "aamupalafriikki". Rakastan suunnitella, kattaa, valmistaa ja tietysti syödä aamupaloja. Aamupala on mielestäni päivän paras ateria! Illalla nukkumaan mennessä viimeinen asia ja aamulla herättyäni ensimmäinen asia, jota ajattelen on aamupala. Haha, no ei aina, mutta joskus :-D Kaurapuuro tuoreiden marjojen ja raejuuston kera sekä tuoreet hedelmät ja smoothiet ovat lempiarkiaamupalojani, mutta vapaapäivinä ja viikonloppuisin tykkään panostaa aamupaloihini enemmän ja kokeilla erilaisia reseptejä.

2. Vihaan riitelyä. Olen itse aika tuittupäinen ja saatan pahoittaa mieleni tai suutahtaa todella helpostikin, mutta yhtä helposti sitten lepyn ja unohdan. En oikein osaa kantaa kaunaa (ainakaan kovin pitkään) ja haluan yleensä sopia niin isot kuin pienetkin riidat heti alta pois, etteivät ne jää vaivaamaan ja painamaan.


IMG_5238

3. Olen unelmoinut ulkomailla asumisesta koko pienen ikäni, joten elän parhaillaan unelmaani. Ulkomailla asuminen on opettanut minulle paljon, ja niinhän se yleensä menee, että nälkä kasvaa syödessä, joten luulen ja toivon, että tulen vielä joskus tämän Saksa-seikkailunkin jälkeen esimerkiksi opiskelemaan tai tekemään töitä ulkomailla.

4. Tämänhetkisiä lempivärejäni pukeutumisessani ovat perus mustan ja valkoisen lisäksi punainen, kirkkaan- ja tummansininen.


IMG_5217

5. Olen kova tyttö stressaamaan. Oli asia mikä tahansa, niin saan siitä aika varmasti pienen stressinpoikasen aikaiseksi. Ei yhtään hauskaa!

6. Minulla on aivan ihania ystäviä. Olen tuntenut suurimman osan ystävistäni ala-asteajoista lähtien, ja olemme aina olleet läheisiä, mutta vasta nyt vanhempana olen todella ymmärtänyt, kuinka upeita mimmejä minulla onkaan ympärilläni. Ystäväsuhteeni ovat jääneet aina hieman harrastuksieni ja seurustelun varjoon, josta koin nuorempana huonoa omaatuntoakin, mutta tosiystävät ovat kuitenkin pysyneet rinnallani ajoittain hektisestäkin elämästäni huolimatta. Täällä Saksassa ollessani olen ikävöinyt suomalaisia ystäviäni ihan hirmuisesti! Kommunikointi ja itsensä ilmaiseminen on vieraalla kielellä niin paljon raskaampaa, että välillä antaisin mitä vaan, että saisin suomityttöni tänne luokseni. Miss you!


IMG_5250

7. Minulla on ollut pienestä pitäen pakkoliikkeitä. On ollut aikoja, kun minulla on ollut monta pakkoliikettä samaan aikaan ja sitten aikoja, kun niitä ei ole ollut ollenkaan. Stressi on sellainen tekijä, joka vahvistaa ja lisää pakkoliikkeitä. Minulla on ollut elämäni aikana kymmenkunta erilaista pakkoliikettä, joita olen aina hävennyt ja koittanut peitellä. Nyt vanhemmiten olen onneksi oppinut aika hyvin kontrolloimaan niitä.

8. Minulla on seitsemän ainutlaatuista sisarusta. Isoveljeni ja isosiskoni kanssa meillä on yhteiset äiti ja isä ja pikkusisaruksieni kanssa joko tai. Sisarukset ovat mielestäni todellinen rikkaus. Jokainen sisarukseni on tuonut jotain ihanaa ja hyvää elämääni.


IMG_5271

9. Olen himotreenaaja. Harrastin koko lapsuuteni/nuoruuteni kilpaurheilua, jonka loputtua kuntosalilla on tullut ravattua kiitettävään tahtiin. Vaikka lopetin reilu vuosi sitten rakkaan harrastukseni, kilpacheerleadingin, luokittelen silti itseni aina ensisijaisesti (ex)cheerleaderiksi ja sitten vasta kuntosalitreenaajaksi :-D Kilpacheerleadingvuoteni ja kaikki, mitä kyseisen lajin parissa pääsin näkemään, kokemaan ja saavuttamaan ovat yhtiä elämäni parhaita muistoja sekä ylpeydenaiheitani!

