23. marraskuuta 2015

Olenko ainoa...

IMG_6639


Jonka nenä menee välittömästi punaiseksi ulkona, jos on vähänkään viileä?

Joka rakastaa kaurapuuroa niin, että voisi syödä sitä monta kertaa päivässä?

Joka ei pysty keskittymään oikeastaan mihinkään sotkuisessa ympäristössä?

Jonka maha alkaa kurnia aina aamutunneilla, vaikka olisin syönyt kuinka hyvin aamulla?

Joka avaa banaanin hampaillaan?


IMG_6628

IMG_6623

Jonka poikaystävällä on omituinen tapa jättää kaappien ovet auki perässään?

Ja joka ei voi ymmärtää tätä yllämainittua tapaa, ja jota se myös toisinaan ärsyttää aivan suunnattomasti?

Jolla tulee hikka tulisesta ruoasta?

Joka haluaisi alkaa käyttämään taas pyöräilykypärää?

Joka teloo itseään jatkuvasti joka paikkaan?


IMG_6658

Joka on aina yhtä jännittynyt/paniikissa pelatessaan pelikoneita?

Joka rakastaa joulua, ja alkaisi mielellään fiilistellä sitä jo heti loppusyksystä?

Joka nukkuu toinen (oikea) käsi tyynyn alla?

Ja joka herää usein yöllä siihen, että tyynyn alla ollut käsi on täysin puutunut ja muistuttaa löysää spagettia?

Ja joka säikähtää tätä käden puutumista aina uudelleen ja uudelleen, vaikka se on tapahtunut jo monesti?


IMG_6624

IMG_6632

Joka ei osaa istua normaalisti, vaan yleensä valuu sellaiseen röhnötysasentoon istuessaan?

Joka vihaa meikkien pesua?

Joka unelmoi tällä hetkellä pääsevänsä lomalle jonnekin lämpimään?

Joka on humalassa kova pusuttelemaan ystäviään?

Jolle myöhästyminen on ennemmin sääntö kuin poikkeus?


IMG_6612

Joka ei halua, eikä kunnolla osaa syödä sitkeää lihaa, koska pelkää tukehtuvansa siihen?

Joka on riippuvainen kalenteristaan?

Joka tekee toisinaan Instagramissa yllätystykkäyshyökkäyksiä seuraajiensa kuviin?

Ja jota ärsyttää Instagramissa salaiset tilit, jotka keskeyttävät stalkkauksen?

Joka hengaa kotona ympäri vuorokauden aamutakissa?


IMG_6654

Joka juo maitoa kahvilla sen sijaan, että joisi kahvia maidolla?

Jolla on pakonomainen tarve järjestellä koko ajan tavaroitaan?

Joka on äärimmäisen laiska tiskaamaan paistinpannun sitä käytettyään?

Joka puhuu, kävelee ja elämöi unissaan melkein joka yö?

Jolla krapula saattaa pahimmillaan kestää kaksikin päivää?


IMG_6600 

Nikes def-shop.fi (gift)

Joka uuden, hyvän biisin löydettyään kuuntelee sitä repeatilla siihen saakka, että kyllästyy?

Joka itkee helposti (mm. elokuvia katsoessa, musiikkia kuunnellessa, ärsyyntyessä, suuttuessa ja sattuessa)?

Joka ei osaa olla pitkään vihainen, vaan haluaa sopia riidat ja erimielisyydet heti pois alta?

Jonka mielestä aamupala/brunssi on päivän paras ateria?

Jonka vaatekaappi on aina kuin pommin jäljiltä?

IMG_6675


Olisi mielenkiintoista kuulla, jos sieltä ruudun toiselta puolelta löytyy yhtäläisyyksiä!