10. En ole, enkä tule koskaan maistamaankaan tupakkaa. Piste.


IMG_5244

11. Olen lähestulkoon aina myöhässä. En tiedä mikä siinä on, mutta tuppaan aina viivyttelemään lähtöä viimeiseen hetkeen saakka niin, että lopulta saan juosta tukka putkella ehtiäkseni. Tästä tavasta olisi kyllä hyvä päästä eroon.

12. En voi sietää kengänpohjien tai ilmapallojen vinkumista. Tiedättekö mitä tarkoitan? Kyseinen ääni särkee korviani ja aivojani niin paljon, että alan kiemurrella henkisestä kivusta :-D


IMG_5224


jeans TALLY WEiJL (new), T-shirt Sheinside.com (gifted), shoes Nike, bag Michael Kors (mom's), sunglasses & watch guess

13. Minulla on Instagram-addiktio. Niin koukuttava sovellus! :-D Löytyykö ruudun takaa muita koukkuun jääneitä? 

14. Kärsin 14-vuotiaasta lähtien huonosta ihosta. Teinivuosien aikana tuli kokeiltua ihan kaikki keinot, mutta mikään ei tuntunut auttavan. Minulle onkin jäänyt sellainen päähänpinttymä, että minulla on huono iho, vaikka ihoni on nykyään oikeastaan jo todella hyvässä kunnossa!


IMG_5247

15. Kuolema tuntuu minusta pelottavalta ajatukselta. Minulta ei ole koskaan kuollut ketään läheistä henkilöä, ja alan itkeä pelkästä ajatuksestakin, että joku läheiseni kuolisi. Jos mietin kuoleman jälkeisiä tapahtumia: taivas?, helvetti?, tyhjyys?, ahdistun täysin. Elämä ja kuolema on niin pienestä kiinni, ettei sitä voi edes käsittää. Tämä olisi hyvä pitää mielessä ja elää sen mukaisesti jokaikinen päivä, joka meille suodaan.

16. Minussa on perfektionistin vikaa. Monen asian pitää olla just, eikä melkein. Tässä on omat sekä hyvät että huonot puolensa. Toisaalta hommat tulee hoidettua parhaalla mahdollisella tavalla, ja tämä potkii minua elämässä eteenpäin tavoittelemaan aina vaan korkeammalle ja korkeammalle, mutta toisaalta taas se luo minulle lisää stressiä ja aiheuttaa tyytymättömyyttä sekä on myös toisinaan raskasta läheisilleni.


IMG_5266

17. Kuuntelen musiikkia jatkuvalla syötöllä. Kuuntelen musiikkia lenkillä, pyöräillessä ja salilla (liikunnan yhteydessä ehdoton!), postauksia tehdessä, ruokaa laittaessani, muuten vain hengaillessani ja joskus jopa suihkussa. Musiikkimakuni heittelee laidasta laitaan. Löydän usein kaikki hittibiisit vasta, kun muut ovat jo kyllästyneet niihin. Ja sitten kun löydän jonkun "uuden" hyvän kappaleen, kuuntelen sitä repeatilla niin kauan, että kyllästyn, ja tässä vaiheessa muut ovat jo tosi, tosi kyllästyneitä kyseiseen biisiin. Joskus tulee kuitenkin sellaisia hetkiä, että tuntuu kuin pää räjähtäisi ja on pakko pistää kaikki musiikkia tai ääntä tuottavat laitteet kiinni ja olla hetkisen ihan hiljaa.

18. Lapsena mursin molemmat käteni samalla kerralla leikkiessäni isosiskoni kanssa seuraa johtajaa leikkipuistossa. Siskoni hyppäsi liukumäen portaiden puolesta välistä alas ja minä seurasin johtajaa, hyppäsin ja mätkähdin maahan turvalleni. Sain onneksi hieman pehmennettyä pudotusta otettuani käsillä vastaan, mutta tämän johdosta  molemmat käteni sormista käsitaipeeseen ulottuvaan kipsiin. Kaiken lisäksi oli vielä keskikesä, joten hellepäivinä oli aika tukalat oltavat kädet kipsissä. Pääsin onneksi kuitenkin uimarannalle ja leikkimään pihapiirin lasten kanssa vesisotaa niin, että käsiini sidottiin muovipussit kipsien suojaksi.


IMG_5248

19. Lempiruokiani ovat tortillat, sushi, erilaiset salaatit ja lohi. Lempiherkkujani taas ovat suklaa, tuoreet hedelmät, jäätelö ja irtokarkit.

20. Täytin helmikuussa 20 vuotta. Se tuntuu minusta jo aika paljolta! Olenko ainoa, joka kokee jääneensä ikuisesti n. 17-19 vuotiaaksi?! Siis en kai minä voi olla oikeasti jo kaksikymmentä. Kaksikymppisethän ovat jo aikuisia! Täällä podetaan siis kahdenkympin ikäkriisiä! No ei, mutta ei tästä kyllä enää tarvitsisi kauheasti vanhentua..

Ihanaa keskiviikkoa teille jokaiselle! Minulla on tänään vaapapäivä, joka alkoi aikaisella aamulenkillä äitini kanssa kotikaupunkimme tekojärven ympäri, ulkona paistaa aurinko täydeltä taivaalta ja lämpöasteitakin on huikeat + 25 astetta! Taidanpa siirtyä partsille ottamaan aurinkoa! Kesä on täällä ♥ 

85 kommenttia:

  1. Mullakin nuorempana murtui käsi kesällä, mutta mä kävin uimassa ja tein vaikka mitä käsi kipsissä muovipussi suojana! :)
    Ihana asu, ja ihana aurinko! Sinä ja sun sisko annatte kyllä semmosta salimotivaatiota :)
    ps. Minäkin olen pahasti koukkuuntunut instagramiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Yhden murtuneen käden kanssa kyllä pärjää vielä just ja just, mutta kaksi oli aika paha :-D Jos multa nyt menisi molemmat kädet pakettiin sormista taipeisiin saakka, niin voisi kyllä olla, etten selviäisi ;-D Kiitos! <3

      Poista
  2. Sä olet Anni ihan tavattoman inspiroiva ja mukavan oloinen ihminen. Mulla sattuu tänään olemaan vapaapäivä, ja on ollut aikaa selata kaikki ohimenneet postauksesi (joulukuusta lähtien, olen ollut vähän reissailemassa....) ja siinä ohessa tuli kommenttejakin katsottua. Tuli paha mieli kun näki negatiivisia juttuja siellä ties mistä suunnasta, eikä se kaikki ole välttämättä kateutta vaikka monen osalta varmasti sitä itseään. Ihmiset tapaa olla vihaisia ja arvostelevia, lieneekö heijastusta omasta huonosta itsetunnosta, en tiedä. Jotain pahan olon purkua todennäköisesti. Toivottavasti et ole harkinnut lopettavasi tai muuttavasi jotain tapaasi perustuen joidenkin alentaviin tunteenpurkauksiin.

    Tämähän ei liittynyt tähän postaukseen mitenkään koska tästä(kin) postauksesta tulvii elämänilo, hyvinvointi ja onnellisuus. Halusin vain kertoa, koska positiiviset kommentit mahtavat olla oikeasti aika harvinaisia, valitettavasti. Voi hyvin, pidä kiva kevät ja jatka samanlaisena mielettömän upeana naisena kuka oletkin.

    -Ystävällinen Anonyymi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos sinulle ystävällinen ja ihana Anonyymi! Tuli todella hyvä mieli positiivisesta ja tsemppaavasta kommentistasi <3 Ihanaa kevään jatkoa sekä tulevaa kesää sinulle!

      Poista
  3. Mielenkiintoisia faktoja susta :) Voi ei tuo käsien murtuminen, inhottaa jo pelkästään ajatella sitä kipua yksinään.. Ja vielä keskellä kesää, huhhuh! Onneksi kädet ilmeisesti paranivat kuitenkin hyvin? :)

    Olen kateellinen noista Saksan keleistä, olisi ihanaa voida kulkea t-paidassa Suomessakin jo! Mutta onneksi aika pian voikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla! :) Ja joo kädet palautuivat onneksi ennalleen, kun kyseessä oli vain hiusmurtumat, mutta mikä sattuma oikeesti, että murtuu molemmat kädet samaan aikaan! :-D Täällä on ollut nyt viikon ajan ihan kesäsäät <3