85 kommenttia:

  1. Paljon samoja! Pyöräilykypärästä sen verran että ite oon nyt töissä ala-asteella avustajana niin oli pakko alkaa käyttämään. Aluksi "häpeilin", nyt ylpeänä painan menemään kypärä päässä kun ostin vielä hienon :-D suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikä ihana! Joo siis mä en ymmärrä, miten se on voinut pinttyä niin vahvasti tuonne jonnekin alitajuntaan, että kypärä olisi "nolo", koska eihän siinä ole mitään noloa! :-D

      Poista
    2. Heeei ihan samaa miettiny! Mulla ainoa este on se, etten oo ehtiny/jaksanu lähteä kypäräostoksille, joten laitoin sen joululahjalistalle :) kypärät on vielä niin hienoja nykyään, etenkin ne pottamalliset. Aletaan kaikki yhdessä käyttää kypäriä ja suojellaan fiksuja päitämme, jookos? :)

      Poista
  2. Olipa kiva ja erilainen postaus! :)

    VastaaPoista
  3. Hauska postaus!! :D Ja paljon löytyi yhtäläisyyksiä :) Kuvat on myös upeita! Luonto on niiiiiiiiin kaunis nyt kun saatiin vähän lunta :')
    Huippua viikkoa sulle! <3

    -Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla! Kiitos <3 No älä muuta sano! Niin kaunista, kun on valkoista ja puhdasta. Ja eilen vielä aurinkokin paistoi, ah!

      Poista
  4. Täällä ilmottautuu toinenkin kaurapuurolover! Ei haittaa vaikka söisi sitä useamman kerran päivässä. Aamupalat on myös mun mielestä päivän paras ateria, parasta reissussa on hitaat aamut hotellin aamiaisella :) tunnistan itseni tuosta käsi tyynyn alla nukkumisesta, mulla kösi on vaan aina vasen käsi. Unissani mulla on myös tapana puhua ja nauraa kovaan ääneen! Olen myös erittäin itkuherkkä, kaikki tunteet ilo, suru, viha ja empatia purkautuu itkemällä ja välillä ihan hävettää itkeä kaikkialla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, sieltä löytyi siis melkoinen sielunsisko! I feel you ;-) <3

      Poista
  5. Hehe mäkin jätän aina kaikki kaapit auki :D porukat kiusaa kun menen heidän luokseen, että tietää millon tytär on kotona kj kaikki kaapit on auki ;D ps. Ootko ajatellut kokeilevas easyfitillä bodysteppiä? Ylihyvä tunti, suosittelen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei! Ja olet siis kuitenkin tyttö? :-D Mä olen järkeillyt sen päässäni joksikin miesten jutuksi... En ole kokeillut, mutta kiitos vinkistä :)

      Poista
    2. Haha jep tyttö olen ::)

      Poista
    3. Okei, no itseasiassa just eras koulukavereistanikin kertoi lukeneensa postaukseni ja hänkin kuulemma jättää kaapin ovet aina auki, joten ehkei se olekaan vain miesten juttu! :-D

      Poista
  6. Haha melkein kaikki noista sopii minuunkin!:D Ihana asu oot tosi kaunis!<3
    T.Elisabet

    VastaaPoista
  7. Hah tässä oli niin paljon samaa, että ihan naurattaa xD ihan loistava postaus! Sotkuisessa huoneessa ei toimi mikään ja brunssit pvat rakkautta! Krapulat harvemmin kahta päivää, mutta yhtenä päivänä toimintakyky täysi nolla -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että postaus oli mieluinen! :) <3

      Poista
  8. Haha nyt löyty mullaki nii monta samaa ettei jaksa tähän ees luetella ;D Välillä huomaa itellään niin huvittavia tapoja, ja parasta on kun niitä samoja sitte löytyy muiltakin :D Olipa kivan erilainen postaus, tuli hyvälle tuulelle tästä!

    Miten sulla on muuten lähtenyt arki rullaamaan Vaasassa? Entä opiskelut? Ite opiskelen nyt toista vuotta tossa samassa yliopistossa, ja mitä nyt fuksivuotta miettii nii tässä vaiheessa vuotta olin ihan hämmentyny kaikesta uuesta informaatiosta niin koulun kun tän kaupunginki suhteen! :D Mä oon tässä vuoden aikana todennu et ehottomasti parasta yliopistossa on Cottonin pannukakkutorstait, kai oot ne päässy jo kokemaan! ;D myös oskun paninit tulee hyvänä kakkosena (Y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, jep on helpottavaa löytää sieluntovereita, jottei ole itse ainoa "outo" ;-D

      Arki Vaasassa on lähtenyt rullaamaan ihan kivasti :) Opiskeluiden suhteen tuntuu, että olen vieläkin aika hukassa, mutta ehkä nämä ensimmäiset kurssit ja tentit opettavat, eikä tule sitten myöhemmin tehtyä samoja virheitä! Ohhoh, enpä ole edes kuullut pannukakkutorstaista! :-D

      Poista
  9. Paljon löytyy samaa! Mulla nenä punoittaa kyllä oli lämpötila mikä tahansa :D Kaurapuuroo maistuu mullekin, aamupala on ehdottomasti päivän paras ateria ja ilman kalenteria en lähde mihinkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäköhän juttu se on, kun ei kaikilla mene nenä punaiseksi?! :-D

      Poista
    2. Mulla menee punaseks koko naama :D:D

      Poista
    3. Haha, voi eii! :-D Mulla menee vaan treenatessa aina koko naama punaiseksi :)

      Poista
  10. Apua en kestä tuota kaappien ovien auki jättämistä! Meillä sama juttu ja en vaan ymmärrä, mistä tuollainen kummallinen tapa oikein on tullut?! Miehet... :D

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Toi myöhästelykohta ei kyllä onneksi päde itseeni, sillä mun mielestä se on ihan käsittämättömän itsekästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, en ole itsekään siitä erityisen ylpeä. En vaan ymmärrä, että mikä siinä on, kun ei koskaan saa lähdettyä ajoissa liikenteeseen?! :-D

      Poista
  12. Suosittelen kyllä kypärän ostoa. Olen 22-vuotias ja ostin viime kesänä kypärän. Joskus joku sanoi mulle että niin noloa kun käytät pyöräilykypärää... musta on noloa että joku ajattelee että se on noloa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Olin just tulossa kommentoimaan että sen kus ostat :) Ite asun Jyväskylässä jossa suurin piirtein joka kolmas asukas on opiskelija,ja autoilu on tehty muutenkin melko hankalaksi täällä (autolla joutuu kiertää ja kaartaa vaikka mistä, kun pyörällä pääsee suorimmat reitit) joten pyöräily on todella suosittua. Kukaan ei kiinnitä huomiota jos joku pyöräilee kypärällä. Se on kuitenkin todella suosittua ja suositeltavaa ainakin täällä. Olen asunut vasta puoltoista vuotta täällä ja useita läheltä piti tapahtumia ja pieniä törmäyksiäkin on käynyt tutuille ja kavereilleni jo (toisen pyörän tai auton kanssa), itsellenikin. Mun mielestä ne Nutcase - malliset kypärät joissa lukee takana "I <3 my brain" on tosi makeita (mulla on se valkosena!) :D ps. tosi kiva postaus :)

      Poista
    2. Uu kuulostaa hyvältä! Ja joo sama täällä, pyörällä tulee kuljettua joka paikkaan :)

      Poista
  13. Valehtelematta vähintään 95% osui minuunkin!:D tosi kiva postaus! Jouluunkin enää kuukausi, joko saa kaivaa kuusen esiin?:D Ihanaa joulunodotusta sinulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, näinpä! Nimimerkillä: raahasin eilen parvekkeella olleen tekokuusen olkkariin ;-)

      Poista
  14. Mä vihaan tuota kaappien ovet asiaa ylitse kaiken :D Miksi niitä ei saa kiinni??!

    VastaaPoista
  15. Meillä myös jää noi kaapit auki joka ikinen päivä, samoin kun laatikotkin. Miten vaikeeta ne voi olla laittaa kiinni?? Turhauttavaa :D

    VastaaPoista
  16. Toi kypärän käyttö on tämän vuoden aikana tullu kyl ihan must-jutuks mulla! Mua pelottaa ajaa ilman kypärää nykyää ku on katsonut ja kuullut niitä uutisia missä kypärä olisi pelastanut.. mä en koe sitä kyl noloks, musta se on aikuisempaa käyttää sitä ja pitää huolta omasta turvallisuudesta!
    Ja näyttää extrasporttiselta kun on kypärä päässä ja viilettää salille ;-)
    Muuten, oon ennen ajatellu et kypärä kuin kypärä, ei sillä nii väliä ole minkä näköinen, mut on sillä kuitenkin :-D jouduin kesätöissä käyttämään sellaista vähän pyöreämpää kypärämallia, jolla sain kasvoni näyttämään niin leveeltä.. onneks omani on juuri sopiva omille kasvoille :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No muakin pelottaa! :-D Kyllä se varmaan pitää laittaa nyt oikeasti hankintaan... Varsinkin, kun on alkanut nämä loskakelit!