      Poista
  4. Hahah ihana toi viimeinen fakta :-D Itse koen että haluasin olla aina 19 vuotias, kuitenkin jo aikuinen mutta samalla tosi nuori ;) Oli kauhee shokki kun heräsi siihen tosiasiaan että oon jo 21 :P Ja voin myös täysin samaistua sun kanssa tohon musiikin kuunteluun! Joskus pitää luukuttaa tuntikausia mutta joskus hiljaisuus on tarvittua :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 25 on mulla sellainen "yläraja", että sen jälkeen alkaa varmaan sitten oikeasti tulla se ikäkriisi! :'D Ellei elämä ole siihen mennessä jo mallillaan ja tulevaisuuden suunnitelmat selvät ;-D

      Poista
  5. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että aamupalat voivat olla intohimo ja Instagramia varten tulisi perustaa vieroitusklinikka! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana! :-D Instagram-vieroitus tulisi kyllä varmasti monelle nuorelle naiselle ja tytölle tarpeen ;-D

      Poista
  6. Tosi kivoja kuvia! Asu on todella fresh ja pisti silmään sun asennot ja ilmeet. Oot kehittynyt huimasti tollasissa poseeraus asioissa viime vuosien aikana tän blogin kautta, ois muuten mainio postausidea sellanen missä jakelisit vähän vinkkejä. Itse ainakin kaipailisin vähän apuja.. :D Tollanen laukku mikä sun äidillä on niin on kyllä unelma, ostin just samantyylisen punaisena, mutta harmaa olis myös kyllä ihana. :) Hassua muuten, että mulla on lähes kaikki samat lempiruuat ja lempiherkut! :D Toivottavasti joskus törmäillään, ois todella kiva vaihtaa sun kanssa muutama sananen ihan tälleen oikeessa elämässä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla, kiitos! <3 Täytyy pitää idea mielessä :) Ja joo mäkin olen tykästynyt tuohon äidin laukkuun ja sen johdosta lainaillutkin sitä aina silloin tällöin. Jos törmätään, niin tule ihmeessä nykäisemään hihasta ja jutulle! :)

      Poista
  7. Pakkoliikkeitä? Millaisia? Niinkun jotain silmän räpyttämistä ja niskojen nykimistä vai mitä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut ihan laidasta laitaan erilaisia pakkoliikkeitä. Toiset on näkyvempiä ja toisia ei ulkopuoliset välttämättä edes huomaa. Esimerkiksi juuri silmien räpsyttelyä, jäsenten ojentelua, köhimistä etc. Milloin mitäkin :/ Tosi ikäviä ovat!

      Poista
    2. Hiuksien harjaus? :D

      Poista
    3. Onko sulla todettu tourette? Tik oireita? Meijän perheessä on ollut niitä ja onhan ne harmillisia varsinkin kun muut saattaa ihmetellä.. :( ihana postaus!

      Poista
    4. Ei oo tourettea vaan just tic-liikkeitä. Kiitos!

      Poista
  8. oletko freddyjen ystävä? Aijotka hankkia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en sitten taida olla niiden ystävä, kun minulla ei sellaisia (ainakaan vielä) ole! :-D En oikeastaan edes tiedä tämänhetkistä kantaani Freddyihin. Aluksi ajattelin, että pakko hankkia sellaiset, mutta nyt olen ajatellut, että treenaan mielummin oman peppuni siihen kuntoon, että se näyttää tavallisissa housuissa yhtä hyvältä ;-D

      Poista
    2. Mä oon sanonu tota samaa kaikille, et mielummin haluun että peppu näyttää normaaleissakin housuissa hyvältä, eikä vaan sen takia että on siihen tarkotukseen tehdyt housut :-D!!

      Poista
    3. Pakko tulla sanomaan oma kantani freddyistä! Itse tilasin juuri hetki sitten ne, ja ovat maailman parhaimmat housut mitä mulla on koskaan ollut! Se, että peppu näyttäisi muka paremmalta niissä kuin "normaaleissa" housuissa ei välttämättä pidä paikkaansa. Freddyt (ainakin ne suosituimmat) ovat ns. legginsi kangasta mikä saattaa vaikuttaa pepun ulkonäköön. Ainakin itse vertasin peppuni ulkomuotoa tavallisissa legginseissä freddyihin ja voin sanoa, että samalta se peppu kummissakin näytti! :) hirveesti ihmiset jakavat ennakkoluuloja kyseisiä housuja kohtaan! Suosittelen kuitenkin kokeilemaan niin ymmärrätte mitä tarkoitan! :)

      Poista
  9. Tosi kivaa vaihtelua tällainen postaus! Lisää näitä, sekä lisäksi ''syvälliset'' postaukset olisivat mieleen lifestyle- ja yhteistyöpostausten keskelle. Koetko, että sun ura cheerleadingin parissa on ohi vai voisitko kuvitella vielä tekeväsi ''comebackin''? ;D jos et, niin ootko harkinnut muuta (kilpa)urheilulajia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu! Kiitos palautteestasi, pidetään mielessä :) Tällä hetkellä ei ole suunnitelmissa tehdä comebackia tai aloittaa uutta kilpaurheilulajia.

      Poista
  10. Apua tuo molempien käsien murtuminen yhtäaikaa!! :D onko sulla kuvaa siitä kun molemmat kädet on paketissa? Olis huippua nähdä, niin jos on, laita tänne blogiin! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! :-D En pystynyt pitää itse edes lasia kädessä, joten join pillillä ja minua syötettiin.. Täytyy kaivaa arkistoista, jos joku löytyisi! :)

      Poista
    2. Ei hitsi, tää kuulostaa nyt tosi creepyltä, mutta mä oon siis jäkeläinen tyttö, sua pari vuotta vanhempi. Muistan sut niiltä ajoilta, kun sulla oli kädet kipsissä, ja hengasit sun siskon kanssa ja teijän kanssa oli kaks muuta, siskoksia hekin vissiin (?). Mä hengailin eräällä päiväkodilla (en viitsi tässä sanoa mikä), ystäväni ja mun siskon kanssa, ja jotain jutskattiin teijän kanssa ja kysyttiin että mikä sun käsiä vaivaa tms..? :D oijoi ..

      Poista
    3. Haha vitsit, mikä sattuma! :-D En kyllä saa nyt yhtään päähän, kuka voisit olla :)

      Poista
    4. Et tunne mua, enkä mäkään sua tunne kun vaan nimeltä ja irc-galleria ajoilta. xD


      t edellinen ano

      Poista
  11. Nää on aivan ihania ja kauniita kuvia susta! Näytät niin freesiltä! Aina kun postaat ittestäs kuvia, tulee hirvee motivaatio rynnätä lenkille ja salille. :)

    Mullakin on tullut huonompi iho vasta lukioajan jälkeen, enkä ymmärrä minkä takia. Ehkäisystä se ei johdu, koska alotin sen paljon myöhemmin. Ruokavalio on pysynyt samana, ellei muuttunut jopa terveellisemmäksi. Liikuntaa harrastan aikaisempaa enemmän, ehkä syy löytyy siitä? Kesäisin en käytä ollenkaan meikkiä, koska oon koko ajan pesemässä kasvoja vedellä, ja rasvaamassa uudestaan öljyttömällä aurinkorasvalla. Öljykin tuppaa tekemään finnejä, mur.

    Apteekista saatava reseptitön Basiron (Wash ja rasva) on helpottanut todella paljon, vaikka satunnaisia finnejä tuppaa tulemaan vieläkin ongelma alueille. Mua myöskin huolettaa tuo Basironin pitkäaikainen käyttö ihon kuntoon. Siinä on kuitenkin niin voimakkaita ainesosia, että esimerkiksi mun etuhiukset on vaalentunut hieman käytön aikana..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos paljon <3 Haha, ihana kuulla! :-D

      Onpa kurja juttu! Minullakin on toiminut aika tehokkaasti yksittäisten finnien kuivatukseen reseptiä vastaan apteekista saatava Epiduo-voide, joka on myös todella tujua tavaraa. Ehkä kannatata kokeilla kuuriluonteisesti, että antaa ihon välillä "levätä" ja pitää taukoja voiteesta? :)

      Poista
  12. Kuolemanpelkoa minulla helpotti se että olin läsnä kun minulle läheisin ihminen kuoli ja se hetki oli rauhallinen, kaunis ja hiljainen ja rakkautta täynnä. En ole sen jälkeen pelännyt omaa kuolemaani. Se kuuluu elämään. Toivoin vaan ettei joutuisi kuolla esim väkivallan uhrina.


    Mitä tarkoittaa pakkoliike?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se kuuluu. Eniten juurikin pelottaa jonkun läheisen ennenaikainen kuolema :/ Sellaista olisi yvin vaikea käsitellä!