      Poista
  17. Haha tää oli kyllä ihan mahtava postaus! Huomasin pelottavanki paljon yhtäläisyyksiä, tuntuu siltä että melkein joka ikinen noista osu kohdalle :D mutta mun ehdoton lemppari oli toi instagram stalkkauksen keskeytyminen ku jollain sattuukin olemaan priva account :DD ihanaa loppu viikkoa sulle kaunotar!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, no se on ärsyttävintä ikinä, kun on juuri päässyt stalkkauksen makuun! ;-D Kiitos samoin sinulle <3

      Poista
  18. Mulla menee kanssa posket heti punaiseksi kylmällä. Kiva näyttää esim. baariin mentäessä siltä kuin olis juonu jo useamman pullon viiniä :D Ja nuo kaappien ovet... En vaan ymmärrä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah :-D Joo siis multakin kysellään usein, että oonko kipeä/nuhassa, jos tuun ulkoa ja nenä ihan punainen :-D

      Poista
  19. Eikä, ihan liian monta tuttua kohtaa! :-D Meillä töissä miehet jättää AINA KAIKKi keittiön kaapit auki, ja me naiset sit juostaan niiden perässä sulkemassa niitä... Funny...:-D

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin tuntuu, että saan kotona jatkuvasti kävellä poikaystävän perässä sulkemassa niitä, haha :-D

      Poista
  20. samaa mieltä ylemmän kanssa, myöhästely on hyvin itsekästä. ärsyttää paljon enemmän, kuin se, että joku jättäisi kaapin ovet auki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei se myöhästely todellakaan hyvä juttu ole, enkä ole siitä ollenkaan ylpeä! Onneksi useinmiten saan kirittyä aikaa matkan varrella. Mutta ei se ole kivaa aina kiireessäkään joka paikkaan viilettää!

      Poista
  21. Joo toi kaappien ovet juttu on miesten juttu! Mistä se voikaan johtua? Eikö niitä ovia jaksa joka kerta avata uudestaan vai mikä tarkoitus siinä on :D jospa täysi ajatuskatkos ja muistin herpaantuminen löytäessä kaapista sen mitä etsi :D ja mä nukun aina vasen käsi tyynyn alla ja pelästyn aina kans puutumista ! :D

    VastaaPoista
  22. Tosi monta yhtäläisyyttä löysin, mutta eniten silmään pisti tuo poikaystävä, joka jättää kaapin ovet ja lokerot auki keittiössä. Kaikkien muiden kaappien ovet menevät kyllä kiinni mutta ei keittiön! :D En ymmärrä miksei niitä voi sulkea, sitten itse saa mennä perässä laittamaan ne kiinni :D Kai se on joku miesgeeni mikä sitä aiheuttaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä vaatekaapit aiheuttavat eniten haastetta, ja ne kun vielä sijaitsevat eteisen ja olohuoneen välimaastossa niin niitä joutuu sitten koko ajan tuijottaa! :-D

      Poista
  23. Mä oon aina ihmetellyt että miksi pitää nykyaikana nilkat paljaana olla mutta sitten kuitenkin kietoa kaulaan joku tommonen superhuivi :D Siis ihan yleisesti, mitä kotipaikkakunnallakin näkee teinejä ja parikymppisiä.. Ja vaikka sinä et sitä tässä sanonutkaan, niin sitten valitetaan että kuin kylmä on kun ollaan avopäin, avokäsin ja nilkat paljaana... Ei vain ymmärrä : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama!!! Oon ihmetellyt tota juttua jo useemman vuoden :D en itse voisi kuvitella, että pitäisin nilkat paljaana näin syksyisin, todella kylmää hommaa.