      Pakkoliike eli tic-liike eli hermovärve on liike/liikesarja, joka esiintyy tahdosta riippumatta.

      Poista
  13. haha oli hauska lukee tätä! Vaikka en muuten kuin blogin kautta sua tunne, tuntu kaikki faktat niin juuri sulta, juuri siltä Annilta kuka blogin välityksellä on tuttu! ihanaa kevättä :)

    VastaaPoista
  14. Tällaiset faktapostaukset on kyllä niin kivoja, kun näistä oppii aina jotain uutta bloggaajasta :) Tuli tosta sun viimeisestä faktasta mieleen, että mulla on ollut pienimuotoinen ikäkriisi siitä lähtien, kun täytin 20 :D Nyt oon 22-vuotias ja tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta, että oon jo "näin vanha" :D Ihanan kesäisiä kuvia, oot ihan hurjan kaunis Anni! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kiva, että tämä näytti olevan monelle mieluinen! Haha aika menee nopeasti! ;-D Kiitos kovasti <3

      Poista
  15. Oot vaan niin ihana! Ja tosi hauska postausidea! Olis ihanaa omistaa tollanen ystävä kun sä:))<3

    VastaaPoista
  16. Miksi muuten lopetit cheerleadingin? Ja mikset aio enää aloittaa sitä uudestaan? Kiinnostusko lopahti vai.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska minulla oli samana keväänä ylppärit sekä pääsykokeisiin lukeminen ja seuraavana syksynä muutto Saksaan :) En aio aloittaa enää uudestaan, koska muutan ensi syksynä Vaasaan ja vanha jengini treenaa Helsingissä.

      Poista
  17. Samaistuin moneen kohtaan :) pakko kyllä vielä sanoa, että mielettömän kauniita kuvia susta! ♡ Sulla ei tosiaankaan näytä olevan huono iho, ainakaan kuvissa :) Ja ihanat kengät! ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti <3 Joo noista kengistä on tullut mun tämänhetkisen lempparit ;-D Mutta kiva, kun nyt ilmat ovat lämmenneet sen verran, että pystyy alkaa käyttää jo kesäkenkiä niin saa vähän vaihtelua asukuviin ;-D

      Poista
  18. Hah tää oli kiva :-D mulla on kans et ahdistun kaikesta elämä-kuolema-asioista ja sitten mulla on taipumusta ajatella kaikkea filosofisia "mikä on elämän merkitys" jne kysymyksiä... ahdistavaa!! En halua ajatella sellasia!!!!:-D:-D

    VastaaPoista
  19. Tuli mieleen, että tuleeko sulle joitain tiettyjä samoja kysymyksiä usein tänne blogiin? Jopa siinä määrin, että melkein voisi laittaa erikseen jonkin ''usein kysytyt kysymykset''-osion blogiin? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika paljon tulee kysymyksiä hiuksiin ja treenaamiseen liittyen, mutta ei näin äkkiseltään tule mieleen jotain tiettyjä kysymyksiä :)

      Poista
  20. mä en vaan ymmärrä että kuitenki juot alkoholia vaikka mutta oot sitten "tupakka on hirveetä yhyy" :DDD alkoholi on ihan yhtälailla epäterveellistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä kyllä miettii et mitäköhän näiden sun kommentoijien päässä liikkuu.. :D

      Poista
    2. Joo eihän kumpikaan ole keholle hyväksi, mutta ovathan nuo nyt aivan eri asioita! Jos alkoholia nauttii jokusena viikonloppuna sillointällöin, kuin että polttaisi tupakkaa päivittäin! Itse olen kyllä maistanut tupakkaa yhtenä baari-iltana ja meinasin tukehtua kadulle. Se jäi kyllä viimeiseksi kerraksi! En ymmärrä miten kukaan ekan maistamisen jälkeen on oikeasti alkanut sitä polttamaan. Yök! :D

      Poista
    3. En kyllä muista kirjoittaneeni tänne, että: "Tupakka on hirveetä yhyy". Sanoin vain, etten itse ole maistanut, enkä tule maistamaan tupakkaa :-D Joku toinen taas on voinut valita tämän kannan alkoholista.

      Poista
    4. alkoholi on maksatoksinen aine.. ;)

      Poista
  21. Ihanan simppeli asu, tykkään! Ja laukku on upee, hyvä maku sun äidillä :D

    VastaaPoista
  22. Tiedän tuon tunteen ihon kanssa. Mullakin alkoi iho-ongelmat 14-vuotiaana ja sainkin aika karmean aknen kärsittäväksi, onneksi sen sain melko nopeasti lääkkeiden avulla pois, mutta edelleen miellän, ettei minulla ole täydellinen iho, vaikka näppylöitä enää tulekaan. Jotenkin se ajatus huonoihoisuudesta on jäänyt tuonne takaraivoon. Sun iho näyttää kyllä tosi tasaiselta ja hehkuvalta :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  23. Kiva postaus ja ihanat asukuvat! :)

    VastaaPoista
  24. Hyvä postaus ja todella kiva, simppeli asu. Erityistä plussaa siitä, että sulla on kuvissa hyvä ryhti ja pidä ihmeessä kiinni siitä. Valitettavan usein vastaan tulee asukuvia, joissa bloggaajan koko kokonaisilme sekä vaikutelma kärsivät pelkästään huonon ryhdin takia.

    VastaaPoista
  25. Ihana postaus, vaikutat niin mukavalta ihmiseltä :) Ja ihania kuvia, varsinki toi missä hymyilet kunnolla suu auki! :)

    VastaaPoista
  26. Ei mikä kesä siellä on en kestä ! :D ihana kesä asu ja kivoja faktoja susta. Tälläset faktapostaukset on kauheen kivoja lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Eilen iltapäivästä kohosi jopa + 28 asteeseen! Ihan hullua :-D Kiva kuulla <3

      Poista
  27. Tooosi kiva asu!! :) mistä oot saanu sit avun huonon ihoosi? Roaccutan, e-pillerit, jotkut rasvat? Ois kiva saada nykyään sulta ihonhoitopostaus miten hoidat ja millä :) oot kyllä nii kaunis ! <3 jatka samaa mallii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten sanoin, kaikkea kokeiltiin, eikä mikään tuntunut tehoavan. Apu tuli vasta iän myötä ja murrosiän loputtua :/ Kiitos!

      Poista
  28. Saanko kysyä, tuli vain mieleen kun bloggaaminen ja luvut aiheena kiinnostaa minua, että (suurin piirtein) kuinka monta prosenttia postauksen kaikista lukijoista yleensä jättää sinulle kommentin? Kun monesti bloggaajien kuullaan toivovan aktiivisempaa kommentointia :) varmaan näät jostain kuinka monta kertaa tiettyä postausta on luettu. Vaihteleeko kommentoijien määrä täysin, vai onko se yleensä suoraan verrannollinen postauksen kaikkien lukijoiden määrään? :) entä tuleeko prosentuaalisesti paljon kommentteja joita ei voi julkaista? Kiitos jos vastaat kiinnostuneelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi vaikea sanoa mitään prosentteja, kun jokaisessa postauksessa on kuitenkin eri määrä kävijöitä ja eri määrä kommentteja. Mutta tosi pieni määrä kävijöistä sen kommentin jättää. Ja ei tule onneksi kovin paljoa kommentteja, joita en voisi julkaista :)

      Poista
  29. Mitä pakkoliikkeitä sulla on :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä ei ole muuta kuin stressaavissa tilanteissa esiintyvää silmien räpsymistä normaalia enemmän ja olkapään ojentelua.

      Poista
  30. Moikka Anni!
    Haluaisin kysyä sulta paria asiaa liittyen sun ravintoon!:) munkin lempiruokaa on tortillat, mutta lähiaikoina oon vähän alkanut kyllästyä niihin, sillä käytän lähes aina samoja täytteitä. Mitkä on sun suosikki täytteet ja kastikkeet tortilloissa?:) lisäks kiinnostais tietää syötkö ruisleipää päivittäin ja käytätkö leivän päällä normaalia margariinia vai jotai kasvirasvalevitetteitä ? Kuinka usein syöt "oikeita" herkkuja, eli esim. Karkkia tai suklaata? Juotko ikinä limuja/mehuja yms? Entäs mikä on sun mielipide makuteestä, eli esimerkiksi caramellin makuisesta, voiko juoda hyvällä omatunnolla vai onko ne epäterveellisiä?
    Sun kroppa on aivan upea, saat kyllä olla ylpee itsestäsi ja saavutuksistasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosta teestä on pakko sanoa, että siinähän ei ole kaloreita nimeksikään vaikka kuinka olisi karkin makuista.. :D varsinaiset terveyshyödythän riippuu ilmeisesti "väristä", eli kun on mustaa teetä, vihreetä teetä yms. mahdolliset lisäaineet on sitten asia erikseen, mutta toisaalta jos juo tyyliin kupin päivässä tai kahdessa eikä lisää maitoa tai sokeria tms, niin luulis että 0-kalorinen tee ei oo mitenkään terveydelle haitallista.. :)

      Poista
    2. Moikka!