      Poista
    2. Voin paljastaa, että tämä asu oli suunniteltu lähinnä näitä kuvia varten, ja sen jälkeen pääsin vielä autokyydillä koululle :-D Kyllä munkin mielestä säänmukainen pukeutuminen on aika must!

      Poista
  24. SIIS EI SATAN666 NE KAAPIN OVET!!!!!!!!!!! MITEN SE EI MENE MIEHEN PÄÄHÄN ETTÄ NE VOI SULKEA KUN NE ON AVANNUT??! ihan uskomatonta :D

    VastaaPoista
  25. Pystyin samaistumaan moneen kohtaan! Varsinkin tuo vatsan kurina luennoilla, huolimatta siitä kuinka ison aamupalan olen syönyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä siinä oikeasti on?! :-D Pystyn helposti olemaan kotona viikonloppuisin puoleenkin päivään saakka syömättä, mutta sitten koulussa luennolla istuessa, maha alkaa kurnia, vaikka olisin mitä syönyt! :-D

      Poista
  26. Siis mäki oon niin pitkään miettiny et pitäis hommata kypärä, mut en tajua mikä siinä oikein pidättelee, ettei oo tullu hommattua sitä vieläkään. Varsinki ku joka päivä pyöräilee kouluun, niin ois varmaan ihan hyvä varalta käyttää sitä. Nyt meiän pitää molempien marssia kypäräkaupoille! :D tuun sit laittaan kommenttia, ku oon saanu hommattua sen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä! Mä oon jopa käynyt jo sovittelemassa muutamia kypäriä, mutten ole vain saanut aikaiseksi ostaa :-D

      Poista
  27. Kannattaa ostaa kypärä ennen kuin jotain sattuu. Itse olen käyttänyt nyt viimeisen vuoden kypärää pyöräillessä, kun muutin hiljaiselta maaseudulta kaupunkiin. Tuntuu, kuin ihmiset tuijottaisivat aina kun pyöräilen - olenhan siinä mielessä erilainen, koska juuri kellään vastaantulevalla pyöräilijällä ei ole kypärää, mutta minulla on. On hassua, kuinka lapsille laitetaan kypärä, mutta sitten vanhempana sitä ei (välttämättä) enää käytetä. Harmi vaan, onnettomuuksiin ei aina voi itse vaikuttaa ja jopa parhaimmalle pyöräilijällekin voi sattua joskus virhearviointi tai moka. Kypärä on pysynyt minulla visusti päässä ja kypärän "ilosanomaa" olen jakanut siitä saakka, kun läheiseni joutui pyöräonnettomuuteen (hänellä ei ollut kypärää) ja oli lähellä kuolla. En halua samaa tapahtuvan sinulle Anni, tai kenellekään muulle. Näytetään yhdessä esimerkkiä niin pienemmille kuin vanhemmillekin, että kypärää kannattaa käyttää, se on pieni hinta turvallisuudesta :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota olen miettinyt todella paljon, että haluaisin näyttää hyvää esimerkkiä nuoremmille! :) Meidän nuorien aikuisten tehtävänä olisi rikkoa tämä "pyöräilykypärä on nolo" -kaava! Ihana kommentti ja oikeassa olet <3

      Poista
  28. Hahah en kestä tota kaapin ovi juttua!!! Hassua miten nopeasti siitä aina poikkikselle ärähtää, mut silti se ei koskaan opi! Ja toinen on toi, et mäkin oon tosi kova järkkäileen ja asettelemaan tavaroita, mut sit vaatekaappi on oikeesti kaikkee muuta kun järjestelmällinen ;D ihanan piristävä postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla on kotona kaikki muut paikat aivan tip top, mutta vaatekaappi on ja pysyy räjähtäneenä :-D kiitos! <3

      Poista
  29. Löysin montakin yhtäläisyyttä! Tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
  30. Mulla löyty kans monta samaa! Eniten kolahti toi kaurapuuroriippuvuus :D haha! Oltiin joskus lähdössä kavereiden kanssa baariin ja just ennen lähtö mulla tuli kauhea nälkä. Siinä kohtaa piti keksiä jotain nopeeta, niin vetelin sillonkin sen lautasellisen puuroa :D Herätti vähän hilpeyttä tytöissä :'DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tuo puuro ennen ja jälkeen baarin on minullekin tuttua! :-D

      Poista
  31. Onko teidänkin uusi asunto rakennettu "halvasta" tavarasta? Eikö kaapinovista löydy esimerkiksi iskuvaimentimia?