      Mun tortillojen välistä löytyy yleensä: salaattia, kurkkua, tomaattia, maissia, paprikaa, papuja, jauhelihaa, salsaa, ranskankermaa, guacamolea, sipulia ja Ranch-dippikastiketta! :-) Ennen söin monta palaa ruisleipää päivittäin, mutta nykyään olen pyrkinyt karsimaan sen syömistä yhteen palaan tai sitten niin, että joka toinen päivä. Rusileivän päällä käytän täällä Saksassa oppiman tapani mukaan yleensä tuorejuustoa tai sitten äitini itse valmistamaa levitettä, johon tulee oliiviöljyä, voita sekä ripaus suolaa. Karkkia ja suklaata tulee syötyä ehkä kerran tai kaksi kahden viikon aikana. Riippuu, jos on jotain juhlia tai tapahtumia, joissa herkutellaan! :) Limuja ja mehuja tulee juotua aika harvoin. Ihan silloin tällöin lasillinen, jos alkaa tehdä kovasti mieli. Ja en ole kyllä koskaan ajatellut makuteetä epäterveellisenä, mutta kertokaa toki joku, jos näin on :-D

      Poista
  31. Noi farkut on niin hienot! Mistä ne on? :) Ja muuten oot niin kivan näköne ja sul on tosi hyvä blogi! :D

    VastaaPoista
  32. Voi ei, mullakin on niiin jo kahenkympin kriisi : D kyseinen merkkipäivä on ihan kohta edessä ja kaamee "stressi", 20v on jo ihan sikavanha! Mutta aivan ihana asu noissa kuvissa, piti oikeen monta kertaa kattoo, noin simppeli tyyli näyttää tosi upeelta! :)

    VastaaPoista
  33. Täytän ensi kuussa 21 ja voin niin samaistua tohon ikäkriisiin. Tuntuu siltä kuin olisin vasta eilen täyttänyt 18 :D

    VastaaPoista
  34. Vitsit miten upeita kuvia sinusta!

    VastaaPoista
  35. Heippa ! Aivan ihanaa löytä sielun toveri noihin pakkoliikkeisiin !! :) itekki oon kärsiny niistä ja kärsin edelleen just stressaavissa tilanteissa ja aikoina jolloin stressaan paljon. Siiis oikeesti ihanaa koska oon ajatellu että oon maailman ainut niistä kärsivä ja häpeilly aina niitä ku kaikki kyselee mistä ne johtuu ! Mulla on ollu kans tota silmien räpsyntää ja köhimisiä ja sitte kaiken maailman pään heilutuksia :D vinkkinä sulle että hermorata hieronta auttaa! Ite kävin 2 vuotta putkee ja liikkeet hävisivät täysin eikä niitä enään juurikaan ilmene edes stressin mukana joten suosittelen sitä sullekkin ! :) ihania kuvia ja tosi kiva postaus !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä inhottavia! Joo näin mä olen kanssa kuullut, että hieronta ja rentoutumisharjoitukset auttaisivat :) Mulla ne eivät onneksi enää niin pahoja kuin lapsena, joten en ole toistaiseksi kokeillut mitään poistokeinoja, mutta toi kuulostaa kullä hyvältä! Kiitos <3

      Poista
  36. En oo ikinä ennen kommentoinut blogiis mut nyt on pakko.. Siis aivan mahtavaa! 10 kohdan jälkeen päätin että nyt kommentoin. Itse täytän tällä viikolla vihdoin 18 ja en ole koskaan maistanut tupakkaa - enkä aiokkaan.
    Muutenkin löysin monia muita yhtäläisyyksiä!
    Kiitos mahtavasta blogista ja jatka samaan malliin, oot upea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten mukavaa, että nyt tulit laittamaan kommenttia! Kiitos siitä <3

      Poista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!