    VastaaPoista
  32. Monta samaa kohtaa löytyi! Itse en pysty millään toimimaan sotkuisessa ympäristössä! Tosin mulla tää pätee myös vaatekaappiin, mulla ei ole kyllä koko elämäni aikana löytynyt sieltä yhtään viikkaamatonta vaatetta ja kaikki on tarkkaan järjestelty :D Pyöräilykypärää olen myös itse harkinnut eikä se mielestäni ole "nolo" ja pk-seudulla monet sitä käyttääkin. Itseäni vain häiritsee jotenkin ajatus, että sitä kypärää pitäisi sitten esim. koulussa tai shoppaillessa kantaa mukana :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen järkeillyt sen niin, että sen kypärän saisi köytettyä pyörän lukkoon kiinni ja jätettyä siihen :-D

      Poista
  33. Kaksikymmentä yhtäläisyyttä löytyi! :D Luulin että oon ainoa aamutakissa hengailija mutta kylläpä helpotti kuulla että onhan niitä muitakin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oho! :-D Et tosiaankaan ole. Mulla menee vaatteet heti vaihtoon ja aamutakki päälle, kun saavun kotiin ;-D

      Poista
  34. Paljon samoja löyty, ärsyttävintä on ehkä tuo stalkkauksen keskeytyminen :-D vinkki tuohon myöhästelyyn: laita puhelin/muut kellot pari minuuttia edelle ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla on jo kellot edellä! :-D Ei se auta, kun tiedän sen ;-D

      Poista
  35. Moi! Ei liity tähän postaukseen, mutta sähän kävit poistattamassa niitä luomia kasvoilta. Millä perusteilla valitsit laserin siihen poistoon? Saattaisiko kirurgisesta luomen poistosta jäädä pahempi arpi? Pohdiskelen tota luomien poistoa omista kasvoista... Anteeksi tää utelu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitsin laserin, koska olin etsinyt siitä paljon tietoa, jonka perusteella toimenpiteestä ei jäisi kovin näkyvää arpea :) Minulla ei ole kokemusta kirurgisesta toimenpiteestä, joten en valitettavasti osaa sanoa

      Poista
    2. Okei. Kiitos kuitenkin vastauksesta. :) Taidan mä itsekin ehkä enemmän ton laserin kannalla olla, ainakin googlailun perusteella. Pitänee kysellä sitten vielä plastiikkakirurgin mielipidettä asiaan...

      Poista
  36. Hei! Liittyy nyt vanhoihin postauksiisi, katselin penkkari postaustasi ja ihastuin asuihin. Mitä kokoa asut olivat ja kuinka pitkiä itse olette? Amazonin koko-oppaassa koko M on 160-169cm ja L 170-178cm, mietin vain kumpi koko olisi sopivampi 172cm ihmiselle... eli kuinka koko vaikuttaa loppujen lopuksi puvun pituuteen? Kiitos jos vastaat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni minun asuni oli S-koko :) Puvuthan ovat itsessään todella leveitä, mutten tiedä, miten koot vaikuttavat pituuteen :/

      Poista
  37. Mistä on toi sun punainen mekko joka on sun uusimmissa insta kuvissa?:) tosi kaunis!

    VastaaPoista
  38. Tää oli super kiva postaus! :-)
    - noora

    VastaaPoista
  39. Onko sulla noissa nikeissä mitään ongelmaa?
    miulla vasemman jalan pohjallinen painaa ikävästi jalkapohjaa,

    VastaaPoista

Huolehdithan omalta osaltasi, että blogin kommenttiboksi säilyy paikkana, jossa jokaisen on mukava vierailla. Kiitos positiivisesta kommentistasi!